2025-07-29, 10:31
Medlem
Hur känns detta liv med matlagning disk, städning tvätt/stryk o ensamheten?

En av mina lyckligaste tider var när jag jobbade o bodde hemma gratis o fixade
massa brudar.

Sen med egen lägenhet blev livet mycket jobbigare även om jag fick doppa mycket o i många,

Men i takt med åldrandet blev det svårare att få doppa (mycket o i många - inte mycket om
man skaffade relation, detta beroende på färre ensamma brudar o fler singelmamz.

Har bott ihop med ett antal damer som bott hos mig - när det inte funkat har de fått ta sina
kläder o bankbok o flytta - jag har bott kvar o letat upp nya bo-ihop-damer vilket blivit allt
svårare - särskilt med kravet äldre än de förra som varit 10 år yngre
Citera
2025-07-29, 10:35
Medlem
NyaHenriksss avatar
Husdjur samt en städerska för tvätt o städning.
Citera
2025-07-29, 10:36
Medlem
Är det vad du tror att livet går ut på, att ständigt hitta nytt för att få "doppa"?

Singellivet är en dröm. För oss som kan hantera det.

Jag förstår att man kanske inte är så attraktiv för dejting, om man är luspank och lever på färdigrätter.

(FB) Polisbilar - dess Däck - Byten - Kvalitet
Citera
2025-07-29, 10:37
Medlem
Jag ser inte vad problemet är lugn och ro och inge kärringgnäll? Så nära man kommer paradiset på denna planet.
Citera
2025-07-29, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430

Män som bor ensamma och STRYKER sina kläder bör placeras på någon SÄPO-lista över potentiella seriemördare.
Citera
2025-07-29, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Är det vad du tror att livet går ut på, att ständigt hitta nytt för att få "doppa"?

Singellivet är en dröm. För oss som kan hantera det.

Jag förstår att man kanske inte är så attraktiv för dejting, om man är luspank och lever på färdigrätter.

(FB) Polisbilar - dess Däck - Byten - Kvalitet

Stämmer inte jag har bra matlagardam o det var den förra också
Citera
2025-07-29, 10:52
Medlem
sound69s avatar
Är man och trivs alldeles utmärkt med att bo ensam.

Lugn och ro och aldrig något gnäll. Rena paradiset ju! 👍
Citera
2025-07-29, 11:01
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Män som bor ensamma och STRYKER sina kläder bör placeras på någon SÄPO-lista över potentiella seriemördare.

Om du har ett jobb där skjorta och slips är förväntad klädkultur så får du nog lov att stryka din skjorta och inte komma till kontoret som en bakfull luffare.
Citera
2025-07-29, 11:04
Medlem
Det är väl bara skönt att vara ensam, jag älskar att vara ensam.
Citera
2025-07-29, 11:13
Medlem
Är man. Har bott ensam kanske totalt 6 månader de senaste 15 åren. Har bott med flickvänner, tjejer man dejtat lite kort samt även ett antal ex. De gånger jag har bott ensam har jag tyckt att det varit kul att spela lite extra mycket tv-spel i några dagar men sedan börjar jag klättra på väggarna.
Citera
2025-07-29, 11:21
Medlem
Jag är särbo. Gött att huvudsakligen få rå om sig själv, men sedan när man vill ha sällskap, för att göra utflykter eller älska, så träffas man.
Citera
2025-07-29, 11:23
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430

En av mina lyckligaste tider var när jag jobbade o bodde hemma gratis o fixade
massa brudar.

Sen med egen lägenhet blev livet mycket jobbigare även om jag fick doppa mycket o i många,

Men i takt med åldrandet blev det svårare att få doppa (mycket o i många - inte mycket om
man skaffade relation, detta beroende på färre ensamma brudar o fler singelmamz.

Har bott ihop med ett antal damer som bott hos mig - när det inte funkat har de fått ta sina
kläder o bankbok o flytta - jag har bott kvar o letat upp nya bo-ihop-damer vilket blivit allt
svårare - särskilt med kravet äldre än de förra som varit 10 år yngre

Det kan ju vara en anledning till att du är ensam - du utnyttjar dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in