Citat:
Ursprungligen postat av
Holden.Caulfield
Hanif Bali har under lång tid kommit och med jämna mellanrum kommit med dessa uttalanden som låter tilltalande för en invandringskritiker och på så vis lurat väljare att tro att Moderaterna skulle vara intresserade av att lösa invandringskaoset. Samtidigt som han själv har röstat för mer massinvandring.
Jimmiye "Jag tycker noll invandrare ska komma" släpper med tidö in nästan lika många invandrare som S. Knappt märkvärdig skillnad om man ser till deras munnar.
Det verkar finnas vinst i att ha invandrare hit. 2a och 3dje generationer ser sig själva som svenskar och inte ser sina hemländer mer än som semesterorter. Det politiska pissar dom på.
Vi är 10 miljoner invånare och nån idiot gjorde igår en tråd om att vi ska gå i krig med Indiens 1400 miljoner invånare. Om 50 år kanske vi kan mäta oss med Tyskland och Frankrike om vi fortsätter i denna takt. Vi dubblar vår takt med barnafödandet på samma siffror per år.
Dom lallar med era små hjärnor. 4 valfrågor, noll hålls och det tas istället 100.000 andra samhällspåverkande beslut per år.
Moderaterna är kapitalister. Ser man över de stora affärerna som gjorts under denna mandatperiod märker man att det är en svenne på en turkisk bazaar. En svenne med någon annans pengar..
De var desperata att få makten, med hjälp av trollfabriker, medieträning, mycket träning på tala&debattera,
Väljarna är inte nöjda med vad de fick. Själv tänkte jag. "Aja jag jobbar, jag kommer iallafall få mer i plånboken". Sålde plånboken igår för att ha råd med mat fram tills nästa lön. Falukorvjäveln är dyr!
Mycket av det dem sa hade och har dem noll kontroll över, de chansade och nöjde sig säkert själva med en mandatperiod.
Tror inte de från M går till SD dock. Jag tror det blir ett katastrof år för både M och SD om Centern eller vänstern spelar sina kort rätt. Hoppas på katastrof år för båda ytterkanterna. Balans. Lätt o Lagom.
Det var ovanligt många från den lägre klassen som röstade på moderaterna.. det säger sig själv inte hålla.