• 1
  • 2
2025-08-20, 21:33
Medlem
Jaggermeisters avatar
Vem fan bankar ut tjack för att det är "för starkt" ?
Ungefär samma tankesätt som vissa har smo denna "Det är för rent, så du måste banka den lite med dextro"
Citera
2025-08-21, 06:07
Medlem
Niggwards avatar
Välkommen till världen av att vara en missbrukare. Tolerans min vän. Bara att ta en paus, gärna från andra aktiviterar som avsätter hög dopamin också samtidigt. Gå in för träning, diet, meditation osv

Man får leva i cycler om man ska hålla på. Man kan inte göra samma sak varje dag och tro det fungerar långsiktigt eller är lika kul. Inget funkar så i världen.

Andra alternativet är att gå på Crystal Meth som passerar blod/hjärnbarriären som en raket, något som Amfetamin inte gör. Inte I närheten. Kort menat du får knappt tolerans alls i stort sätt, dock så lurar det hjärnan att den inte är trött vilket är sjukaste grejen någonsin. Även på amfetamin måste jag decka efter ett tag oavsett mängd, men inte Ice. Oavsett kommer du alltid tro du är pigg efter intag. Läskiga grejjer., inget jag prövar igen.

De är dock dina val, pausa och fortsätt vara en hyfsad ansvarig sporadisk CS användare eller gå all in och fcka allt.
Senast redigerad av Niggward 2025-08-21 kl. 06:13.
Citera
2025-08-21, 08:16
Medlem
Jag vill inte gå över till starkare grejer eller så.
Har redan tagit mig ur ett missbruk tidigare, främst av bensodiazepiner men även till viss del amfetamin.
Nu tänkte jag som sagt bara köpa denna gången för ett särskilt tillfälle, men så var det så bra grejer och det råkar vara så att jag skriver en del, och min kreativitet och mitt skrivande får verkligen fritt spelrum och jag får ut som allra mest utav det när jag tar just amfetamin, och har under dessa tre veckor fått ut lika mycket av mitt skrivande som jag i vanliga fall hade fått under kanske ett års tid, det var den största anledningen till att jag fortsatte såhär nu, för jag kom igång så jävla bra med mitt skrivande, allt bara flöt på, är som att orden bokstavligt talat flödar ur mig som ingenting när jag är på amfetamin...
Försökte ju ändå hålla det på en relativt "lagom" nivå, genom att se till att inte ta så stora mängder eller gå all in och fylla på konstant och slarva med mat och sömn, vilket var vanligt förr att jag gjorde...
Har ju ändå sett till att både äta och sova relativt normalt..
Nu har jag under dessa tre veckor också hunnit börja prata med en snubbe vilket är vanligt att det händer i samband med tjack just, eftersom att jag kan bli fruktansvärt insnöad på sex m m, vilket jag inte är på långa vägar i vanliga fall, och nu är det redan bestämt att vi ska ses nästa helg, och jag vill inte behöva avstå det, så jag kommer göra såhär att jag avstår fram tills dess nu hur jobbigt det än känns, sen tar jag bara den helgen och sen slutar jag för gott igen...
Tack alla för svaren jag uppskattar det verkligen...
Citera
2025-08-21, 10:16
Medlem
Lifestealers avatar
grattis kallas tolerans dags för pause om du vill bli kvitt den

annars tar du för lite. bomba ett halvt gram varje morgon (minst) så kommer du få effekt (kåtslag) varje dag. kroppen kommer ta mycket stryk av det dock så går inte köra på det viset allt för länge heller utan pause men nog får du effekt lätt att hålla vikten också

det tråkiga är att man fuckar hjärnan av kemsex, bli porrskadad osv och det blir värre. vänta bara tills du börjar med sprutor om du kommer dit av nyfikenhet. där snackar vi kåtslag av en annan värld
Senast redigerad av Lifestealer 2025-08-21 kl. 10:53.
Citera
2025-08-21, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
grattis kallas tolerans dags för pause om du vill bli kvitt den

annars tar du för lite. bomba ett halvt gram varje morgon (minst) så kommer du få effekt (kåtslag) varje dag. kroppen kommer ta mycket stryk av det dock så går inte köra på det viset allt för länge heller utan pause men nog får du effekt lätt att hålla vikten också

det tråkiga är att man fuckar hjärnan av kemsex, bli porrskadad osv och det blir värre. vänta bara tills du börjar med sprutor om du kommer dit av nyfikenhet. där snackar vi kåtslag av en annan värld

Har pausat nu och ska inte ta något mer förrän nästa helg, sen efter den helgen så ska jag försöka vara utan ett halvår minst igen. Jag vill verkligen inte vare sig börja det ena eller det andra, verkligen inte sprutor, jag har inga problem att hålla vikten heller är redan på gränsen till undervikt.
Jag vet redan de där med porrskadad osv, jag missbrukade både bensodiazepiner och i viss mån amfetamin förut och amfetaminet triggade igång ett extremt porr och sexmissbruk, som jag blev fri ifrån för 1,5 år sedan drygt, har hållit mig borta från allt vad både porr och sex heter ända sedan dess och det har varit sån befrielse, men nu när jag tagit amfetamin igen dessa veckor kom lite utav det maniska beteendet tillbaka med sex och det, vill verkligen inte hålla på så igen så antar att jag helt enkelt måste lägga ner detta igen, bita ihop at utan att lösa benso och skit, som jag varit nära att göra igen, efter snart ett år fri från benso, skulle jag lösa benso nu skulle det vara kört, allt jag byggt upp sen jag blev fri från det hela mitt liv som jag lyckades rasera i och med missbruket.
Aldrig att jag tänker riskera det igen
Citera
2025-08-21, 12:48
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbyssalEnigma
Har pausat nu och ska inte ta något mer förrän nästa helg, sen efter den helgen så ska jag försöka vara utan ett halvår minst igen. Jag vill verkligen inte vare sig börja det ena eller det andra, verkligen inte sprutor, jag har inga problem att hålla vikten heller är redan på gränsen till undervikt.
Jag vet redan de där med porrskadad osv, jag missbrukade både bensodiazepiner och i viss mån amfetamin förut och amfetaminet triggade igång ett extremt porr och sexmissbruk, som jag blev fri ifrån för 1,5 år sedan drygt, har hållit mig borta från allt vad både porr och sex heter ända sedan dess och det har varit sån befrielse, men nu när jag tagit amfetamin igen dessa veckor kom lite utav det maniska beteendet tillbaka med sex och det, vill verkligen inte hålla på så igen så antar att jag helt enkelt måste lägga ner detta igen, bita ihop at utan att lösa benso och skit, som jag varit nära att göra igen, efter snart ett år fri från benso, skulle jag lösa benso nu skulle det vara kört, allt jag byggt upp sen jag blev fri från det hela mitt liv som jag lyckades rasera i och med missbruket.
Aldrig att jag tänker riskera det igen

ja man blir skadad av det

är stor risk att fortsätta knapra benson och med bensotänk knarka lite mer än planerat

du har ju inte racat och kommer ej genomlida en sån avtändning där du inte sovit eller ätit på en vecka och måste sova men inte kan osv.. du kommer känna lite trötthet och depp ett tag på sin höjd. chilla ensam med lite röka istället. bra att vila upp sig i soffan ibland
Senast redigerad av Lifestealer 2025-08-21 kl. 13:16.
Citera
2025-08-22, 22:39
Medlem
Försök sluta, jag är gammal tjackis sedan 10 år tillbaka. Det du jagar, det kommer inte ge dig mer än ångest och depression i slutändan. Ta hand om dig.

p.s det är din tolerans, försök landa på någon benzo, och sen ge fan i det bara
Citera
2025-08-23, 15:59
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobffs
Försök sluta, jag är gammal tjackis sedan 10 år tillbaka. Det du jagar, det kommer inte ge dig mer än ångest och depression i slutändan. Ta hand om dig.

p.s det är din tolerans, försök landa på någon benzo, och sen ge fan i det bara
Ångest och depression och andra mentala defekter finns inom dig latent. Det är något som ploppar upp när du släpper barriären. Det är inte preparatet som uppfinner det. Ta tag i detta för sig så kommer allt bli bättre sen .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in