Ni vet dessa perioder då allt suger och man tvingas hemifrån 9 timmar varenda dag beroende på pendlingsavstånd för att slita och kallprata med kollegor man har noll gemensamt med. Dagar man bara vill vara hemma och ta det lugnt i den fridfulla ensamheten.
Går ni till jobbet och kör på bara eller har ni några bra knep på hur det känns lättare? Några speciella tankesätt som hjälper?
Den där ångesten hinner ikapp alla oavsett om man jobbar eller inte. Du borde öva på tacksamhet att du får äran att vara en människa som bidrar. Det är värre om man bli arbetslös och alienerad från samhället. Det kanske är fett i någon vecka men månad efter månad är ej nice.
En mindre dos heroin och ketamin till frukost, och kokain under hela passet, med sprit eller gräs till kvällen. Då pallar man nästan av det utan att ruttna bort.
Även om du lär trolla så gissar jag att TS inte uppbär en lön som kan bekosta den sortens och den mängdens knark dagligen. Alltså ett värdelöst förslag.
Även om du lär trolla så gissar jag att TS inte uppbär en lön som kan bekosta den sortens och den mängdens knark dagligen. Alltså ett värdelöst förslag.
Ca 4000:- i månaden skulle jag säga, så ja tjänar man lite så tar det en stor del. Som en hel månadshyra för några år sedan. TS har väl dock inte sagt något om inkomstnivå. Jag gör detta på en lön under 30 tusen.
Är du säker? Man kan få rätt bra rus dagligen för typ 400kr...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!