• 6
  • 7
2025-08-16, 02:17
Medlem
fskers avatar
Jag var vaken 7 dagar i rad på festival en gång. Åt inget heller. Noll hallisar eller större problem men hade "hjälpmedel".
Citera
2025-08-16, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag tvivlar starkt på att militären lät dig sova 18 timmar i sträck.
Jag hade fripass, så jag var ur tjänst 24timmar.
Så jo, jag sov 18timmar.
Citera
2025-08-16, 10:54
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Vi vet att du är en pundare och att man måste ljuga på internet då. Men nej, du har inte varit vaken i två veckor.
Så det är ditt "bevis", att du är korkad och bygger hela din världsbild på din Kvinnliga intuition.
Vi har nu stött på ett typiskt exempel av Dunning–Kruger-effekten här på forumet och vi får se hur länge du ska hålla på att envisas med att jag ljuger, utan att ens kommit med något argument om varför att det skulle vara så. För det kan du inte såklart men är för dum att fatta att du är det vilket får dig att tro att du är smart istället.
Citera
2025-08-16, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Vi vet att du är en pundare och att man måste ljuga på internet då. Men nej, du har inte varit vaken i två veckor.
Pundare kan vara vakna så länge, det slutar med psykos och psyk..Har sett många sådana patienter
Citera
2025-08-18, 23:31
Medlem
Ungraren Paul Kern var möjligen sömnlös i 40 år, intill sin död, sedan hans hjärna genomborrats av en kula i första världskriget. Men detta fall är bokstavligen unikt, och således inte mycket att grunda en diskussion på.
Citera
2025-08-21, 20:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Ungraren Paul Kern var möjligen sömnlös i 40 år, intill sin död, sedan hans hjärna genomborrats av en kula i första världskriget. Men detta fall är bokstavligen unikt, och således inte mycket att grunda en diskussion på.

Verkligen inte.
Inget mirakel direkt.
Citera
2025-08-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peje1337
Tänkte testa att inte sova på en vecka.

Fick idén från ingenstans egentligen, vill egentligen bara se hur långt jag kan pusha min kropp. Tror längsta jag varit uppe innan är lite över ett dygn, men hur svårt kan det vara att vara uppe längre än så. Det är väll bara att köpa rejäla mängder energidryck och koffeinpiller sen hålla sig sysselsatt och upptagen?

Har ni någon erfarenhet av detta innan? Har ni några tips eller funderingar får ni gärna skriva.

ETT sätt att fuska lite, är att ta power naps då och så... På det sättet kan du nog hålla igång en full vecka, fastän sammanlagd sömnmängd är kanske 2 timmer...
Citera
2025-08-29, 16:27
Medlem
Hur går det? Har du provat än eller kom du på bättre tankar?
Citera
2025-10-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beteendevetare77
Det är inge bra om du vill få psykisk ohälsa som ett brev på posten. Du kommer definitivt börja få hallucinationer efter ett tag....
Nejdå, gick en vecka vaken nyligen och sov 3 timmar per dygn i 5 månader. Irriterad och sur absolut, ångest och torra svullna ögon? Brutalt men inget mer.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in