2025-07-20, 18:01
Medlem
Det är snarare de som tror att just de åsikter de själva har eller de ämnen de själva är intresserade av är de objektivt viktigaste som är narcissister. Att inte kunna sätta sig in i andra människors perspektiv är definitionen av narcissism.
2025-07-20, 18:08
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trekantshatt
Självklart. Medans jag blev misshandlad övervägde jag om det var rätt att slå tillbaka. Allt annat vore impulsivt.

Som jag skrev tidigare: bara för att ni vänsterblivna sojapojkar är förlåtande sadomasokistiska jesusar, så betyder det INTE att vi andra också måste vara det.
Vill vi försvara oss så har vi rätt till det. Sen vad såna som du tycker, det är totalt irrelevant.

Herrejävlar, du skulle väl snällt och lydigt dra ner byxorna och gå ner på alla fyra om ryssarna invaderade.
2025-07-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivoljetorsk
Som jag skrev tidigare: bara för att ni vänsterblivna sojapojkar är förlåtande sadomasokistiska jesusar, så betyder det INTE att vi andra också måste vara det.
Vill vi försvara oss så har vi rätt till det. Sen vad såna som du tycker, det är totalt irrelevant.

Herrejävlar, du skulle väl snällt och lydigt dra ner byxorna och gå ner på alla fyra om ryssarna invaderade.
Så länge de inte har vapen gör det inte speciellt ont. Du har konstigt förhållningssätt.

Jag mycket emot vapen. Någon spark bli bara blåmärke några veckor, men ett knivhugg eller pistolskott kan ge livslånga men. Tänk på det innan du fyller tonåringen som rånar dig med pannskott.
2025-07-20, 18:10
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Nu talar jag om sådana som hjälper befolkningen i stort, som sjukvård, äldrevård och polis.

Det är direkt inte någon vänstermänniska som hoppar in och säger att tyvärr kan inte brottet mot dig utredas för att vi har för lite personal, det handlar ju faktiskt om att de på riktigt inte har tid att utreda alla brott.

Mmm och vad kan det bero på då?
Kanske lite väl generös invandringspolitik, kanske?

Men,,,,självgoda narcissister begriper inte det.
2025-07-20, 18:12
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Så länge de inte har vapen gör det inte speciellt ont. Du har konstigt förhållningssätt.

Jag mycket emot vapen. Någon spark bli bara blåmärke några veckor, men ett knivhugg eller pistolskott kan ge livslånga men. Tänk på det innan du fyller tonåringen som rånar dig med pannskott.

Som sagt, jag måste inte ta skit bara för att du tar skit.
Ditt problem behöver inte vara mitt problem.
Rånar tonåringen mig får han skylla sig själv om jag försvarar mig.
Han har ju alltid valet att ge fan i att råna
2025-07-20, 18:14
Medlem
Citat:
Som sagt, jag måste inte ta skit bara för att du tar skit.
Ditt problem behöver inte vara mitt problem.
Rånar tonåringen mig får han skylla sig själv om jag försvarar mig.
Han har ju alltid valet att ge fan i att råna
Jag säger bara det är omoget. Ge han en pungspark istället. Varför ta till vapen?
2025-07-20, 18:17
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Jag säger bara det är omoget. Ge han en pungspark istället. Varför ta till vapen?

Jag har inte svart bälte i kampsport så jag lätt som en plätt på en millisekund kan ge han en pungspark.
Lättare med vapen.
Men hallå, i Sverige behöver väl ingen råna nån?
Sverige är inte Sydafrika, eller är det lika hårt och svårt här som där?
2025-07-20, 18:23
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Mmm och vad kan det bero på då?
Kanske lite väl generös invandringspolitik, kanske?

Men,,,,självgoda narcissister begriper inte det.

Du kan inte lägga invandringen på folket, alla partier vänster och höger, ville ha invandring. Om du kollar noga, så ville den riktiga vänstern ha mer reglerad, rättvis och laglig invandring (kvotflyktingar) och mindre bara släppa in folk.

Men du är en sådan som inte kan resonera, som tror det blir så bra så för dig om nazisterna styr.
2025-07-20, 18:24
Medlem
Citat:
Jag har inte svart bälte i kampsport så jag lätt som en plätt på en millisekund kan ge han en pungspark.
Lättare med vapen.
Men hallå, i Sverige behöver väl ingen råna nån?
Sverige är inte Sydafrika, eller är det lika hårt och svårt här som där?
Jag gissar att de rånar för att få bättre chans att ligga eller nåt larvigt som street cred. Ytterst tveksam att de rånar för att ha råd med limpa. Det rånas väl varje vecka i våra storstäder.
2025-07-20, 18:26
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du kan inte lägga invandringen på folket, alla partier vänster och höger, ville ha invandring. Om du kollar noga, så ville den riktiga vänstern ha mer reglerad, rättvis och laglig invandring (kvotflyktingar) och mindre bara släppa in folk.

Men du är en sådan som inte kan resonera, som tror det blir så bra så för dig om nazisterna styr.

Ja inte fan ville majoriteten av folket ha invandring.
Kvotflyktingar behövs inte heller.
Svinrika Saudi-Arabien får ta hand om sina trofränder.

Men till det där med att polisen har fullt upp. Det beror även på korta straff.
Släpps skitfolket ut på gatorna snart igen, då är det inte konstigt om polisen överbelastas.
2025-07-20, 18:27
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Enligt mig är dom självupptagna narcissister som tror och tycker sig ha rätt även när dom har fel.
Finns i alla läger. SDs Henrik Vinge t.ex. klockrent exempel.
2025-07-20, 18:27
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Jag gissar att de rånar för att få bättre chans att ligga eller nåt larvigt som street cred. Ytterst tveksam att de rånar för att ha råd med limpa. Det rånas väl varje vecka i våra storstäder.

Exakt och därför har jag EXTRA STOR anledning att skjuta ihjäl dom, eftersom de inte ens har vettig anledning att råna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in