Citat:
Ursprungligen postat av
KentaStoffe
Ja, jag tror att M kommer säga att "ni i SD har rätt om återvandring". Overton window har flyttats hela tiden. Dessutom har Jeff rätt i att väldigt många skötsamma blattar vill ha återvandring också.
Är M moderaterna?
Det vore såklart väldigt bra om SD var så som du beskriver dem som, men jag har för länge sedan slutat att hoppas på dem. Jimmie Åkesson, Mattias Karlsson och de andra i det partiet bryr sig inte längre om oss svenskar. Är dock säker på att de en gång i tiden var bra och ville väl. Dan Eriksson har t.ex. berättat om vad Mattias Karlsson sagt på fester som han varit på. Han ska ha vräkt ur sig saker som ingen i NMR och DFS knappt skulle säga idag. Både Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson var en gång i tiden "nazister". Det tycker jag att alla SD-boomers som vaknade upp typ 2019 borde tänka på och förstå.
---
En fråga till svenska natonalister: Vilken vore er drömdebatt mellan två svenska nationella att se på?
Jag skulle vilja se en debatt mellan Dan Eriksson och Pär Öberg. Den hade kunnat bli väldigt intressant och cool.