Citat:
Ursprungligen postat av
Herrnyfiken
Hon ville använda KiK.
Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Men hur slutade det då. Du sa väl att du ville fortsätta på kik antar jag? Vad hände?
När hon ville ha över mig till FF så insåg jag snabbt att det var en bluff eftersom det kostar pengar att vara där. Det fanns
ingen bra anledning till att vi inte kunde chatta på Kik och i synnerhet inte eftersom hon själv ville ha mig till Kik först.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anthraxious
Vem fan går på skiten? Gör man det så förtjänar man att bli av med pengarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anthraxious
Nej, jag är inte så pass primitiv att jag inte kunnat tänka till med två hjärnceller att "oh, detta är en scam, kul" och gå vidare. Det är fan inte svårt att vara lite mindre lizardbrain än många män.
har träffat på kvinnor via dejtingappar och annat. Ibland vill de prata på Whatsapp om "investeringar" ibland vill de annat. Det är inte svårt att inte skicka pengar till någon. Man är väl inte dum i huvudet?
Det kan ju vara allt möjligt, jag tror delvis det här är samma klientel som hamnar hos Dumpen. Ensamma män, kanske lite socialt utstötta och oattraktiva. Ibland har de också någon form av missbruk eller psykiska handikapp som utvecklingsstörningar.
Lurar man i dessa att det går att hitta en tjej bara man betalar lite pengar på någon app så kanske de går på det av den enkla anledningen att de så gärna
vill tro på det. För dem så är de som om disneyfilm går i uppfyllelse, typ Quasimodo får den fina prinsessan.
Citat:
Ursprungligen postat av
doxycontin
FuktigaFrukten drivs av ChattCentralen. Man chattar med personer som får någon krona per skickat meddelande. Chattarna får arbetsinstruktioner om att hålla kvar konversationen så länge som möjligt. Jobbade själv med det ett tag och vissa kunde vi mjölka på 20-30 000 på bara meddelanden.
Är det per månad vi pratar om?
Citat:
Ursprungligen postat av
humantoilet
därför jag alltid kräver dom särar på fittan i närbild och håller i en lapp med mitt namn
Det tror jag att de lätt kan lösa med att ha någon tjej som tar in "beställningar" och skriver lappar.