2025-08-09, 14:12
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Hon kan ju alltid skylla på att hon gick in i sin senaste dysfunktionella filmroll så pass mycket att hon bara råkade sno en dyr parfym.

Då skulle du veta hur hon är privat
Citera
2025-08-09, 14:16
Avstängd
LuiLuis avatar
Ma*ianne Mö*ck.

Rätt ålder.
Skådis som varit med i ett antal stora filmer.
Verkar rimligt att tro att hon blir stressad lätt.
Dålig självkänsla ”ingen lägger märke till mig”
Citera
2025-08-09, 14:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Då skulle du veta hur hon är privat
Och det vet du?
Citera
2025-08-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Och det vet du?

Ja jag vet det. Förstår att det här är flashback osv. Men ja vi är släkt. Hade jag kunnat om hade jag bevisat det för dig.
Citera
2025-08-09, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Sofi* Heli* säger mina källor.

Kontot skapat för någon vecka sedan och har redan "avslöjat" namnen på två kända personer.
(FB) Svensk artist åtalas, klättrade upp på exets balkong (juli 2025)

Vad får du ut av att hitta på saker?
Citera
2025-08-09, 14:44
Medlem
J.H.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Inte helt otippat - har alltid tyckt hon varit märklig. Kanske för att hon spelade så knäpp i Bron.

Hon fick ju en del kritik för "Drottningarna" på TV4. Där hon visade att hon inte kan skilja på åsikt och fakta när de medvetet förfalskar historien. Att få kritik av sveriges kanske främsta historiker var tydligen detsamma som att någon brukade våld mot henne.

Snygg men vad det verkar en riktig idiot.

Ska bli spännande att se,om det är hon.
Sen kan ju stölden faktiskt vara en olyckshändelse, även om det är osannolikt.

Citat:
Sofia Helin, som var programledare för TV4:s dramadokumentärserie "Drottningarna", har fått kritik för programmet. Kritiken har främst gällt påstådda faktafel och historiska felaktigheter, speciellt i avsnitten om drottning Kristina och Karin Månsdotter. Historikern Dick Harrison har varit en av de mest högljudda kritikerna, och kallat programmet för en "historieförfalskning". Sofia Helin har försvarat programmet och menat att ord kan vara våld, vilket tolkats som en reaktion mot kritiken.
Citera
2025-08-09, 16:03
Medlem
Android2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Otroligt pinsamt att som kändis själa men tror det eller ej, det händer i mellan åt borde svenska och Hollywood kändisar som tjänar massa.

Han arga snickaren hade ju en vana att sno dyra kött på ICA, samtidigt som han sitter på en villa värd 15 miljoner och tjänar miljonbelopp varje år.

Hon vackra Winona Ryder från stranger things som varit Hollywood elit i säkert 40 år och X till Jonny Depp, hon gillar tydligen också att sno.

Gunilla Person har tidigare åkt dit från stöld på dyra glasögon.

Jag hade ju skäms ihjäl mig sen riskera man inte bara det utan utblivna jobb när folk inte vill anställa en som snor. Om hon får pengar från sponsorer osv så lär ju dom ryka nu om det kommer fram.

Se hur mycket pengar Paolo Roberto förlora när han låg med en lyxhora, det kosta han allt.
Misstänker att Måns Zelmerlöv kommer och har förlorat en hel del när det kom fram att han knarka och misshandla sina barn och fru.

Jag hoppas det kom fram förr eller senare brukar det alltid göra det.

Winona Ryder snatttade för länge sedan, vad jag vet och hennes karriär gick i stöpet. Men hon har kommit tillbaka till slut. Hon stjäl väl inte fortfarande?
Senast redigerad av Android2000 2025-08-09 kl. 16:08.
Citera
2025-08-09, 16:08
Medlem
Det va väl Lena Olin det gällde?
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
En snabb koll på denna vräkta persons instagram visar dock resa till N.Y./USA och sedan olika happenings i vad som ser ut som Sverigemiljöer under mars månad, så denna skådis verkar inte ha varit på Mallis i mars, dvs. tiden för Chanel-stölden. (Såvida inte en eventuellt påbörjad Mallis-resa hastigt ställdes in i pga. förekommen parfymanledning ).
Citera
2025-08-09, 16:20
Expressen verka ha ensamrätten.
Har denna händelse hamnat under radarn?
Stölden skedde i mars -25 på Arlanda Taxfree.
Ingen notis på polisen.se ?
https://polisen.se/aktuellt/polisens-nyheter/
Butiks stöld bruka oftast rapporteras.
https://www.krimfup.se/ ?
Senast redigerad av Krafter 2025-08-09 kl. 16:48.
Citera
2025-08-09, 16:30
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafter
Expressen verka ha ensamrätten.
Har denna händelse hamnat under radarn?
Stölden skedde i mars -25 på Arlanda Taxfree.
Ingen notis på polisen.se ?
https://polisen.se/aktuellt/polisens-nyheter/
Butiks stöld bruka oftast rapporteras.

Hamnat under radarn? Vem fan bryr sig om vilken ”kändis” som eventuellt stulit en parfym.

Svenskar och svensk media… förstår att landet förfaller.
Citera
2025-08-09, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Det säger ju bara att du försvarar/hänger ut en släkting. Det görs hela tiden, det vi mest vill läsa här är objektiva händelser som kan styrka eller försvaga en misstanke.

Jag reagerade ovan vid påståendet, mer vid där andra sa att du e 2 veckor gammal och gjort det flera gånger, så jag lägger rätt liten vikt vid släktpåståendet *om inte objektiva saker kan skrivas*.

Eod.

Två gånger ja
Citera
2025-08-09, 17:24
Medlem
Föredettingen Regina Lund är väl tillräckligt obalanserad för att kunna göra något sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in