• 1
  • 2
2025-08-20, 19:29
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentaStoffe
Ja, jag tror att M kommer säga att "ni i SD har rätt om återvandring". Overton window har flyttats hela tiden. Dessutom har Jeff rätt i att väldigt många skötsamma blattar vill ha återvandring också.
Är M moderaterna?

Det vore såklart väldigt bra om SD var så som du beskriver dem som, men jag har för länge sedan slutat att hoppas på dem. Jimmie Åkesson, Mattias Karlsson och de andra i det partiet bryr sig inte längre om oss svenskar. Är dock säker på att de en gång i tiden var bra och ville väl. Dan Eriksson har t.ex. berättat om vad Mattias Karlsson sagt på fester som han varit på. Han ska ha vräkt ur sig saker som ingen i NMR och DFS knappt skulle säga idag. Både Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson var en gång i tiden "nazister". Det tycker jag att alla SD-boomers som vaknade upp typ 2019 borde tänka på och förstå.

---

En fråga till svenska natonalister: Vilken vore er drömdebatt mellan två svenska nationella att se på?

Jag skulle vilja se en debatt mellan Dan Eriksson och Pär Öberg. Den hade kunnat bli väldigt intressant och cool.
Citera
2025-08-20, 21:51
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag skulle vilja se en debatt mellan Dan Eriksson och Pär Öberg. Den hade kunnat bli väldigt intressant och cool.

Dan Eriksson och Markus Follin kanske. Markus är ju av åsikten att vi ska gå med i stora politiska partier så som S, M och SD för att få in "våra killar" i partistrukturerna och på så vis ta över partierna på sikt. Här kan nog Dan plocka ner Markus på jorden en aning anser jag.

Annars kanske Magnus Söderman mot Radio Cui Bono hade varit intressant. Magnus har tidigare försvarat och liknat frimureriet vid en "institution" värd att bevara och enligt egen utsago skulle tacka ja till att få gå med på inbjudan. Radio Cui Bono är minst sagt kritiska till dylika hemliga sällskap och de har gjort många avsnitt om bland annat dess skadliga påverkan på våra länder.
Senast redigerad av -Hengpung- 2025-08-20 kl. 22:26.
Citera
2025-08-20, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Dan Eriksson och Markus Follin kanske. Markus är ju av åsikten att vi ska gå med i stora politiska partier så som S, M och SD för att få in "våra killar" i partistrukturerna och på så vis ta över partierna på sikt. Här kan nog Dan plocka ner Markus på jorden en aning anser jag.

Annars kanske Magnus Söderman mot Radio Cui Bono hade varit intressant. Magnus har tidigare försvarar frimureriet som en "institution" värd att bevara och enligt egen utsago skulle tacka ja till att få gå med på inbjudan. Radio Cui Bono är minst sagt kritiska till dylika hemliga sällskap och de har gjort många avsnitt om bland annat dess skadliga påverkan på våra länder.

Jag skulle vilja se en debatt mellan Afs' Lennart Matikainen och Dan Eriksson alternativt Söderman.
Citera
2025-08-20, 22:25
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Jag skulle vilja se en debatt mellan Afs' Lennart Matikainen och Dan Eriksson alternativt Söderman.

Men om vad?
Citera
2025-08-21, 18:29
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Allt prat om att "väcka folk"... Har en typ som Ahl vaknat?
Han är en politiker till syvende och sist som tror på fiendens system.

Det är fullt av skötsamma, välanpassade duktiga invandrare som jobbar i alla matbutiker m.m.
Ska nationella utvisa även dessa? Det borde de ju önska eftersom även dessa utgör ett genetiskt hot. Annars är det ju endast kriminalitet och arbetslöshet man för en kamp mot.
Citera
2025-08-21, 18:47
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Allt prat om att "väcka folk"... Har en typ som Ahl vaknat?
Han är en politiker till syvende och sist som tror på fiendens system.

Det är fullt av skötsamma, välanpassade duktiga invandrare som jobbar i alla matbutiker m.m.
Ska nationella utvisa även dessa? Det borde de ju önska eftersom även dessa utgör ett genetiskt hot. Annars är det ju endast kriminalitet och arbetslöshet man för en kamp mot.
Jeff Ahl tänker ganska mycket som en sverigedemokrat gör. Har aldrig riktigt gillat Jeffis. Pittbull. Äh! Vid flera tillfällen i debatten säger han så jävla antivita saker. De integrerade invandrarna är värre än vad de som har "anpassat" sig är. De rasfrämlingar som uppför sig som vita svenskar utgör såklart ett mycket större genetiskt hot mot oss än vad de som fortsätter att vara så som de är i sina hemländer. De "skötsamma" invandrarna är de sämsta invandrarna. De djupt troende muslimerna i Rinkeby, Rosengård och Hammarkullen är ett mycket mindre problem än vad de araber som är ganska likadana som vi är. Dan Eriksson vann debatten ganska överlägset.
Citera
2025-08-21, 19:15
Medlem
Citat:
Jeff Ahl tänker ganska mycket som en sverigedemokrat gör. Har aldrig riktigt gillat Jeffis.

Han var med och bildade Afs.
Citera
2025-08-21, 19:52
Medlem
Citat:
Är M moderaterna?

Det vore såklart väldigt bra om SD var så som du beskriver dem som, men jag har för länge sedan slutat att hoppas på dem. Jimmie Åkesson, Mattias Karlsson och de andra i det partiet bryr sig inte längre om oss svenskar. Är dock säker på att de en gång i tiden var bra och ville väl. Dan Eriksson har t.ex. berättat om vad Mattias Karlsson sagt på fester som han varit på. Han ska ha vräkt ur sig saker som ingen i NMR och DFS knappt skulle säga idag. Både Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson var en gång i tiden "nazister". Det tycker jag att alla SD-boomers som vaknade upp typ 2019 borde tänka på och förstå.

---

En fråga till svenska natonalister: Vilken vore er drömdebatt mellan två svenska nationella att se på?

Synd att Afs vägrar debattera mot NMR.

(FB) Nordiska motståndsrörelsen utmanar AFS på debatt
Citera
2025-08-21, 19:56
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Synd att Afs vägrar debattera mot NMR.

(FB) Nordiska motståndsrörelsen utmanar AFS på debatt
Håller med. Det är väldigt synd. Alternativ för Sverige gör så för att de vet att de skulle förlora en sådan debatt.

Tänk er en debatt mellan den efterblivna Lennart Matikainen och Pär Öberg eller Fredrik Vejdeland, haha.
Citera
2025-08-21, 20:25
Medlem
Citat:
Håller med. Det är väldigt synd. Alternativ för Sverige gör så för att de vet att de skulle förlora en sådan debatt.

Tänk er en debatt mellan den efterblivna Lennart Matikainen och Pär Öberg eller Fredrik Vejdeland, haha.

Lennart Matikainen är ju verkligen mjukost alltså. Han skulle krossas av Dan Eriksson.
Citera
2025-08-21, 20:31
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Lennart Matikainen är ju verkligen mjukost alltså. Han skulle krossas av Dan Eriksson.
Vad gott det skulle vara att äta mjukost just nu. Bara för att du skrev så så ska jag köpa mjukost. Lennart Matikainen är ju dum i huvudet. Dan Eriksson skulle absolut krossa honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in