2025-07-30, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Du hade inget att säga alltså.
Det blir ju så när kulturmarxister debatterar. Det enda ni gör är att dekonstruera och relativisera för att hitta en enda infallsvinkel ni är bekväma med.
Jag skrev ett fel uttalande och valde att ta bort det, något som kallas för att ta ansvar för sig själv, ett koncept du inte känner till.
Citera
2025-07-30, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Nej nu är du ute och cyklar. Förr fanns inte någon diagnos på cancer, men så fort den kom så exploderade antalet diagnoser så det MÅSTE ju betyda att folk VÄLJER att få cancer... ja om man går på din egna logik som inte är mycket att heja för...

Anledningen till att antalet ökar bland hbtq-personer är för att smygbögar som dig faktiskt vågar komma ut i allt större utsträckning.

Det är främst kvinnor som är HBTQ ,mycket få män ,detta är ett projekt som styrs mest av feminister för att bevisa hur dåliga män är. Män har inget intresse för att bli HBTQ. Problemet med män är att de inte fattar att feministerna försöker ersätta män ,de vill inte ha män i familjen ,de vill inte att män ska ha barn. Vilka är det som mest motarbetar att bögar ska skaffa barn ,jo feministerna. Jag skulle gärna se att bögar fick barn genom surrogat helst flickor .eftersom det är mer mening för bögar skaffa flickor eftersom det är ett slöseri föda pojkar eftersom de får inga barn.
Citera
2025-07-30, 09:35
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
Vilket allas lika värde? Vad är det egentligen har du ens funderat och tänkt en egen fri logisk tanke om den saken?

Vill du likställas med våldtäktmän / pedofiler, terrorister och mördare? Har dom exakt samma "värde" som du? Är ni "lika"?

Är du en pedofil som tycker att du har lika värde som icke-pedofiler?
Du måste tyvärr vara den mest korkade idiot som går i ett par skor . TS fråga är varför det finns regnbågsflaggor på bussar och jag svarar hur SL motiverar varför de har flaggor på sina bussar. Du skjuter på budbäraren.
Citera
2025-07-30, 09:36
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Jag skrev ett fel uttalande och valde att ta bort det, något som kallas för att ta ansvar för sig själv, ett koncept du inte känner till.
Ah, förskjutningen är nu lagd åt att pseudodebattera. Tänker ni aldrig att era härskartekniker är fruktansvärt genomskinliga?
Citera
2025-07-30, 09:39
Medlem
Citat:
Ah, förskjutningen är nu lagd åt att pseudodebattera. Tänker ni aldrig att era härskartekniker är fruktansvärt genomskinliga?
Men ge dig och sluta trolla. Förlåt, det var elakt sagt av mig och dåligt att sjunka ner till samma nivå som er.
Senast redigerad av Xacoon 2025-07-30 kl. 09:43.
Citera
2025-07-30, 09:41
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Så vilket valsystem/statsskick vill du se i Sverige?
Jag vore lite nyfiken på att prova Meritokrati. Alltså ett liknande demokratisystem fast där man tar bort idioter, lågintelligenta och obegåvade. Alltså en form av rösträttskort bör införas där vid ett prövotillfälle vid 25 års ålder ges möjlighet att visa via ett prov att du är kapabel och kunnig nog.
Citera
2025-07-30, 09:41
Medlem
Det är en farlig flagga som inte ska hänga och vifta någonstans.
Citera
2025-07-30, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag vore lite nyfiken på att prova Meritokrati. Alltså ett liknande demokratisystem fast där man tar bort idioter, lågintelligenta och obegåvade. Alltså en form av rösträttskort bör införas där vid ett prövotillfälle vid 25 års ålder ges möjlighet att visa via ett prov att du är kapabel och kunnig nog.
Det kan jag ställa mig bakom.
Citera
2025-07-30, 09:45
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Men ge dig och sluta trolla. Förlåt, det var elakt sagt av mig och dåligt att sjunka ner till samma nivå som er.
Och slutligen: projicering. Att ni är så otroligt förutsägbara..
Citera
2025-07-30, 09:46
Medlem
Citat:
Och slutligen: projicering. Att ni är så otroligt förutsägbara..
Du vet inte ens vad projicering betyder när det är det ENDA som du kört med i den här tråden...
Citera
2025-07-30, 09:53
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Det var ju någon muslimsk busschaufför som vägrade köra med flaggor på sin buss. Djävlar vad han råkade ut för trakasserier från sina överordnade!

Trakasserier ? Vad snackar du om !

Han fick ta ett värdegrundssamtal med sina chefer, helt enkelt
Citera
2025-07-30, 09:55
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Du vet inte ens vad projicering betyder när det är det ENDA som du kört med i den här tråden...
Vi är tillbaka till pseudodebatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in