Citat:
Ursprungligen postat av
Rebali179
Thriller - En Grym Film är ju ändå en kultklassiker så det är väl värt sina pengar
Med tanke på utgåvan du redan har så både Vinegar Syndrome's utgåva & Klubb Super 8
Så det är inte illa ändå ......
Får se vilken utgåva jag köper
Vilken är mest Prisvärd tycker du??
Funderar dock på ifall man skulle köpa Fäbodjäntan antingen på LP eller Blu-Ray?
har du köpt Fäbodjäntan på Blu-Ray?
Det beror på vad du värderar när du köper en film. För mig är det viktigt att undertexten är på rätt språk för mig.
En svensk film vill jag ha svensk undertext till, och en engelsktalande film vill jag ha engelsk text till.
VS-versionen är väl dyrare vad jag vet, så för mig blir denna från Klubb Super 8 mer prisvärd. Den har både snyggare omslag, "rätt" undertextspråk och är billigare. Så som sagt... det beror helt på vad du själv värderar när du köper film.
Funderar på att göra mig av med Vinegar Syndrome-utgåvan sen. Jag vill försöka att inte ha flera utgåvor av samma film. Det känns överdrivet, speciellt när jag har begränsat med plats.
Fäbojäntan ja! Det är coolt att den fått ett LP-släpp! Det är ju för de riktiga entusiastiska nördarna alltså

Jag hade väl själv gärna köpt den egentligen, men det blir nog inget med det. Sen finns ju t-shirts också nu.
Men ja.. jag har köpt standardutgåvan på bluray. Det finns ju även bildgalleri som extramaterial. Det uppskattade jag väldigt mycket