Igår, 12:22
Medlem
Nej, stativet var inne på Skin Care såg jag nu
Citera
Igår, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Nu är hon på Skin Care i Alingsås (pausade, zoomade och tryckte in bild i gemini).

I community eller något hon tagit bort redan? Vi vet ju hur hon är 😅
Citera
Igår, 12:45
Medlem
Skampis avatar
"Detta tar nog priset bland det mest sjukaste beslut jag fattat"...
Nu är man nyfiken?! Hmm. Hoppa fallskärm? Äta en hamburgare medan hon filmas utan filter och utan solglasögon?
Citera
Igår, 13:21
Medlem
Chinospullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Så Nara tog aldrig upp några av mejlen folk härifrån skickade, undra om det kommer eller inte.

Ringes Alice och Nara tro?

Såklart hon inte gjorde 😂
Citera
Igår, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
"Detta tar nog priset bland det mest sjukaste beslut jag fattat"...
Nu är man nyfiken?! Hmm. Hoppa fallskärm? Äta en hamburgare medan hon filmas utan filter och utan solglasögon?

HAHAHAH
Om man tänker vad Alice brukar visa upp så är båda dom exakt lika sjuka och tar priset.

Finns seriöst ingenting jag kan komma på där hon behöver ett okej från läkare, om det inte är något fysiskt men det vore ju konstigt om det är eftersom hon snubblar fram och precis hade skov och inte kunde ha kläder på underkroppen.

Någon reklamfilm, statist i någon film eller serie kanske. Men det behöver man knappast okej av läkare.
Tror ärligt talat vi alla bara kommer känna "jaha, var det allt?" när/om det blir av och om hon berättar.
Är det åka på spa själv, åka på en weekend till london eller något så är det knappast sjukt?

Sjukt är verkligen springa ett maraton fast hon knappt kan gå.
Ställa upp i någon tävling eller något socialt med massa människor fast hon sitter helt isolerad och instängd dag ut och dag in så det säger ju emot henne.
Se vem som kan sitta längst i solen mitt i en öken och vunna en miljon, men hon är ju så känslig mot ljuset och måste sitta instängd i sitt sovrum.
Vara med i sax påse sten VM men hennes händer funkar ju inte ibland så det funkar inte såklart.
Vara modell och visa upp kläder, fast hon kan ju inte bära kläder.
Baktävling där hon varit tvungen att ta bort sina klor men då kan hon inte vara madame petite så nä.
Citera
Igår, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Nej, stativet var inne på Skin Care såg jag nu
Filmade hon sig inne på SkinCare?
Citera
Igår, 13:33
Medlem
Citat:
HAHAHAH
Om man tänker vad Alice brukar visa upp så är båda dom exakt lika sjuka och tar priset.

Finns seriöst ingenting jag kan komma på där hon behöver ett okej från läkare, om det inte är något fysiskt men det vore ju konstigt om det är eftersom hon snubblar fram och precis hade skov och inte kunde ha kläder på underkroppen.

Någon reklamfilm, statist i någon film eller serie kanske. Men det behöver man knappast okej av läkare.
Tror ärligt talat vi alla bara kommer känna "jaha, var det allt?" när/om det blir av och om hon berättar.
Är det åka på spa själv, åka på en weekend till london eller något så är det knappast sjukt?

Sjukt är verkligen springa ett maraton fast hon knappt kan gå.
Ställa upp i någon tävling eller något socialt med massa människor fast hon sitter helt isolerad och instängd dag ut och dag in så det säger ju emot henne.
Se vem som kan sitta längst i solen mitt i en öken och vunna en miljon, men hon är ju så känslig mot ljuset och måste sitta instängd i sitt sovrum.
Vara med i sax påse sten VM men hennes händer funkar ju inte ibland så det funkar inte såklart.
Vara modell och visa upp kläder, fast hon kan ju inte bära kläder.
Baktävling där hon varit tvungen att ta bort sina klor men då kan hon inte vara madame petite så nä.
...börja i terapi och därmed erkänna för sig själv - i första hand - att hon behöver hjälp.
Låta sig filmas och inte ha några filter.
Vara utan mamsen.
Citera
Igår, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
...börja i terapi och därmed erkänna för sig själv - i första hand - att hon behöver hjälp.
Låta sig filmas och inte ha några filter.
Vara utan mamsen.

Filma en ärlig "vad jag äter på en helg"-vlogg.
Visa hur många och långa promenader hon tar varje dag.
Visa träningen på gymmet, hur många dagar i veckan hon är där.
Bli ärlig mot sina följare.
Passa sina syskonbarn eller umgås med sin syster och kolla på filmer från barndomen.

Finns mycket galet och sjukt hon kan göra. Är väl bara ett sätt för att få fler att betala för att få se vad som händer.
Citera
Igår, 13:43
Medlem
Hon kanske ska vara med i en sån undersökning där dom forskar på henne eftersom hon aldrig sover!
Eller något annat.

Visst anmälde hon sig till någon studie/forskning angående något med hälsan? Minns inte riktigt vad det var dock.
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Citat:
Filma en ärlig "vad jag äter på en helg"-vlogg.
Visa hur många och långa promenader hon tar varje dag.
Visa träningen på gymmet, hur många dagar i veckan hon är där.
Bli ärlig mot sina följare.
Passa sina syskonbarn eller umgås med sin syster och kolla på filmer från barndomen.

Finns mycket galet och sjukt hon kan göra. Är väl bara ett sätt för att få fler att betala för att få se vad som händer.
Jag blir gärna överraskad av henne den här gången. Hoppas på nåt normalt.
Citera
Igår, 15:08
Medlem
Jag gissar nåt event med nån av dom som dom "samarbetar" med...vilka det nu är.. kastrullföretaget kanske
Citera
Igår, 15:10
Medlem
Förmodligen något influenserevent i solen över helgen ? Mallis?
Hon har packat fram två solhattar , de var framtagna på sängen inför packningen .
Jag såg henne idag , hyfsat nära på Kungsgatan med Normalpåse såklart .
Någon pälsjacka på överkropp och kortare tights . Alla andra gick i T-shirt i solen typ , årets varmaste oktoberdag .
Helt sjukt men jag såg liksom inte ansiktet helt klart .
Antingen har hon så mkt make up alternativt solarium alternativt brun utan sol . …

Hon säger så mycket sjukt . Reflekterar hon aldrig över det ? Sover man aldrig som hon säger så är man död . Det går ej att leva utan sömn ..
Senast redigerad av Solkisen Igår kl. 15:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in