2025-07-27, 15:09
Medlem
Tidvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Jag har varit med om att en tjej lade till mig på Kik från Tinder, för att sedan vilja föra vidare chatten på en sida som heter Fuktiga frukten. Väl inne på den sidan måste man betala per skickat meddelanden.
Dejtingappar är väl fulla av bottar nuförtiden vad jag hört. Tror dessa företag tjänar rätt bra på att lura folk därifrån till deras egna betalsidor.

Om en kvinna är intresserad av dig så kommer hon inte sätta ut några hinder.
Citera
2025-07-27, 15:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Som sagt jag blev lurad, jag pratade till och med över Telegram med en tjej från Belarus. Det gick flera veckor innan jag insåg att jag pratade med en AI-robot, hela skiten var automatiserad. Jag betalade dock inget till henne. "Relationen" gick i stöpet när hon frågade om jag ville investera i aktier "via en speciell portal hon använder".

Men, just sådana där sajter var där jag träffade min fru Så är man smart och inte går i fällorna så kan mirakel ske. Den sajten jag lyckades på hette något med flirt4.ru, ska se om jag har några gamla mejl...

Edit: Jag sökte en massa på Yandex (ya.ru) och hittade identiska kopior av den sajten jag använde men inte helt rätt. Jag gissar att den kanske gått i graven och ersättare har tillkommit.

Vad svarar roboten om du säger - jag vill investera mitt organ i ditt underliv

Ingen som fattat att man kan satsa några kronor på en date irl - men inte på något
jävla internetdravel

Curt H-son kallades av fiender feminster för pappershallick
vad skall vi kalla typ fruktiga fukten för - internet hallick näthallick
rymdhallick digital hallick - kom på något bra
Senast redigerad av SC430 2025-07-27 kl. 15:25.
Citera
2025-07-27, 15:23
Medlem
därför jag alltid kräver dom särar på fittan i närbild och håller i en lapp med mitt namn
Citera
2025-07-27, 18:12
Medlem
HBTKuks avatar
Vilket jävla namn. Bara det gör att man drar öronen åt sig.
Citera
2025-07-27, 20:04
Medlem
Ledtråd nummer 1:

Hon ville använda KiK.
Citera
2025-07-27, 20:06
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Hade som sommarjobb för några år sedan att chatta med gubbar och berömma hemska bilder. Vet inte vilka sidor dom loggat in på. Dock fick man aldrig ta kontakt utanför, ta emot pengar etc. Tror man fick 0.25euro per sms + helgbonusar, mängdbonus m.m

Jag är ej från bangladesh. Är hetro om det spelar roll.

Otroligt rolig webadress dock får man ge dom.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-07-27 kl. 20:12.
Citera
2025-07-27, 20:14
Medlem
FlashbackBeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Vilket jävla namn. Bara det gör att man drar öronen åt sig.
Ja namnet var ju rätt lustigt måste jag hålla med dig om.

Så fort någon ber en att hoppa över till något annat ställe är det läge att dra. Har inte varit med om detta själv men man har ju läst en massa och just det där att locka över folk till andra plattformar är ju vida känt.
Citera
2025-07-27, 21:43
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hon ville använda KiK.
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men hur slutade det då. Du sa väl att du ville fortsätta på kik antar jag? Vad hände?
När hon ville ha över mig till FF så insåg jag snabbt att det var en bluff eftersom det kostar pengar att vara där. Det fanns ingen bra anledning till att vi inte kunde chatta på Kik och i synnerhet inte eftersom hon själv ville ha mig till Kik först.
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Vem fan går på skiten? Gör man det så förtjänar man att bli av med pengarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Nej, jag är inte så pass primitiv att jag inte kunnat tänka till med två hjärnceller att "oh, detta är en scam, kul" och gå vidare. Det är fan inte svårt att vara lite mindre lizardbrain än många män.

har träffat på kvinnor via dejtingappar och annat. Ibland vill de prata på Whatsapp om "investeringar" ibland vill de annat. Det är inte svårt att inte skicka pengar till någon. Man är väl inte dum i huvudet?
Det kan ju vara allt möjligt, jag tror delvis det här är samma klientel som hamnar hos Dumpen. Ensamma män, kanske lite socialt utstötta och oattraktiva. Ibland har de också någon form av missbruk eller psykiska handikapp som utvecklingsstörningar.

Lurar man i dessa att det går att hitta en tjej bara man betalar lite pengar på någon app så kanske de går på det av den enkla anledningen att de så gärna vill tro på det. För dem så är de som om disneyfilm går i uppfyllelse, typ Quasimodo får den fina prinsessan.
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
FuktigaFrukten drivs av ChattCentralen. Man chattar med personer som får någon krona per skickat meddelande. Chattarna får arbetsinstruktioner om att hålla kvar konversationen så länge som möjligt. Jobbade själv med det ett tag och vissa kunde vi mjölka på 20-30 000 på bara meddelanden.
Är det per månad vi pratar om?
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
därför jag alltid kräver dom särar på fittan i närbild och håller i en lapp med mitt namn
Det tror jag att de lätt kan lösa med att ha någon tjej som tar in "beställningar" och skriver lappar.
Citera
2025-07-27, 21:47
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Om ingen redan visste det så sågas FF hårt av Trustpilot (länk).
Citera
2025-07-27, 21:59
Medlem
Studsbolls avatar
Om alla andra varningssignaler inte är nog borde namnet "Fuktiga Frukten" var nog i sig själv. Om man ens överväger att nyttja dylikt förtjänar man att förlora sina pengar.
Citera
2025-07-27, 22:12
Medlem
HugoStieglitzs avatar
På Trustpilot finns det en massa konton (högst troligen skapade av FF själva) som försvarar varför man ska betala för meddelanden. Argumentationen går ut på att "på gratissidorna är män äckliga och på betalsidor vill de inte vara för då måste de betala för sitt äcklande".

Om någon av er läser detta har jag en fråga till er: om gratissidorna är så äckliga varför är ni där och försöker få folk till Kik, som också är en gratischat? Hade det handlat om att bara vilja chatta med folk som betalar behöver ni ju inte locka dit användare genom att ge er ut på andra sidor (som ni själva säger är fulla med äckel).

En annan fråga till er som säger att folk är äckliga: har ni hört talas om blockeringsfunktionen? Den är också helt gratis.
Citera
2025-07-27, 22:22
Medlem
Mr.RedHats avatar
Jag har varit med om liknande. Minns inte vad sidan hette. Men vi bytte från tinder -> whatsapp -> scamsidan.

Men googlade på den och läste om flera som varit med om samma procedur på systersidor som sedermera avregistrerats (antagligen pgadåliga reviews).

Med andra ord är det en väldigt ful och väldigt individinriktad marknadsföring som inte är öppen med att det är reklam. Utan förklädd som dejting. Dvs en scam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in