2026-09-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
https://filego.at/bucket/4dfe5356-9240-4ba0-8ab5-7d54eadbd94e

Citat:
https://filego.at/bucket/086c0efa-c654-42ae-aaf8-1786fe74a892

TACK! Fan vad grym du är! Så roligt att du delar.
Kul att vi har hittat en sida där man kan dela video nu också. Så nu kan vi alla dela både video, bilder och filer 🤭

Har så mycket att säga om dessa klipp.. herregud alltså. Vet inte ens var jag ska börja så måste fundera, det där var mer information än jag trodde och väldigt intressant att få se.
Hon skulle inte ställt kameran lite längre ifrån? 😂

TACK BÄSTA ASHLEYROSE! 💕
Citera
2026-09-25, 10:45
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
https://filego.at/bucket/086c0efa-c654-42ae-aaf8-1786fe74a892

Alltså du är en stjärna! Tack 😍
Citera
2026-09-25, 10:50
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Kul att vi har hittat en sida där man kan dela video nu också. Så nu kan vi alla dela både video, bilder och filer 🤭

Har så mycket att säga om dessa klipp.. herregud alltså. Vet inte ens var jag ska börja så måste fundera, det där var mer information än jag trodde och väldigt intressant att få se.

TACK BÄSTA ASHLEYROSE! 💕

Haha ser fram emot din analys av videos 😁 Jag tycker hon ser riktigt läskig ut. Helt stel i ansiktet, hur mycket botox har hon gjort? Fattar att det är filter men det måste va botox/fillers också? Som någon annan precis skrev ser hon fortfarande undernärd ut. Pälsen lyckas inte dölja det. Kände heller knappt igen hennes röst, förställer hon den alltid i vanliga fall eller förställer hon den här för att låta ledsen?
Citera
2026-09-25, 10:52
Medlem
Citat:

TACK BÄSTA ASHLEYROSE! 💕
🥰🥰🥰
Citera
2026-09-25, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Haha ser fram emot din analys av videos 😁 Jag tycker hon ser riktigt läskig ut. Helt stel i ansiktet, hur mycket botox har hon gjort? Fattar att det är filter men det måste va botox/fillers också? Som någon annan precis skrev ser hon fortfarande undernärd ut. Pälsen lyckas inte dölja det. Kände heller knappt igen hennes röst, förställer hon den alltid i vanliga fall eller förställer hon den här för att låta ledsen?
Ser också fram emot din analys😂Ja hon ser riktigt undernärd ut och fingrarna är som pinnar
Citera
2026-09-25, 11:18
Medlem
Hon tjatar ju om sitt hår av och till - hon borde verkligen klippa av det, mycket! Hon skulle få ett bättre hår och ett mjukare utseende av en kortare frisyr och kanske lite volym i håret. Nu är det bara långt, platt och ger ett väldigt vasst intryck, eller hur jag ska förklara mig.
Citera
2026-09-25, 11:21
Medlem
Detta med att hon ska ha gått upp 20 kg? Tittar på filmen som Ashleyrose så bjussigt delat med oss och ja A är galet spinkig, men om hon vägde 29 kg eller vad var det, vid inläggningen så har hon ju gått upp lite sen dess. Det syns ju men supersvårt att avgöra med ljuset i filmen, pälsjacka på o.dyl.
Citera
2026-09-25, 11:52
Medlem
Kramkrams avatar
Hahaha!!! Jaa stort tack Ashleyrose!!!

Vad behöver sägas i ett samtal innan en läkare säger ”vi kan ju inte börja plocka bort organ hur som helst…” 😂 Att hon på riktigt tror att hon argumenterar för sitt case! Hur är det möjligt att hon tror att sån här skit stärker hennes aktier! Undernäringen verkar fullkomligt ha strypt hennes hjärna nu den typ senaste veckan. Skoven är inte lika tydliga utan nu är det snarare som att hon håller på att drunkna. Hur hennes MAMMA kan stå och titta på är HELT. JÄVLA. OTROLIGT. Hur kan man vara så fruktansvärt arrogant att man inte ser vad som pågår. Med all respekt för att hon är medberoende så kan jag likväl inte förstå mig på det sett till att hon ändå har viss utbildning i psykologi och pedagogik och jobbar med människor. Jävla idiot. Fyfan asså.

Talet är ju comedy fkn gold. Varför plockar hon inte bort strösockret. Varför ett par solglasögon en gräddmolnig dag när oktober hägrar. Sidennattlinnet i päls.

Stackars, stackars människa. Det blir minst sagt tuffa uppvaknanden för dem bägge en dag. Frågan är hur lång tid det tar. Usch.
Citat:

TACK BÄSTA ASHLEYROSE! 💕
Citera
2026-09-25, 12:04
Medlem
Hur mycket lögn hon är må tycka det finns i denna tråd - en sak hon inte kan försvara med sin längd är kombon av allt tjat om hur dålig ekonomi hon har i kombination med all shopping? ”Jag var tvungen att köpa två påsar av detta godis” jag tror ingen som lever på existensminimum känner ett sånt tvång. Respektlös är hon!
Citera
2026-09-25, 12:09
Medlem
Tack Ashleyrose för att du delade videos!

Det jag tänker på när jag ser videon och hur Alice betett sig senaste tiden är att Instagram verkligen blivit en oproportionerligt stor del av hennes liv som inte verkar ge henne någon glädje utan bara frustration och ilska. Hon tror ju till och med att följarna är hennes riktiga vänner och en del av hennes community, fast de flesta bara följer henne för att hon är kaos. Förmodligen för att hon är så otroligt ensam och isolerad hemma. Alice mamma borde verkligen stötta Alice i att komma ut i riktiga världen, antingen genom arbete eller studier. Arbetsförmedlingen har väl program och sen finns det ju folkhögskolor.
Hon är en 34-årig kvinna som spenderat tio år hemma av att bråka med sjukvården och myndigheter samt uppdatera Instagram, och det har inte tagit henne någonstans. Hon behöver ju en rejäl förändring i livet för att bryta sin isolering och fylla livet med något mer meningsfullt.
Citera
2026-09-25, 12:16
Medlem
Alltså vad sägs det i community nu efter talet? Är det bara massa styrkekramar? Borde inte fler undra varför hon gråter ut som ofta om hon inte har gjort nåt fel
Citera
2026-09-25, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Alltså vad sägs det i community nu efter talet? Är det bara massa styrkekramar? Borde inte fler undra varför hon gråter ut som ofta om hon inte har gjort nåt fel
Chatten är fortfarande avstängd så man ser inte vad folk skriver om hon inte delar det i story.Chatten är ju en del av det man betalar för som prenumerant så förstår inte hur hon bara kan stänga av den för att hon blir ifrågasatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in