2025-07-29, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Jag uppskattar Filip Poons matlagningsklipp på YouTube men något som stör mig är att han allt som oftast pratar fort och lite otydligt. Han har även en tendens att slänga sig med märkliga ord och beteckningar så som "himmelsjuice". Det tog mig tid att förstå att det är ett annat ord för vanligt hederligt vatten.
Hahaha. Googla ”himmelsjuice”. Vem kom upp? Jo vår vän.
Citera
2025-07-29, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Finns inget skvaller om Filip Poon. Han är en helyllekille som lagar god mat och gör helt okej videos.

Onödig trådstart.
Men alla behöver ju inte göra skandaler. Kul och läsa att han är som han framstår.
Citera
2025-07-29, 18:27
Medlem
Fyllefyllots avatar
Han är väl i gränsladet mellan kändis och random snubbe, tycker väl således inte att han förtjänar en ege flsshbacktråd MEN han verkar ju vara hur skön som helst som person och kan ju ocksä alldles uppenbarligen det där med matlagning.
Citera
2025-07-29, 18:28
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Jag störde mig hårt på en rubrik på ett kvällstidningsklipp med Poon: "Därför ska du ALDRIG koka pasta med olja"

Så jag tycker killen är totalt, intellektuellt tappad, men förstår att folk tycker han är härlig.

Jag tror knappast att Filip valde rubriken. I övrigt tycker jag han är rätt ok. Får en del tips och inspiration via hans kanal mellan varven. Jag tycker varken bu eller bä om honom.
Citera
2025-07-29, 18:46
Medlem
-Eli-s avatar
Får fan ryck, portabello ÄR JU FÖR FAN champinjon!

Så, nu mår min autism bättre.
Citera
2025-07-29, 18:48
Medlem
HBTKuks avatar
Verkar skittrevlig. Duktig med mat.
Citera
2025-07-29, 20:48
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Jag uppskattar Filip Poons matlagningsklipp på YouTube men något som stör mig är att han allt som oftast pratar fort och lite otydligt. Han har även en tendens att slänga sig med märkliga ord och beteckningar så som "himmelsjuice". Det tog mig tid att förstå att det är ett annat ord för vanligt hederligt vatten.

Fattar att man kanske inte förstår från direkten men slår man en tänkare på det är det ganska självklart.

Lite samma sak som finskt kranvatten...
Citera
2025-07-29, 20:59
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han farsa är helskön:
https://www.youtube.com/watch?v=f6aXM86ypgA

Håller med. Hans pappa är störtskön. Lite bakgrundsinfo om hans pappa är att han är ingenjör, men numera så arbetar han istället som mattelärare.
Citera
2025-07-29, 21:28
Medlem
karlsoons avatar
Föredrar alla dagar i veckan ett klipp Med Filip Poon än uppmärksamhets sökande gaphalsar som Anis Don Demina och liknande.
Citera
2025-07-29, 22:10
Moderator
oilslicks avatar
Vi skickar vidare till......

Kändisskvaller --> Youtubers, vloggare och andra videokreatörer
/Moderator
Citera
2025-07-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Jag tycker han & Pontus Rasmusson har lite samma manér men han lagar till synes bra mat.
Vad i helvete har han gemensamt med Pontus menar du????

Filip är en otroligt trevlig kille som gör trevliga filmer om mat.
Citera
2025-07-30, 05:33
Medlem
Amors avatar
Stor talang som matlagare, fick jobb på bra krogar, tävlade väl lite också efter mästerkocken.

Framförallt är han riktigt duktig på att göra snygga upplägg, tycks ha starkt estetiskt sinne.

Tycker hans youtubekanal började bra med mer avancerad matlagning. Succesivt har det dock blivit sämre, tycker han fjantat till det mer, som att han vänder sig till en allt yngre och mer okunnig målgrupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in