Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Fantastiskt, du vet alltså med om detta med hastighetskontroller och hur polisen jobbar med dessa och hur utrustningen fungerar, än poliserna som faktiskt jobbar med detta och är utbildade på utrusning och hur de ska jobba….
Du är oftast rätt tramsig och korkad i dina inlägg och påståenden, men detta var nog nytt personligt rekord av dig….
Du började att kommentera mig med ett inlägg som bara bestod av felaktigheter. Sedan påstår du att jag är tramsig som påpekar detta.
Skall du skriva något så kan det väl ändå vara något som stöds av fakta och inte reda påhitt från din sida.
Det är inte så svårt att läsa sig till informationen om hur utrustningen skall användas. Det finns ett regelverk för detta.
Det du hävdar att polisen är utbildade på utrustningen stämmer bara delvis. Visserligen har de förmodligen gått en kurs men väldigt ofta så förekommer det felaktigheter i användandet av utrustningen. Ibland är det också personal som saknar utbildning som sköter utrustningen.
Vad i mina påståenden är felaktigt menar du?
Vad är det som är korkat? Är det mitt påstående att det inte finns någon policy för ditt påstående om att dra av 6 km/h?