Citat:
Ursprungligen postat av
Grytvante
Ah, så det är störande att folk har kul och umgås på stranden? Intressant… jag trodde stranden var till för alla att njuta av. Om hög musik eller vattenpipa är ett problem kanske det säger mer om din tolerans än om deras beteende. Folk badar, lyssnar på musik och kopplar av – precis som du vill göra, bara att det råkar vara på deras sätt också.
Om det verkligen stör dig så mycket, varför åker du då till de mest populära och multikulturella stränderna? Det verkar ju nästan som att du söker problemet själv. Sverige har tusentals sjöar, så om du vill ha total tystnad är det väl bara att hitta en liten, lugn sjö någonstans istället.
Man kan ha kul utan att störa sin omgivning men sånt fattar väl inte lågbegåvade. Just respekten för sin omgivning är något muslimerna saknar om du någonsin varit på en "svensk" mångkulturell strand. Nedskräpningen är t.ex. också ett exempel på det.
Bara att få idén att pumpa arabisk folkmusik på en svensk strand skriker ju misslyckad integration...Man fortsätt du, vänsternisse, att stoppa huvudet i sanden medan Sverige islamiseras sakta.
Och ja jag har slutat besöka svenska stränder nära storstäderna då mina fördomar nästan alltid bekräftas. Men även vid lugna sjöar kommer du inte undan längre.
Edit: söker efter problemet själv, nja om man bor på plats A som har stranden A i närheten. Varför ska jag då åka till strand B som ligger 30 min längre bort? Så du erkänner att det är ett problem?