• 1
  • 2
2025-08-11, 19:37
Medlem
biOzs avatar
Som rubriken lyder, vilken drog skulle man ta om man får reda på att en planetdödare skulle slå ner om en månad eller så?

Alltså vilket rus skulle vara bäst samma dag som blir den sista?

Spåna fritt!
Citera
2025-08-11, 19:41
Medlem
HBTKuks avatar
Jag skulle dricka nåt fint vin, tror jag. Dela en sista flaska lätt mousserande med gumman medan jorden delar på sig.

Finns ingen annan drog som passar sig då, tycker jag.
Citera
2025-08-11, 19:56
Medlem
Någon dyrare flaska vin eller sprit!
Citera
2025-08-11, 19:57
Medlem
Onanikrems avatar
Du tog den!

Tänkte morfin först, men föredrar gott vin. Tungt rött, helflaska till mig själv. En hyvlad råbiff och en Hennesy med svart kaffe bredvid. då dör jag lycklig. My way to go.
Citera
2025-08-11, 19:58
Medlem
Hade skjutit i mig en schysst dos heroin.
Bara suttit där och noddat och mått gött tills jag dog.
Citera
2025-08-11, 20:04
Medlem
Som nykter alkis (och med en allmän beroendepersonlighet) hade jag önskat möta undergången helt utan rusdryck eller knark. Det ligger nära till hands annars att ta en sista drängfylla, men nej - inte ens då är det värt det.

Nej, jag sätter mig och tänder pipan istället med lite aromatisk piptobak. Kanske en kopp snabbkaffe till det.

Vi ses i Nangijala
Citera
2025-08-11, 20:06
Medlem
biOzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinsaften
Hade skjutit i mig en schysst dos heroin.
Bara suttit där och noddat och mått gött tills jag dog.

Har alltid tänkt Heroin jag med, men vet inte om det är det optimala för tillfället, någon som testat kanske vet?
Citera
2025-08-11, 20:07
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biOz
Som rubriken lyder, vilken drog skulle man ta om man får reda på att en planetdödare skulle slå ner om en månad eller så?

Alltså vilket rus skulle vara bäst samma dag som blir den sista?

Spåna fritt!

Helt klart att jag skulle balla ur i någon sorts domedagskult där vi utför människooffer för att blidka kometen under påverkan av kopiösa mängder psykedeliska droger!

Har tänkt på förut att det måste ha varit helt galet att stå högst uppe på en aztek-pyramid som shaman och begå blodsoffer under påverkan av kaktus och svamp till folkets jubel!
Citera
2025-08-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biOz
Har alltid tänkt Heroin jag med, men vet inte om det är det optimala för tillfället, någon som testat kanske vet?

Har tyvärr noll erfarenhet utav just heroin. Men utifrån det jag läst så känns det som det mest optimala. 😊
Citera
2025-08-11, 20:12
Medlem
Sqrbankens avatar
Eftersom jag aldrig varit på några andra droger än alkohol, gräs och landstingsamfetamin så skulle jag nog försöka beta av så mycket som möjligt fram till nedslag. TS frågar dock efter en (1) drog. Antar att heroin (som jag förstått är ett rus i hästväg) duger så gott som något under en apokalyps?
Citera
2025-08-11, 20:19
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Helt klart att jag skulle balla ur i någon sorts domedagskult där vi utför människooffer för att blidka kometen under påverkan av kopiösa mängder psykedeliska droger!

Har tänkt på förut att det måste ha varit helt galet att stå högst uppe på en aztek-pyramid som shaman och begå blodsoffer under påverkan av kaktus och svamp till folkets jubel!
Hehe...mindre kul att vara offret.

Misstänker att vi skulle börja mörda varandra om vi verkligen visste att detta var slutet.
Citera
2025-08-11, 20:33
Medlem
Bluebeast72s avatar
Lätt tjack så hade man vart upptagen i ngt pill eller runkat o inte märkt när den kom eller landade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in