2025-08-19, 17:41
Medlem
Hej alla Svanskar! Jag anfandrar Svarja. Jag zpäla mozzika hoga ba stranden. Vafor ente joina mej ock mena bruschhhar. Vi bara gora alla ska glaaada.
Citera
2025-08-19, 19:47
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Får man inte stoja, leka, äta och bada med barnen på en strand?

Jo vem har sagt att man inte får det?
Citera
2025-08-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
I det senaste valet röstade 99.7% på mer invandring. Nuförtiden hittar du badande blattar på de flesta ställen i Mellansverige, även sådana som ligger långt från kollektivtrafik och tätorter. Jag har sett svartmuskingar vid Torö, Stendörren och Sandhamn, ställen som ligger flera timmar med kollektivtrafik från ghettot. Vid Stendörren såg jag också herrelösa negerbarn springa omkring helt okopplade.

Hur kan det komma sig? Juden har full rulle på att pumpa in nya invandrare i landet. Svenskens immunförsvar är helt förstört.

Nerbrytningen av Svensken har pågått i över 70 år och nu är det fri lejd på Svensktönten.
Kom inte och säg att svensken har dem rasliga egenskaper som krävs för att städa landet.

Mina egna observationer i Stockholm under många år säger mig att den svenska germanen är helt jävla slut.

Svensken kan bygga vad som helst men han kan inte försvara det han byggt. Om man inte kan försvara det man byggt så är det ju onödigt att bygga. Fuck you som man säger på usa språk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in