2026-02-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakdu
Jag kan inte förstå hur människor inte ser igenom denna skit. Om kroppen/tarmen kan ta upp näringsdrycker kan den även ta upp vanlig mat. Det är inte så att näringsdrycker är något mirakelmedel för tarmen. Det är ett sätt att få i patienten kalorier genom en liten mängd vätska istället för att patienten ska få stora måltider som den inte klarar äta upp (av olika anledningar tex dålig aptit eller matvägran). SÅ.... att hennes kropp inte skulle ta upp vanlig mat stämmer inte eftersom den uppenbarligen tar upp näringsdrycker. Hon skrev ju själv att hennes värden blivit bättre sen hon kom till sjukhuset och det enda de gjort är ju att ge henne energi i olika former. Så...

Att även sitta och gnälla över att hon "måste" ha på sig kläder annars kommer de in och skriker på henne. "Ooh hon är så varm och svettas och taskiga de är i personalen som inte låter henne ta av sig tröjan.... ".

Sån jävla narcissist hon är. SE PÅ STACKARS MIG, vad taskiga alla är.
Nej, den enda som är taskig mot dig är du själv och dina lögner som du intalar dig själv.

Agree 100%, hennes beteende är så fruktansvärt destruktivt för allt/alla: hennes relationer, hennes fysiska mående, hennes psykiska mående, förmågan att försörja sig själv, bo själv etc. och inte minst stackars familj som själv kämpar med egna problem och måste ta hand om henne som ett barn
Citera
2026-02-04, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Agree 100%, hennes beteende är så fruktansvärt destruktivt för allt/alla: hennes relationer, hennes fysiska mående, hennes psykiska mående, förmågan att försörja sig själv, bo själv etc. och inte minst stackars familj som själv kämpar med egna problem och måste ta hand om henne som ett barn

Ja hon vill ha så mycket uppmärksamhet och medömkan hela tiden så man spyr !!!!!

Bara sättet hon pratar på / rösten ger mig rysningar ..

Sen tänker jag varje gång man ser henne på bild - HUR kan någon som är så ”sjuk” orka fixa sig sådär ? Hon som varken ”kan ha kläder eller kan stå på sina fötter”…..?

Fishy fishy
Citera
2026-02-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Ja hon vill ha så mycket uppmärksamhet och medömkan hela tiden så man spyr !!!!!

Bara sättet hon pratar på / rösten ger mig rysningar ..

Sen tänker jag varje gång man ser henne på bild - HUR kan någon som är så ”sjuk” orka fixa sig sådär ? Hon som varken ”kan ha kläder eller kan stå på sina fötter”…..?

Fishy fishy

Var I när har du sett hur hon fixar sig?
Citera
2026-02-04, 19:13
Medlem
Såå… mamman tror fortfarande att det är en autonom sjukdom. Ingen röntgen eller biopsi har visat på något. Är det dags för lpt nu?
Citera
2026-02-04, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34

Hon har alltid långa röda naglar, det är det enda hon visar på bild. Också mycket solarium eller brun utan sol, sådär mörk är man inte om man aldrig går ut (som hon hävdar att hon inte gör) 😂
Citera
2026-02-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34

Menade av korten att döma lär hon ju lägga några timmar på att fixa sig 🤯🙃
Citera
2026-02-04, 19:58
Medlem
Nu delar hon smaskigt content i sitt community - hon fick nämligen reda på något som vände upp och ner på hennes liv totalt.

Hur kommer det sig att hon legat inne på IVA och gjort diverse röntgen och undersökningar men INTE fått en diagnos? Men alla värden gått åt rätt håll efter intag av näringsdrycker och puddingar? Det är så genomskinligt…

Hon borde läggas in på en psykiatrisk avdelning för vård där istället.
Citera
2026-02-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym2020
Nu delar hon smaskigt content i sitt community - hon fick nämligen reda på något som vände upp och ner på hennes liv totalt.

Hur kommer det sig att hon legat inne på IVA och gjort diverse röntgen och undersökningar men INTE fått en diagnos? Men alla värden gått åt rätt håll efter intag av näringsdrycker och puddingar? Det är så genomskinligt…

Hon borde läggas in på en psykiatrisk avdelning för vård där istället.

Ja hon skrev ju att hon ska bli flyttad imorgon. Är det till en psykiatrisk avdelning kanske?
Citera
2026-02-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Ja hon skrev ju att hon ska bli flyttad imorgon. Är det till en psykiatrisk avdelning kanske?
Det hade väl varit det absolut bästa! Men då hade det väl tagit hus i helvete?
Citera
2026-02-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym2020
Det hade väl varit det absolut bästa! Men då hade det väl tagit hus i helvete?

Ja då ska väl sjukhuset / personalen hängas ut ännu mer om de skulle vara så …
Citera
2026-02-04, 23:19
Medlem
Det är väl därför hon taggat massa nyhetskanaler i ett inlägg idag 😂 kanske hon har raderat det nu…
Hon frågade om nån kände nån på uppdrag granskning, tv4, nyhetsmorgon osv. Antagligen är hon desperat nu. Förnekelse in i det sista.
Citera
2026-02-04, 23:37
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Hade varit intressant att ha insyn i gruppen. Inget jag kommer betala för dock.

Undrar hur tankarna går och vart hon ska flyttas imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in