Nu blev jag förvirrad här...
Jag fick precis hem min Scandinavian Deluxe Edition av Thriller - En Grym Film. (Numrerad 448/500 förövrigt).
Det står att den ska vara oklippt, men när jag jämför den med utgåvan från Vinegar Syndrome så är denna från "Klubb Super 8" sju sekunder kortare

Vad beror det på?
I slutet av
båda filmerna så kommer Vinegar Syndrome-loggan fram. Här tog jag en printscreen där jag spelar upp både utgåvan från VS och utgåvan från Klubb Super 8 samtidigt. Jag har pausat vid samma sekund (1:47:59), men som ni ser så är inte loggans animation densamma. Alltså är dom inte synkade, och som ni ser så är Vinegar Syndrome's utgåva (den till höger) 7 sekunder längre än Klubb Super 8's (till vänster).
https://ibb.co/Zpw9s5jx
Vad är det jag missar?Klubb Super 8's version saknar 7 sekunder. Men vad är det för sekunder som saknas? Det står ju att båda versionerna ska vara oklippta...
Har jag värmeslag, eller kan någon hjälpa mig reda ut det här? Jag vill absolut
inte gå miste om 7 sekunder av Christina Lindbergs vackra könshår om det är så
EDIT:
Jag jämförde nu även dels början av filmen, och första bilden börjar vid samma sekund på båda utgåvorna.
Sen jämförde jag slutet när bilden blir svart... och där slocknar Klubb Super 8's version sju sekunder tidigare (vid 1:46:33), Och Vinegar Syndrome's version slocknar alltså vid 1:46:40).
Vad är det här? Vad är det för 7 sekunder som inte synkar och/eller inte finns med?