Citat:
Ursprungligen postat av
Lifestealer
grattis kallas tolerans dags för pause om du vill bli kvitt den
annars tar du för lite. bomba ett halvt gram varje morgon (minst) så kommer du få effekt (kåtslag) varje dag. kroppen kommer ta mycket stryk av det dock så går inte köra på det viset allt för länge heller utan pause men nog får du effekt

lätt att hålla vikten också
det tråkiga är att man fuckar hjärnan av kemsex, bli porrskadad osv och det blir värre. vänta bara tills du börjar med sprutor om du kommer dit av nyfikenhet. där snackar vi kåtslag av en annan värld

Har pausat nu och ska inte ta något mer förrän nästa helg, sen efter den helgen så ska jag försöka vara utan ett halvår minst igen. Jag vill verkligen inte vare sig börja det ena eller det andra, verkligen inte sprutor, jag har inga problem att hålla vikten heller är redan på gränsen till undervikt.
Jag vet redan de där med porrskadad osv, jag missbrukade både bensodiazepiner och i viss mån amfetamin förut och amfetaminet triggade igång ett extremt porr och sexmissbruk, som jag blev fri ifrån för 1,5 år sedan drygt, har hållit mig borta från allt vad både porr och sex heter ända sedan dess och det har varit sån befrielse, men nu när jag tagit amfetamin igen dessa veckor kom lite utav det maniska beteendet tillbaka med sex och det, vill verkligen inte hålla på så igen så antar att jag helt enkelt måste lägga ner detta igen, bita ihop at utan att lösa benso och skit, som jag varit nära att göra igen, efter snart ett år fri från benso, skulle jag lösa benso nu skulle det vara kört, allt jag byggt upp sen jag blev fri från det hela mitt liv som jag lyckades rasera i och med missbruket.
Aldrig att jag tänker riskera det igen