Citat:
Ursprungligen postat av
Skampi
"Detta tar nog priset bland det mest sjukaste beslut jag fattat"...
Nu är man nyfiken?! Hmm. Hoppa fallskärm? Äta en hamburgare medan hon filmas utan filter och utan solglasögon?

HAHAHAH
Om man tänker vad Alice brukar visa upp så är båda dom exakt lika sjuka och tar priset.
Finns seriöst ingenting jag kan komma på där hon behöver ett okej från läkare, om det inte är något fysiskt men det vore ju konstigt om det är eftersom hon snubblar fram och precis hade skov och inte kunde ha kläder på underkroppen.
Någon reklamfilm, statist i någon film eller serie kanske. Men det behöver man knappast okej av läkare.
Tror ärligt talat vi alla bara kommer känna "jaha, var det allt?" när/om det blir av och om hon berättar.
Är det åka på spa själv, åka på en weekend till london eller något så är det knappast sjukt?
Sjukt är verkligen springa ett maraton fast hon knappt kan gå.
Ställa upp i någon tävling eller något socialt med massa människor fast hon sitter helt isolerad och instängd dag ut och dag in så det säger ju emot henne.
Se vem som kan sitta längst i solen mitt i en öken och vunna en miljon, men hon är ju så känslig mot ljuset och måste sitta instängd i sitt sovrum.
Vara med i sax påse sten VM men hennes händer funkar ju inte ibland så det funkar inte såklart.
Vara modell och visa upp kläder, fast hon kan ju inte bära kläder.
Baktävling där hon varit tvungen att ta bort sina klor men då kan hon inte vara madame petite så nä.