Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-08-20, 15:20
Medlem
Hej! Jag har tagit amfetamin dagligen i över tre veckor, inga överdrivna mängder alltså utan mer i medicinskt syfte, inget race alltså utan har både sett till att sova och äta normalt trots allt.
Innan dessa tre veckor tog jag inget på över ett halvår, och den första veckan isch gav det väldigt bra effekt, inte fått tag på så bra tjack på mer än 1,5-2 år säkert, men nu känner jag fan inget fast det är samma sorts tjack, vad kan det bero på? Går det att göra något åt det så det kickar in bättre? ..
Om det går ens..?
Känner på riktigt ingenting i nuläget, fyllt på flera gånger idag...
Har bankat ut det med dextrosol för att det var så starkt, kan detta påverka?
Tacksam för svar
Citera
2025-08-20, 15:28
Medlem
Du kände ingen effekt för det var så starkt, sen bankar du ut, och tar i medicinsk syfte?

Nåt som inte hänger samman här.
Citera
2025-08-20, 15:38
Medlem
Alltså jag bankade ju ut det när jag köpte det för tre veckor sen
Citera
2025-08-20, 15:39
Medlem
Och jag kände ju effekt i början
Citera
2025-08-20, 16:25
Medlem
Det kallas tolerans, du måste alltså ta mycket mer för att känna samma effekt som tidigare, alternativt lägg av i ett par dagar/veckor sen kör igen.

Kan också vara att tjacket blir sämre om det inte förvaras i frysen.
Citera
2025-08-20, 16:30
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbyssalEnigma
Hej! Jag har tagit amfetamin dagligen i över tre veckor, inga överdrivna mängder alltså utan mer i medicinskt syfte, inget race alltså utan har både sett till att sova och äta normalt trots allt.
Innan dessa tre veckor tog jag inget på över ett halvår, och den första veckan isch gav det väldigt bra effekt, inte fått tag på så bra tjack på mer än 1,5-2 år säkert, men nu känner jag fan inget fast det är samma sorts tjack, vad kan det bero på? Går det att göra något åt det så det kickar in bättre? ..
Om det går ens..?
Känner på riktigt ingenting i nuläget, fyllt på flera gånger idag...
Har bankat ut det med dextrosol för att det var så starkt, kan detta påverka?
Tacksam för svar

Ja, det är toleransen som spökar.
Ibland hjälper det att byta sort, men mitt råd till dig är att lägga ner det i minst 14 dagar så kommer det att skjutsa på igen..
Citera
2025-08-20, 17:02
Medlem
Om jag avstår en vecka tror ni det gör någon skillnad...?
Ska träffa en snubbe nästa fredag vill verkligen kunna ta då och få märkbar effekt..
Problemet med att avstå nu efter tre veckor igång är att jag kommer bli dödstrött, måste orka jobba osv...😫😓
Senast redigerad av AbyssalEnigma 2025-08-20 kl. 17:04.
Citera
2025-08-20, 17:04
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Om jag avstår en vecka tror ni det gör någon skillnad...?
Ska träffa en snubbe nästa fredag vill verkligen kunna ta då och få märkbar effekt..
Problemet med att avstå nu efter tre veckor igång är att jag kommer bli dödstrött, måste orka jobba osv...😫😓

En vecka är bättre än inget.
Citera
2025-08-20, 17:08
Medlem
Okej jag fattar, fan får väl avstå då och bita ihop genom arbetsdagarna... Fyfan borde inte ha tagit dagligen, det var inte tanken från början när jag köpte, skulle bara köpa till ett särskilt tillfälle sen blev det så att jag fortsatte eftersom det var så bra grejer...
Nu känns det som att jag inte kan gå av eftersom jag blir helt utmattad och dödstrött, så den enda effekten jag får är alltså att jag blir så pass "pigg" att jag orkar vara vaken typ, inget mer... 😫😓
Citera
2025-08-20, 18:24
Medlem
Taokers avatar
Mannen du har bankat ut det slarvigt som fan. Klart en substans ska kännas om du har tagit så små mängder tidigare. Nää det är inte toleransen. Du måste ta delar där det faktiskt finns något som påverkar dig.
Citera
2025-08-20, 18:58
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Okej jag fattar, fan får väl avstå då och bita ihop genom arbetsdagarna... Fyfan borde inte ha tagit dagligen, det var inte tanken från början när jag köpte, skulle bara köpa till ett särskilt tillfälle sen blev det så att jag fortsatte eftersom det var så bra grejer...
Nu känns det som att jag inte kan gå av eftersom jag blir helt utmattad och dödstrött, så den enda effekten jag får är alltså att jag blir så pass "pigg" att jag orkar vara vaken typ, inget mer... 😫😓

Hehe.
Jag förstår dig fullt ut, du är varken den första eller den sista som bara skulle dra lite en helg sen vips, sitter man där ett par veckor senare. Några kilo fattigare men många upplevelser rikare, en klassiker
Citera
2025-08-20, 21:06
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Fyfan borde inte ha tagit dagligen, det var inte tanken från början när jag köpte

Du leker med elden, snart sitter du utan tänder och tak över huvudet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in