2025-07-24, 20:42
Avstängd
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hogan var inte populär bakom scenen. Både Macho man och Jesse Ventura menade att Hulk Hogan var en "backstabber" som gick bakom ryggen på andra wrestlers och tjallade för Vince.

Tjallade om vad? Rip Hulkis tråkigt och höra.
Citera
2025-07-24, 20:43
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Hogan var inte populär bakom scenen. Både Macho man och Jesse Ventura menade att Hulk Hogan var en "backstabber" som gick bakom ryggen på andra wrestlers och tjallade för Vince.
Han hade rätt kraftiga mytomaniska tendenser också. Han är känd för att ljuga ihop historier i stort sett varje gång han öppnar munnen. Enligt honom själv blev han erbjuden platsen so bassist i metallica när de skulle ersätta Jason Newstedt.....en inte helt sanningsenlig berättelse

Verkar varit en väldigt jobbig människa att ha att göra med professionellt ja.
Citera
2025-07-24, 20:44
Avstängd
ziracorns avatar
Han var asså 29 år ung när han spelade in ROCKY 3!?

Ser ut som 50 redan där.
Citera
2025-07-24, 20:47
Medlem
Ratads avatar
Citat:
En company man alltså? Det var väl ingen av de där primadonnorna i gamla WWF som drog jämt med varandra så även om Hulkstern golade var han inte ensam. Jag tyckte aldrig wrestling var speciellt spännande eller underhållande men alla galenskaper runtomkring utanpå alla fejkhistorier som vävdes in i deras storys var underhållande.

Tänk er att vara steroidmissbrukare, plus alkis/knarkare, narcissist, paranoid, skuldsatt och ha svårigheter med impulskontroll så har ni en typisk wrestler från Hogans storhetstid. Tro fan att han alltid var konstig - för att köra med ett understatement. Men jag kan förstå att sexåringar tyckte det var coolt med en gapig farbror som slet sönder sina linnen.
Citera
2025-07-24, 20:50
Medlem
kukflashs avatar
Ofattbart, tungt och otroligt sorgligt. En stor man (i dubbel bemärkelse) har lämnat oss allt för tidigt.
Må han vila i frid.
Citera
2025-07-24, 20:51
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad

Tänk er att vara steroidmissbrukare, plus alkis/knarkare, narcissist, paranoid, skuldsatt och ha svårigheter med impulskontroll så har ni en typisk wrestler från Hogans storhetstid. Tro fan att han alltid var konstig - för att köra med ett understatement. Men jag kan förstå att sexåringar tyckte det var coolt med en gapig farbror som slet sönder sina linnen.

Hogan var rätt normal jämfört med Ultimate Warrior som var märklig och narcissist de luxe. Även han var ovän med Hogan privat.
Citera
2025-07-24, 20:55
Först Ozzy och nu detta. 2025 blev ett riktigt skitår.

R.I.P. Hulkster. Undrar om han och Järnshejken försonas nu på andra sidan. Lite som man undrar om Ozzy och Dio hunnit träffats än och begravt yxan.
Senast redigerad av SverigeHarKlusterB 2025-07-24 kl. 21:01.
Citera
2025-07-24, 21:03
Avstängd
ziracorns avatar
All cred till er som gillade Hulken.
Han var rolig och så, men INTE FAN VAR HAN 2,01 hög!

Kanske 1,95.
Citera
2025-07-24, 21:10
Medlem
Blev mest förvånad över åldern! Han har ju sett ut som en morfar sedan 90-talet. Med pistol mot huvudet hade jag sagt 85år - MINST!

Rätta mig om jag har fel men all denna tillväxtskit som dessa figurer intar gör väl att hjärtat växer och man får hjärtfel.
Citera
2025-07-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/hulk-hogan-ar-dod

Hulk Hogan har gått bort tragiskt nog. Det skriver TMZ.
Den legendariska brottaren blev 71 år gammal.

Tankar om det här? Detta kom plötsligt

Edit: han ska ha avlidit av en hjärtattack

https://www.thesun.co.uk/sport/36000...ogan-dead-wwe/

Den legendeariskE brottaren!
Bestämt var det en karl ifråga!
Citera
2025-07-24, 21:11
Medlem
Vila i frid du sanna legend.

Känns overkligt att jag satt och såg Wrestlemania, Survivor Series, Summer Slam och de andra stora eventsen där och då kring 1990 plus minus några år. Det var episkt - man kunde inte annat än älska det.

Brother Love, Hacksaw Jim Duggan, The Undertaker, Coco Beware, Mr Perfect, Jake the Snake Roberts, Earthquake, Tugboat, Jimmy Hart, Gorilla Monsoon, The Nasty Boys, Macho Man Randy Savage, André the Giant, British Bulldog och många många fler.

Glad att fått uppleva en historisk epok, och kan bara drömma om hur episkt det måste ha varit att vara i USA under den tidsepoken och se allt på nära håll.
Citera
2025-07-24, 21:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/hulk-hogan-ar-dod

Hulk Hogan har gått bort tragiskt nog. Det skriver TMZ.
Den legendariska brottaren blev 71 år gammal.

Tankar om det här? Detta kom plötsligt

Edit: han ska ha avlidit av en hjärtattack

https://www.thesun.co.uk/sport/36000...ogan-dead-wwe/

Nej, hjärtstillestånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här