2025-08-22, 16:25
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnlurkspreppern
Ganska elaka skämt, förstås. Han kallade i princip Göring för en gris vid minst ett tillfälle och han härmade amiral Horthys gammalmodiga överklasstyska.

Jadå, han var ganska grov i sin humor, men han hade humor, något hans närmaste väl kände till och framförallt Goebbels var duktig på att utnyttja.
Citera
2025-08-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
I Der Untergang beskrivs hon som en bra festprisse. Vacker och trevligt umgänge helt enkelt.
Utöver trevligt umgäng på dagen kan jag mycket väl tänka mig att Führern behövde henne för att djura ut sig under de sömnlösa amfetamindrivna nätterna också.

Han fick dessutom testoinjektioner inför dessa nätter!

Men ärligt talat. Han borde ju precis som Musk sett till att ha ett dussin barn avlade på olika håll?
Eller Djingis Khan som sägs ha fler nu levande ättlingar än någon annan...

Otroligt många europeer delar gener med Karl den Store.

Varför har hitler inga barn?

Han var för fan med om två världskrig!

Även bögar vill väl fortplanta sig om man är på den nivån, så det spelar ju ingen roll om han var bög.
Senast redigerad av Smegmium 2025-08-22 kl. 17:34.
Citera
2025-08-22, 17:30
Medlem
Mullrets avatar
Brunt var väl Adolfs favoritfärg. I skyttegravarna syns ju inte heller om soldaterna gör på sig.
Citera
2025-08-22, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Hon kanske kunde suga en golfboll genom en trädgårdsslang.
Stämmer nog, vet att hon kunde lätt suga kromet av en bils dragkrok.
Citera
2025-08-22, 19:01
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kackelstina
De kanske klickade helt enkelt. Samma typ av humor?

Var det därför hon försökte ta livet av sig hela tiden? Om jag inte minns fel så hade han inte med henne att göra annat än för syns skull. Men de där dagböckerna kan vara förfalskade av någon småhattad individ i stil med Anne Franks dagbok så vem vet, egentligen.
Citera
2025-08-22, 19:03
Medlem
kackelstinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Var det därför hon försökte ta livet av sig hela tiden? Om jag inte minns fel så hade han inte med henne att göra annat än för syns skull.
Vem har sagt detta? Stod det i Anne Franks dagbok?
Citera
2025-08-22, 19:04
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Vem har sagt detta? Stod det i Anne Franks dagbok?

I hennes egna. Hon beskrev hur plågad hon var och svepte sömnmedel och var allmänt borderline. Tror inte han knullade henne ens utan hade henne som någon slags docka han tog fram vid besök och gick och la sig ensam i sin säng. Hitler beskrev ju själv hur han alltid var tvungen att vara ensam för att få kvinnorna att dyrka honom som en tonårsidol, illusionen bryts om han har en kvinna. Om han sa det för att komma undan att behöva ha med kvinnor att göra eller om det var ett genidrag för idoldyrkan lämnar jag osagt.
Senast redigerad av Maxima95 2025-08-22 kl. 19:07.
Citera
2025-08-22, 19:08
Medlem
kackelstinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
I hennes egna. Hon beskrev hur plågad hon var och svepte sömnmedel och var allmänt borderline. Tror inte han knullade henne ens utan hade henne som någon slags docka han tog fram vid besök och gick och la sig ensam i sin säng.
Hennes egna dagbok som är skriven av Mossad och ett antal rabbiner eller? Om första resultatet till den är på www.jewishvirtuallibrary.org så är det ju uppenbart att det är judisk smutskastning.
Citera
2025-08-22, 19:09
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norr68
Jag skulle vilja vända på frågeställningen. Hur kunde Eva Braun vara ihop med Hitler? Han hade så ful mustasch.

Det måste ha kittlat skönt när hon red hans ansikte?
Pengar och makt uppväger mycket.

Vad finns att inte gilla med Eva Braun?
https://dissolve.com/video/World-War...1-D1960-37-035

https://www.pond5.com/stock-footage/....google.com%2F
Citera
2025-08-22, 19:11
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Hennes egna dagbok som är skriven av Mossad och ett antal rabbiner eller? Om första resultatet till den är på www.jewishvirtuallibrary.org så är det ju uppenbart att det är judisk smutskastning.

Ja, som jag skrev ovan så vet vi inte hur det låg till eftersom de är så jävla bra på att ljuga och förvanska. Men han hade ju andra underliga grejer för sig så man kanske inte ska kasta undan allting som kommit fram i form av dokument från andra världskriget och anta att det sprutats ut av judens propagandafabrik om det inte fick honom att framstå som Jesus och Hercules på samma gång som om man vore någon slags nordkorean.
Citera
2025-08-22, 21:28
Medlem
WillGs avatar
Hitler var tillsammans med Eva Braun främst som en privat relation. Hon gav honom sällskap och stöd, men höll sig ofta i bakgrunden eftersom han ville upprätthålla sin offentliga image som ledare. De gifte sig till slut kort före de båda tog sina liv.

snygg va hon också
Citera
2025-08-22, 21:59
Medlem
Eva blev kallad för butiksbiträdet av andra kvinnor, hitler hade många älskarinnor, men eva var den han var med officielt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in