2025-08-09, 10:24
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vad tyder på att det är Lena Olin? Har hon samma fix som Dror Feiler och Anders Öfvergård som inte kan skilja på mitt och ditt?

Jo, jag tänkte också direkt på denna fd. skådespelare också. Gör hon några roller fortfarande eller är hon bara inblandad i rättstvister?

Hon verkar ha tappat det på gamla dar. Hon är inblandad i en arvstvist om ett hus i Falsterbo, i strid mot ett korrekt skriftligt testamente.

Och hon tror att hon kan hyra ut en hyreslägenhet svart, inte sköta den så vatten rinner i huset på golven när hon inte bor där men ändå inte acceptera en vräkning!

Örjan Rambergs gamla partner verkar vara lika galen hon!
Citera
2025-08-09, 10:25
Avstängd
Otroligt pinsamt att som kändis själa men tror det eller ej, det händer i mellan åt borde svenska och Hollywood kändisar som tjänar massa.

Han arga snickaren hade ju en vana att sno dyra kött på ICA, samtidigt som han sitter på en villa värd 15 miljoner och tjänar miljonbelopp varje år.

Hon vackra Winona Ryder från stranger things som varit Hollywood elit i säkert 40 år och X till Jonny Depp, hon gillar tydligen också att sno.

Gunilla Person har tidigare åkt dit från stöld på dyra glasögon.

Jag hade ju skäms ihjäl mig sen riskera man inte bara det utan utblivna jobb när folk inte vill anställa en som snor. Om hon får pengar från sponsorer osv så lär ju dom ryka nu om det kommer fram.

Se hur mycket pengar Paolo Roberto förlora när han låg med en lyxhora, det kosta han allt.
Misstänker att Måns Zelmerlöv kommer och har förlorat en hel del när det kom fram att han knarka och misshandla sina barn och fru.

Jag hoppas det kom fram förr eller senare brukar det alltid göra det.
Citera
2025-08-09, 10:32
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2025-08-09, 10:33
Medlem
OvissFramtids avatar
Oavsett vem det är, är det ett mongo som tar sig friheten att stjäla trots att det troligen inte lider någon nöd på henne. Ursäkten är givetvis idiotisk. Vi vanliga döende stjäl inte trots att vi är "stressade", jävla mupp. Antagligen ett curlat miffo som blivit struken medhårs hela livet och som blivit ryggdunkad av sin dumma omgivning.
Citera
2025-08-09, 10:40
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Otroligt pinsamt att som kändis själa men tror det eller ej, det händer i mellan åt borde svenska och Hollywood kändisar som tjänar massa.

Han arga snickaren hade ju en vana att sno dyra kött på ICA, samtidigt som han sitter på en villa värd 15 miljoner och tjänar miljonbelopp varje år.

Hon vackra Winona Ryder från stranger things som varit Hollywood elit i säkert 40 år och X till Jonny Depp, hon gillar tydligen också att sno.

Gunilla Person har tidigare åkt dit från stöld på dyra glasögon.

Jag hade ju skäms ihjäl mig sen riskera man inte bara det utan utblivna jobb när folk inte vill anställa en som snor. Om hon får pengar från sponsorer osv så lär ju dom ryka nu om det kommer fram.

Se hur mycket pengar Paolo Roberto förlora när han låg med en lyxhora, det kosta han allt.
Misstänker att Måns Zelmerlöv kommer och har förlorat en hel del när det kom fram att han knarka och misshandla sina barn och fru.

Jag hoppas det kom fram förr eller senare brukar det alltid göra det.
Kändisskaper innebär väl en fribiljet till en massa roliga saker. Troligtvis leder det till en känsla av att man har "rätt" till saker och ting och "förtjänar" att bli uppmärksammad/belönad - inte minst med gratisgåvor. Får man inge så... tar man de ändå
Citera
2025-08-09, 10:43
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Att nån av dem varit där nere i sju veckor behöver ju inte betyda att alla de kvinnliga skådisarna var där nere hela tiden. Någon eller några kan ju ha varit där nere nån vecka om de bara har en mindre roll i serien.

Här är i alla fall de som är med i ovan nämnda tv-serie och som är kända från både långfilmer och tv-serier:

Suzanne Reuter
Sofia Ledarp
Inger "Pippi" Nilsson
Rakel Wärmländer
Lisa Linnertorp

Kan det vara nån av dessa som stjäl parfym?

Inger Nilsson definitivt en kandidat. Inte balanserad någonstans.
Citera
2025-08-09, 10:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Kändisskaper innebär väl en fribiljet till en massa roliga saker. Troligtvis leder det till en känsla av att man har "rätt" till saker och ting och "förtjänar" att bli uppmärksammad/belönad - inte minst med gratisgåvor. Får man inge så... tar man de ändå

Tror också att många är rädda för att säga till kändisar också och dom vet om detta och uttnyttjar det. Jag jobbar i en bransch som träffar kändisar i mellan åt och det pågår fjäsk för dessa hela tiden, dom får mycket undantag som inte andra får.
Citera
2025-08-09, 10:59
Medlem
glockenreins avatar
Tänkte först Pernilla Wahlgren men hon kanske inte räknas som skådis.
Citera
2025-08-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Jag tycker hon låter som att hon säger för vettiga saker för att vara Gunilla. Har svårt att tro att Gunilla skulle erkänna fel.
En narcissist skulle aldrig erkänna fel så det är inte Gunilla.
Citera
2025-08-09, 11:12
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafter
Mest troligt, tippar att skådespelerskan är runt 45-60 år
Chanel No5 en klassiker som gillas av de äldre oftast.

Här skulle jag vilja komma med en invändning. Visserligen är jag själv inte så ung längre, men är det inte så att man kan få för sig lite tokiga saker när man är på semester..? T ex att Chanel no 5 skulle vara en god parfym? Den tokiga idén kom faktiskt över mig senast då jag var ute och flög, helt nyligen. Detta trots att jag vet att parfymen luktar skit 🙂

Vad jag menar är att personen nödvändigtvis inte var gammal. Däremot så är ju Gunilla Persson ingen skådespelare, och det vet väl alla.
Citera
2025-08-09, 11:16
Medlem
Wikitomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
"– Jag brukar köpa parfymen och jag stod och tittade på reaparfymer också. Jag såg massa människor som gick förbi och blev därför stressad."

Hur kan man bli stressad av se en massa människor som går förbi???

Försvarar inte stölden men vet av egen erfarenhet att men kan bli stressad av folksamlingar. Jag åker alltid bil och undviker buss och tunnelbana. I detta fall låter det dock mera som en nödlögn.
Citera
2025-08-09, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miffot123
Jag tippar på Regina Lund!

Hon är väl inte direkt skådespelare mer allmän kulturpersonlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in