2025-08-12, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
38 å beter sig sådär?! 😯

Spotta på dig för att du lät inte honom gå.. Ja jävlar.

Ja, å om det inte blir du som hans respektive så kommer det vara nån annan. Du får fråga dig själv om du vill släppa tyglarna helt å helt ok med att han kan fortsätta att ljuga samt bete sig tvivelaktigt.

Vid den där åldern borde man ha kommit underfund med det ena å det andra, i mitt tycke iaf. Så jag skulle vilja säga att det snarare är hans personlighet.

Är det galet att jag blir så ledsen och svartsjuk över att han faktiskt väljer någon annan än mig? 😭 Jag har gjort allt för honom i två års tid, kämpat och slitit och nu ska han välja bort mig?! Han tror att det finns andra tjejer där ute som är bättre än mig, men vem skulle acceptera att ha en sådan relation han vill?! 😭 Jag har dessutom gått med på massa saker jag tror många andra tjejer inte hade gjort och förlåtit massa av saker många andra inte hade förlåtit 😭
Citera
2025-08-12, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Du behöver avgifta dig från honom nu direkt. De känslor du känner är samma känslor som missbrukare upplever av abstinens. Det är avslut och ingen kontakt som gäller....

Det är lättare sagt än gjort 😭 Jag vet inte hur jag ska klara det? 😭 Nu vill han inte ha någon kontakt med mig ändå och vi ska prata först på söndag, det känns som tortyr! 😭
Citera
2025-08-12, 14:36
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gara1
Är det galet att jag blir så ledsen och svartsjuk över att han faktiskt väljer någon annan än mig? 😭 Jag har gjort allt för honom i två års tid, kämpat och slitit och nu ska han välja bort mig?! Han tror att det finns andra tjejer där ute som är bättre än mig, men vem skulle acceptera att ha en sådan relation han vill?! 😭 Jag har dessutom gått med på massa saker jag tror många andra tjejer inte hade gjort och förlåtit massa av saker många andra inte hade förlåtit 😭
Tycker det är galet att du ens vill vara med honom. Jag hade aldrig accepterat.

Kan förstå att du blir ledsen men tycker ändå att han visade sina sidor från start vad han var för en sorts person. Att han ens uttrycker det på det viset oxå till dig att han kan hitta nåt bättre är sjukt av honom. Han låter som inget att ha å inte mycket att hålla i när det blåser.
Citera
2025-08-12, 14:38
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Han påstår att han inte vill vara singel och påstår att han vill ha ett seriöst och långvarigt förhållande, men att det ska vara på hans villkor och inte vara så stor grej om han vill komma hem sent en dag eller vara med sina vänner eller inte meddela när han kommer hem.
Som jag sa, han är lite som jag är. Men du har tappat tilliten till honom och han gör inget för du skall få den tillbaka (hur man nu gör det?) Skulle tro jag är 40 år äldre än din snubbe. Gjorde dumhet i min ungdom men tappade också henne som jag nog varit kärast i av alla kvinnor jag varit med.

Idag gör jag precis vad som faller mig in. Kan åka till Tyskland en Tisdag bara för att. Är fortfarande väldigt sexuellt aktiv, men om (när kompisarna) går på horbarer super jag mig aprak och går till hotellet för att sova i stället. Har liksom mitt hemma. Vi brukar höras på morgonen, men hon skulle nog aldrig ringa mig på kvällen/natten när hon vet jag är på turne.. Hemma hörs vi ett par gånger/dag och oftast på kvällen.
Citera
2025-08-12, 14:38
Medlem
Citat:
Han påstår att han inte vill vara singel och påstår att han vill ha ett seriöst och långvarigt förhållande, men att det ska vara på hans villkor och inte vara så stor grej om han vill komma hem sent en dag eller vara med sina vänner eller inte meddela när han kommer hem.

Det låter som att han vill plocka russinen ur kakan och helt enkelt ha vissa fördelar med en relation men utan kompromisser eller någon ömsesidig respekt.

Han vill inte dela sitt liv med dig och att du oroar dig när han försvinner utan att säga något verkar inte påverka honom heller...

Det betyder att han inte bryr sig om du sitter hemma med svår ångest och oroar dig. Det är viktigare för honom att slippa kommunicera med dig.

Så TS, hur mycket "snyggare än dig" är han? Hur många meter mäter tredje benet? För inte står du väl ut med att bli så dåligt behandlad av en normal och medelmåttig karl?
Citera
2025-08-12, 14:39
Medlem
Kleiners avatar
Jävlar vilken korkad brud

Hur patetiskt desperat kan man vara? Nej, jag blir arg nu.
Citera
2025-08-12, 14:40
Medlem
Gosifs avatar
Det enda du kan göra är att dumpa honom. Det är vidrigt det han gör för du vet inte vilka smittor han kanske har fört över till dig.

Alla som är otrogna hatar sig själva så dumpa och testa dig!

Det kanske låter klyschigt men tiden läker alla sår.
Senast redigerad av Gosif 2025-08-12 kl. 14:46.
Citera
2025-08-12, 14:42
Bannlyst
1. Ja han låter som en kille som är otrogen osv
2. Du låter som en väldigt kontrollerande och svartsjuk människa.

2 problem i 1 förhållande
Citera
2025-08-12, 14:43
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
...

Jag slits mellan ångest och panik, att tänka tanken att leva ett liv utan honom, att allt slit och allt jag gått igenom med honom nu kanske kommer vara förgäves. Och svartsjukan att han kanske träffar någon annan och har det bra ihop istället för att ha det bra med mig.
Vad ska jag ta mig till? Hur ska jag göra? Jag känner mig helt i upplösningstillstånd och vill inget annat än att ligga i sängen och gråta.
Det låter som skräp.

Han är skräp.

Han lurar dig och du tror att du behöver ändra dig för honom och du kan inte ändra honom heller.

Det finns någon som gillar dig för den du är. Du behöver inte anstränga dig så här mycket som du beskriver, att du ska behöva må dåligt under hela denna tiden samtidigt som du inte vet hur du ska kommunicera för att nå fram till honom. En del människor kan man inte nå fram till. Narcissister och de som har ett avvikande beteende mot närhet. De flyr så fort det börjar "kännas" att man kommer varandra närmare. Den sista kan ändra sig men kräver att den får insikt om det. Narcissisten kan inte ändra på sig utan utnyttjar alla i sitt liv där den som är närmast får all skit. Alla andra får en trevlig person att ha att göra med.
Citera
2025-08-12, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Som jag sa, han är lite som jag är. Men du har tappat tilliten till honom och han gör inget för du skall få den tillbaka (hur man nu gör det?) Skulle tro jag är 40 år äldre än din snubbe. Gjorde dumhet i min ungdom men tappade också henne som jag nog varit kärast i av alla kvinnor jag varit med.

Idag gör jag precis vad som faller mig in. Kan åka till Tyskland en Tisdag bara för att. Är fortfarande väldigt sexuellt aktiv, men om (när kompisarna) går på horbarer super jag mig aprak och går till hotellet för att sova i stället. Har liksom mitt hemma. Vi brukar höras på morgonen, men hon skulle nog aldrig ringa mig på kvällen/natten när hon vet jag är på turne.. Hemma hörs vi ett par gånger/dag och oftast på kvällen.

Alltså jag hade bara behövt att han kunde vara lite mer transparent för att lita på honom igen. Skicka lite meddelanden under dagen vad man gör, skicka bilder ibland om man är ute med vänner och höra av sig när man kommer i säng liksom. Jag tycker inte det är så mycket begärt?

Vi har knappt något sexliv. Han har svårt att få upp den med mig för han säger att "det blir så" när han varit med en och samma tjej länge och att han har svårt att slappna av för vi bråkar så mycket. När vi väl ska ha sex då är det jag som måste hjälpa till att få igång honom medan han knappt tar på mig även fast jag bett honom flera gånger att göra det. Sen vet jag ju om att han sitter och kollar på porr och runkar när vi inte är med varandra.
Citera
2025-08-12, 14:45
Bannlyst
Låter som att det vore skönt att lämna en sådan smörja. Varför går man ens med på det från början? Måste ta väldigt mycket energi från båda sidor att hålla på så här
Citera
2025-08-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Det låter som att han vill plocka russinen ur kakan och helt enkelt ha vissa fördelar med en relation men utan kompromisser eller någon ömsesidig respekt.

Han vill inte dela sitt liv med dig och att du oroar dig när han försvinner utan att säga något verkar inte påverka honom heller...

Det betyder att han inte bryr sig om du sitter hemma med svår ångest och oroar dig. Det är viktigare för honom att slippa kommunicera med dig.

Så TS, hur mycket "snyggare än dig" är han? Hur många meter mäter tredje benet? För inte står du väl ut med att bli så dåligt behandlad av en normal och medelmåttig karl?

Så är det.

Jag tycker absolut att han är attraktiv och snygg, mina vänner håller inte med om det men jag tycker om hans utseende och ja han har ett stort tredje ben. Fast vi har knappt sex, han har svårt att få upp den med mig för han inte kan slappna av då vi bråkar så mycket men också för att han menar på att det blir så när man varit med en och samma tjej länge...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in