2025-08-17, 21:31
Medlem
volvo 240s avatar
Negrerna beter sig faktiskt mycket bättre än araberna, även på stranden.
Citera
2025-08-18, 00:07
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Svenskar röstar för mångkultur och får ta dess konsekvenser, synd bara om att de Svenskar som inte röstat för detta även blivit indragna.

Sozzar och miljöpartister borde i första hand ta hand om den nya pöbeln.

Icke mångkulturella badstränder = ingen kommunaltrafik, måste vara avsides, besvärligt att ta sig dit. Då borde det vara safe.
Viktigast är ingen kommunal trafik.

I det senaste valet röstade 99.7% på mer invandring. Nuförtiden hittar du badande blattar på de flesta ställen i Mellansverige, även sådana som ligger långt från kollektivtrafik och tätorter. Jag har sett svartmuskingar vid Torö, Stendörren och Sandhamn, ställen som ligger flera timmar med kollektivtrafik från ghettot. Vid Stendörren såg jag också herrelösa negerbarn springa omkring helt okopplade.
Senast redigerad av infidel 2025-08-18 kl. 00:22.
Citera
2025-08-18, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Det tråkiga är att ju mer den svenska befolkningen drar sig undan från offentliga platser ju mer breder de ut sig .
Svensk konflikträddhet i ett nötskal .

Svenskar är konflikträdda, det är sant, men det handlar inte bara om det.

Det handlar om att vi vet att tillsägelser är meningslösa för det ligger i deras natur att bete sig illa. De kommer inte i grunden att ändra sitt sätt att vara för att någon säger till dem. I absolut bästa fall så blir de lite lugnare en kort stund men återfaller sedan i sitt naturliga sätt att vara. Men mest troligt blir väl svaret "Sug kuk svenne, wallah jag ska knulla din mamma". Det är alltså slöseri med tid att försöka prata.

Samt att politiker och makthavare har signalerat i årtionden att de är på deras sida. Vilket både de och vi har uppfattat. På så sätt är det som att leva i en diktatur där man vet att man aldrig kommer få rätt även om man har rätt. Vilket också minskar lusten att gå in i konflikt.

Nej, livet är för kort för att slösa på sådant. Bättre att söka upp de badplatser som fortfarande är trevliga och hålla sig där.
Citera
2025-08-18, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Förra sommaren blev det sista gången som jag besökte ett bad dit babbeluringar kan ta sig på ett enkelt sätt. Besökte Flottsbrobadet med ett av mina barnbarn, badstranden påminde om en fotbollsläktare när det gäller rök, men här var det grillrök. Heltäckta kvinnor satt långt upp på gräsmattorna och lät sina barn härja runt fritt i vattnet och på bryggan helt utan uppsikt. Vi vände innan vi ens hade lagt ut vår filt och tog bilen söder ut mot Årsta Havsbad. Det är inte konstigt att små babbeluringar drunknar på löpande band när deras mammor sitter inlindade i heltäckta kläder. På parkeringen vid Flottsbro var det också ett jäkla kaos när vi skulle åka 2 familjer av icke skidåkande natur bråkade om en P-plats på ett språk som inte hör hemma i Sverige. Sverige är helt utan räddning och som lök på laxen kommer (S) tvångsblande de få områden som fortfarande är fria från babbeluringar. Tycker så jäkla synd om mina barn och barnbarn att de måste fortsätta att bo i detta förlorade land. Har påtalat flera gånger att de ska lära sig Finska eller Polska och sedan söka sig ett nytt liv i något av dessa länder eller helt enkelt lämna Europa. För de Svenska stränderna visar bara ett exempel på hur illa det har gått med det tidigare homogena landet Sverige. R.I.P

Ja, S går till val på att aktivt leta upp de platser som fortfarande är lugna och trevliga och förstöra dem. Och de har goda chanser att vinna. Säger allt egentligen.
Citera
2025-08-18, 11:49
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Jotack, följde med en väninna i Jönköping på ” picknick” på stranden en gång. Hon är ingift i en Menafamilj så jag borde ha begripit men tänkte mig en stilla kväll vid Vätterns strand, kanske någon som spelar gitarr men annars god mat och stillhet.
Ha-brölande kaos, hög arabpop, skrikande barn trots den sena timmen etc etc. Aldrig,aldrig någonsin mer pickninck med Mena!! Min väninna måste dock ha blivit hjärntvättad för hon tyckte det var så underbart. Sorgligt att se den väg Sverige kommer att gå!

Så hemskt. Det är så förfärligt, att se ens barndoms stränder förvandlas till detta. Min farmor och farfar bodde i Gränna så vi badade mycket runt Vättern bland annat på den badplats jag skrev om i förra inlägget. Jag minns det som superidylliskt. Det enda man hörde var glada barnskratt och farmor som lyssnade på Ring så spelar vi på radio, låg volym. Man åt prickig korv-smörgås och mariekex...
Det är en idyll som aldrig mer kommer tillbaka.
Senast redigerad av heliotrop 2025-08-18 kl. 12:07.
Citera
2025-08-18, 12:15
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Svenskar är högljudda, spelar hög popmusik och super på kvällarna.
Det är ganska störande för oss som vill njuta av hemmets lugn.

Du beskriver en studentfest alt födelsedagsfest eller menar du att dessa svenskar gör detta varje dag? Troll.
Citera
2025-08-18, 18:43
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Du beskriver en studentfest alt födelsedagsfest eller menar du att dessa svenskar gör detta varje dag? Troll.

Nej på fredagar och lördagar
Citera
2025-08-18, 19:46
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Tragiskt med er som bara anpassar sig efter blattarna och byter plats och tid för att låta dem hållas.
Citera
2025-08-18, 20:42
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Nej på fredagar och lördagar

Precis, på helgdagar alltså, alltså inte vardagar som är arbetsdagar för dem flesta. Tråden gäller invandrare som inte kan bete sig på stranden på veckans alla timmar, inte att några svenskar firar en lördagkväll i din trapp.
Citera
2025-08-18, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Så hemskt. Det är så förfärligt, att se ens barndoms stränder förvandlas till detta. Min farmor och farfar bodde i Gränna så vi badade mycket runt Vättern bland annat på den badplats jag skrev om i förra inlägget. Jag minns det som superidylliskt. Det enda man hörde var glada barnskratt och farmor som lyssnade på Ring så spelar vi på radio, låg volym. Man åt prickig korv-smörgås och mariekex...
Det är en idyll som aldrig mer kommer tillbaka.

Nej det är jättesorgligt, om det bara hade varit en förändring till det bättre ( men vet inte riktigt vad som skulle överträffa ens barndoms stränder) hade det ju varit bra men istället känns det som om nästan allt blivit sämre pga vårt ” mångkulturella projekt”.
Citera
2025-08-19, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Nej det är jättesorgligt, om det bara hade varit en förändring till det bättre ( men vet inte riktigt vad som skulle överträffa ens barndoms stränder) hade det ju varit bra men istället känns det som om nästan allt blivit sämre pga vårt ” mångkulturella projekt”.

80-talets Sverige framstår allt mer som ett förlorat paradis jämfört med dagens elände.

Vi visste inte hur bra vi hade det då, vi tog det för givet.

Precis allt var bättre. Till och med glassarna vi åt på stranden då smakade bättre eftersom råvarorna var av högre kvalitet.

Vi var självständiga, ej med i EU. Sociala medier fanns inte. Även sådant var bättre.

Och på stranden var det lugnt och härligt.
Citera
2025-08-19, 16:38
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Precis, på helgdagar alltså, alltså inte vardagar som är arbetsdagar för dem flesta. Tråden gäller invandrare som inte kan bete sig på stranden på veckans alla timmar, inte att några svenskar firar en lördagkväll i din trapp.

Får man inte stoja, leka, äta och bada med barnen på en strand?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in