• 1
  • 2
2025-08-10, 20:40
Medlem
DetHandlarOmBAAARNs avatar
Ni vet dessa perioder då allt suger och man tvingas hemifrån 9 timmar varenda dag beroende på pendlingsavstånd för att slita och kallprata med kollegor man har noll gemensamt med. Dagar man bara vill vara hemma och ta det lugnt i den fridfulla ensamheten.

Går ni till jobbet och kör på bara eller har ni några bra knep på hur det känns lättare? Några speciella tankesätt som hjälper?
Citera
2025-08-10, 20:48
Medlem
Jantejantejantes avatar
Den där ångesten hinner ikapp alla oavsett om man jobbar eller inte. Du borde öva på tacksamhet att du får äran att vara en människa som bidrar. Det är värre om man bli arbetslös och alienerad från samhället. Det kanske är fett i någon vecka men månad efter månad är ej nice.
Citera
2025-08-10, 20:53
Medlem
Jag brukar dra mig till minnes en tid som arbetslös, och således finna tacksamhet till att jag ens har ett jobb.

Men annars (jag är från norra Norrland): ta en snus och håll käften. Bit ihop med andra ord.
Citera
2025-08-10, 20:53
Medlem
cutepsychos avatar
Du måste ha bra kollegor annars funkar de inte. Det ska kännas tomt när du inte träffat dem på ett tag!
Citera
2025-08-10, 20:54
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
En mindre dos heroin och ketamin till frukost, och kokain under hela passet, med sprit eller gräs till kvällen. Då pallar man nästan av det utan att ruttna bort.
Även om du lär trolla så gissar jag att TS inte uppbär en lön som kan bekosta den sortens och den mängdens knark dagligen. Alltså ett värdelöst förslag.
Citera
2025-08-10, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Du måste ha bra kollegor annars funkar de inte. Det ska kännas tomt när du inte träffat dem på ett tag!

Han skrev ju att han inte har bra kollegor, och att han söker tips på hur han ska stå ut ändå? Din kommentar är alltså helt utan substans...
Citera
2025-08-10, 20:55
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Även om du lär trolla så gissar jag att TS inte uppbär en lön som kan bekosta den sortens och den mängdens knark dagligen. Alltså ett värdelöst förslag.
Ca 4000:- i månaden skulle jag säga, så ja tjänar man lite så tar det en stor del. Som en hel månadshyra för några år sedan. TS har väl dock inte sagt något om inkomstnivå. Jag gör detta på en lön under 30 tusen.
Citera
2025-08-10, 20:57
Medlem
Citat:

Är du säker? Man kan få rätt bra rus dagligen för typ 400kr...
Citera
2025-08-10, 20:58
Medlem
DetHandlarOmBAAARNs avatar
Jag har en ganska bra lön och bra kollegor men det är inte direkt ens familj eller nära vänner.
Citera
2025-08-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetHandlarOmBAAARN
Jag har en ganska bra lön och bra kollegor men det är inte direkt ens familj eller nära vänner.

Du bör citera vem du svarar på. Bara ett tips.
Citera
2025-08-10, 20:59
Citat:
Ursprungligen postat av design
Är du säker? Man kan få rätt bra rus dagligen för typ 400kr...
Jag skulle bli väldigt förvånad om TS tjänade mer än 200 kr/h. Alltså bara en önskedröm.

Bäst av allt är förstås att leva rent.
Citera
2025-08-10, 21:01
Medlem
Citat:
Jag skulle bli väldigt förvånad om TS tjänade mer än 200 kr/h. Alltså bara en önskedröm.

Bäst av allt är förstås att leva rent.

Jaha? Då har han ju råd? Leva rent? Vem har tid för sånt nonsens i dessa tider?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in