2025-07-30, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
hbtq-personer finns redan inom befolkningen oavsett vad du gör, precis som att folk är vänsterhänta och något du inte kan sopa under mattan.

Jo men det ökar p.g.a propagandan om att man ska bli HBTQ. Detta är fakta ,när vi har 100% HBTQ borde det bli uppenbart även för dig.

Här kan du se att det ökat från 8% till 31% på 12 år.

https://www.americansurveycenter.org...gbtq-identity/

"Over the next nine years, LGBTQ identity increased by 21 points among young women and only six points among young men. There is now a nearly 20-point gap in the sexual identity of young women and men."
Citera
2025-07-30, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo men det ökar p.g.a propagandan om att man ska bli HBTQ. Detta är fakta ,när vi har 100% HBTQ borde det bli uppenbart även för dig.

Här kan du se att det ökat från 8% till 31% på 12 år.

https://www.americansurveycenter.org...gbtq-identity/

"Over the next nine years, LGBTQ identity increased by 21 points among young women and only six points among young men. There is now a nearly 20-point gap in the sexual identity of young women and men."
Ja det ökar i samma takt som att jordens befolkning ökar, alltså en naturlig uppgång. Tror du att det blir fler vänsterhänta som någon slags trend eller?
Citera
2025-07-30, 09:19
Medlem
PyjamasXLs avatar
Demokrati, mångkultur och HBTQ är fridlysta begrepp. Det är per automatik goda värden som du är dum och ond om du ifrågasätter, i idiotokratins namn.
Citera
2025-07-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Demokrati, mångkultur och HBTQ är fridlysta begrepp. Det är per automatik goda värden som du är dum och ond om du ifrågasätter, i idiotokratins namn.
Demokrati är något som du är emot alltså? Vill du hellre se en diktatur?
Citera
2025-07-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ja det ökar i samma takt som att jordens befolkning ökar, alltså en naturlig uppgång. Tror du att det blir fler vänsterhänta som någon slags trend eller?

Nej det ökar mer 31% av kvinnorna i USA är HBTQ och nästa år 35% och sedan 40% och när det är 50% så är hälften av alla kvinnor HBTQ.

Det kan handla om att befolkningen inte har matematiska kunskaper som gör att de inte kan se att när 50% av kvinnorna HBTQ så blir det inte så mycket barn.

Män måste anställa surrogatmödrar för att få barn eftersom inga kvinnor är intresserade ha barn med män.
Citera
2025-07-30, 09:25
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Demokrati är något som du är emot alltså? Vill du hellre se en diktatur?
Varför skulle jag vilja ha totala motsatsen bara för att jag är odemokrat?
Citera
2025-07-30, 09:25
Medlem
Wyrdkins avatar
Jag gissar att i upphandlingen står det klart och tydligt att det vid flaggdagar samt Pride så skall bussarna ha dessa flaggor.
Citera
2025-07-30, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Nej det ökar mer 31% av kvinnorna i USA är HBTQ och nästa år 35% och sedan 40% och när det är 50% så är hälften av alla kvinnor HBTQ.

Det kan handla om att befolkningen inte har matematiska kunskaper som gör att de inte kan se att när 50% av kvinnorna HBTQ så blir det inte så mycket barn.

Män måste anställa surrogatmödrar för att få barn eftersom inga kvinnor är intresserade ha barn med män.
Nej nu är du ute och cyklar. Förr fanns inte någon diagnos på cancer, men så fort den kom så exploderade antalet diagnoser så det MÅSTE ju betyda att folk VÄLJER att få cancer... ja om man går på din egna logik som inte är mycket att heja för...

Anledningen till att antalet ökar bland hbtq-personer är för att smygbögar som dig faktiskt vågar komma ut i allt större utsträckning.
Citera
2025-07-30, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Det var ju någon muslimsk busschaufför som vägrade köra med flaggor på sin buss. Djävlar vad han råkade ut för trakasserier från sina överordnade!
Konstigt med tanke på att dom knullar varandra innan dom är gifta
Eller getter
Citera
2025-07-30, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Varför skulle jag vilja ha totala motsatsen bara för att jag är odemokrat?
Så vilket valsystem/statsskick vill du se i Sverige?
Citera
2025-07-30, 09:30
Medlem
PRIDE I Sverige är som en jävla sekt. Ska konstant påtvingas alla oss. Extremt politisk och diskriminerande, nej den reprensentera inte oss alla och jag vill inte betala för skiten.

Har absolut inget emot HBT folket men PRIDE, är jag definitivt emot och vill inte betala för skiten som extremt vänsterstyrt.

Jag ser mer flaggor och reklam från PRIDE förmodligen bekostat av skattepengar än andra flaggor och speciellt den viktigaste flaggan vår Svenska flagga.
Citera
2025-07-30, 09:33
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
.
Du hade inget att säga alltså.
Det blir ju så när kulturmarxister debatterar. Det enda ni gör är att dekonstruera och relativisera för att hitta en enda infallsvinkel ni är bekväma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in