Citat:
Ursprungligen postat av
knazzz
Varför fotar hon inte bara den jävla foten så vi får se bevis på nån sjukdom en gång för alla!!!!
Exakt om den då ser ut som en blå lila fotboll, ta kort ! Jag har aldrig sett en sådan fot 🦶 😌
Jag har följt Alice ( dock inte prenumererat jag ger inte bort mina pengar till mytomaner ) I början tyckte jag synd om Alice som for illa av vården, men det tog inte mer än ngn vecka innan jag såg det skeva beteende hos Alice men också hennes mamma. Hennes mamma tar ju ledigt för att följa med sin " vuxna" dotter på allehanda undersökningar,Alice mamma verkar inte ha ngt eget vuxet umgänge utan hennes liv, det är hennes jobb och köra Alice. De är lika sjuka båda två ta mig tusan, Alice som blå ljuger och hennes mamma som bara håller med och understödjer allt som Alice säger likt en Nicke docka.
Vad skulle hända med Alice om ngt hände med hennes mamma? Eller om Heidi skulle åka på ngn kurs i några veckor ? Alice klarar sig ju inte utan sin mamma, varken rent psykiskt men inte heller ekonomiskt. Vi vet ju att Heidi har haft bröstcancer, med operationer och strålning. Hur funkade livet för Alice då ? Eller det kanske inte det gjorde Någon som vet ?
Det är så löjeväckande då Heidi sitter och höjer en jäkla sallad till skyarna, och misskrediterar restaurangernas mat ( de skulle gå i lära hos Alice ) Alice lade ut att hennes dröm är att vara med i Sveriges kock, men där kan du inte komma med hel eller halvfabrikat eller " hitte på recept" som ser geggiga och oätbara ut. Har Alice tänkt så långt nej.