Igår, 15:28
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Hon kanske ska vara med i en sån undersökning där dom forskar på henne eftersom hon aldrig sover!
Eller något annat.

Visst anmälde hon sig till någon studie/forskning angående något med hälsan? Minns inte riktigt vad det var dock.
Jag tror det är något mer roligt än sådant eftersom mamman hade sagt "detta förtjänar du!". Så ja, spa-weekend själv med något "wild and crazy" som att bada i lera eller sova i ett glamping-tält är min bästa gissning...
Citera
Igår, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Jag tror det är något mer roligt än sådant eftersom mamman hade sagt "detta förtjänar du!". Så ja, spa-weekend själv med något "wild and crazy" som att bada i lera eller sova i ett glamping-tält är min bästa gissning...

Just det 😂 glömt att hon sagt att hon förtjänar detta.
Får hålla tummarna att hon inte får ett krampanfall, bryter något mer, svimmar och slår sig, får ett skov och inte kan ha kläder på sig nu då.

Tänk att vara tillräckligt frisk när det är något kul på g - speciellt när det också är gratis - både varit på en veckas semester i år och på spa i våras. Ibland har hon flyt.
Citera
Igår, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Just det 😂 glömt att hon sagt att hon förtjänar detta.
Får hålla tummarna att hon inte får ett krampanfall, bryter något mer, svimmar och slår sig, får ett skov och inte kan ha kläder på sig nu då.

Tänk att vara tillräckligt frisk när det är något kul på g - speciellt när det också är gratis - både varit på en veckas semester i år och på spa i våras. Ibland har hon flyt.
Tänk en sjukhusvistelse utomlands - det måste ju locka!
Citera
Igår, 16:28
Medlem
Nu har hon lagt ut bilder på tre par klackskor (kommenterade också ”jag och mina brutna tår”), nån vit kimono-ish, ett par solhattar och en bild på ”confirmed flight booking”.

Så ja nåt event i soligt land låter det som. H ska ”följa med en bit på vägen”. Kanske till flygplatsen? Oklart.

Tillägg: hon hyllade också sin nye läkare på VC som sagt till henne att hon såg fräsch ut (minns inte exakt ordval) nu när hon gått upp i vikt till 45 kg. (efter slutat med epilepsimedicinen). Återigen var det dens fel och bra det läkaren sa. Inte helt det hon förmedlade i inlägget hon tog bort om det som stod i journalen som läkaren skrivit.
Senast redigerad av vinterkraksjuka Igår kl. 16:36.
Citera
Igår, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Nu har hon lagt ut bilder på tre par klackskor (kommenterade också ”jag och mina brutna tår”), nån vit kimono-ish, ett par solhattar och en bild på ”confirmed flight booking”.

Så ja nåt event i soligt land låter det som. H ska ”följa med en bit på vägen”. Kanske till flygplatsen? Oklart.
I communityn?
Citera
Igår, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
I communityn?

Yes.
Citera
Igår, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Förmodligen något influenserevent i solen över helgen ? Mallis?
Hon har packat fram två solhattar , de var framtagna på sängen inför packningen .
Jag såg henne idag , hyfsat nära på Kungsgatan med Normalpåse såklart .
Någon pälsjacka på överkropp och kortare tights . Alla andra gick i T-shirt i solen typ , årets varmaste oktoberdag .
Helt sjukt men jag såg liksom inte ansiktet helt klart .
Antingen har hon så mkt make up alternativt solarium alternativt brun utan sol . …

Hon säger så mycket sjukt . Reflekterar hon aldrig över det ? Sover man aldrig som hon säger så är man död . Det går ej att leva utan sömn ..

Ett avhopp från något event . Annars så vet man ju alltid i god tid .
Citera
Igår, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka

Tillägg: hon hyllade också sin nye läkare på VC som sagt till henne att hon såg fräsch ut (minns inte exakt ordval) nu när hon gått upp i vikt till 45 kg. (efter slutat med epilepsimedicinen). Återigen var det dens fel och bra det läkaren sa. Inte helt det hon förmedlade i inlägget hon tog bort om det som stod i journalen som läkaren skrivit.

Så klackar när hon har brutna tår, ramlar fram, ont i kroppen, svårt att gå, tappar känseln i fötterna? Känns säkert.
Förvånad att hon visar det på community, trodde klackar tillhörde misswox bara.
Citera
Igår, 17:56
Medlem
På riktigt triggar det mig hur hon smutskastar både sjukvård, alla hennes läkare hon haft, hon smutskastar fkassan ( vilket jobb hon nu skulle va sjukskriven från vet ja inte) men henne spring i klackskor och sinnessjuka handlande är ett hån mot sjukskrivna människor som har riktiga problem.

Bara hon inte glömmer tennisbollarna....
Citera
Igår, 18:03
Medlem
https://filego.at/bucket/2037fda3-9927-4b25-89a4-4253821a8cf8
Lyssna på slutet 🤣🤣🤣
Jag blir aldrig sjuk😂😂😂😂
Citera
Igår, 18:08
Medlem
https://filego.at/bucket/9a528408-f5f1-475e-a48e-510aaee63674
Nu kanske hon kan börja jobba då och inte va en tiggare på Instagram 😂
Citera
Igår, 18:11
Medlem
Får hon plats med gipsskorna i klackarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in