2025-07-21, 20:05
Avstängd
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trekantshatt
Har du NÅGONSIN tittat på statistiken från USA?

hahahahaha here we go again.

Ni vänstermuppar ÄLSKAR att jämföra Sverige med USA.
Försök fatta, din förbannade jävla nolla, att USA och Sverige inte är jämförbara på nåt sätt.

Sen en grej till: Om USA hade Sveriges kriminellvänliga töntlagar, så skulle USA:s kriminalitet vara MILJONER gånger värre än vad den är.

Vafan troru, din vänsterknullade stjärtgosse ?
2025-07-21, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivoljetorsk
hahahahaha here we go again.

Ni vänstermuppar ÄLSKAR att jämföra Sverige med USA.
Försök fatta, din förbannade jävla nolla, att USA och Sverige inte är jämförbara på nåt sätt.

Sen en grej till: Om USA hade Sveriges kriminellvänliga töntlagar, så skulle USA:s kriminalitet vara MILJONER gånger värre än vad den är.

Vafan troru, din vänsterknullade stjärtgosse ?
Jag tror att om utöver alla kriminella, som enligt din egna utsago redan har vapen, skulle att ge vapen till alla övriga inte minska våldet, utan öka det. Men du verkar ha någon slags scheriffantasier där du ska skjuta ner alla. Kom till jorden din nolla.
2025-07-21, 20:09
Avstängd
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Jag tror att om utöver alla kriminella, som enligt din egna utsago redan har vapen, skulle att ge vapen till alla övriga inte minska våldet, utan öka det. Men du verkar ha någon slags scheriffantasier där du ska skjuta ner alla. Kom till jorden din nolla.

Ja du TROR en jävla massa. Inget nytt under solen.

Vet du vad jag TROR? Att vanligt folk bara skulle använda gunnen vid YTTERSTA NÖDFALL typ om nån rånar dom eller gör inbrott hos dom
2025-07-21, 20:09
Bannlyst
Citat:
Man får INTE köpa vapen för att skjuta människor. Det är ju vad mister TS runkar till i denna tråd.

Nej, men innan vapenlicenser fanns så var det väldigt lätt att skaffa vapen för vem som helst. Jag är drygt 50 och har haft släktingar som fortfarande levde när jag var barn som lagligt ägde vapen utan licens för 100 år sedan. Längre bort i tiden är det inte.
2025-07-21, 20:10
Bannlyst
Citat:

Vet du vad jag TROR? Att vanligt folk bara skulle använda gunnen vid YTTERSTA NÖDFALL typ om nån rånar dom eller gör inbrott hos dom

Precis. Men staten gillar inte medborgare som äger vapen på sina egna villkor. Det är allt den här charaden handlar om.
2025-07-21, 20:12
Medlem
Citat:

Vaddå vanligt folk? Psykosper och alkisjanne kan också köpa pistolas. Du verkar inte begripa faran och vidden av att släppa in vapen i samhället.
2025-07-21, 20:13
Avstängd
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antinat
Precis. Men staten gillar inte medborgare som äger vapen på sina egna villkor. Det är allt den här charaden handlar om.

Näe, jag vet.
Sossarna, vänstern, centern, miljöpartiet och korrupta moderater skulle skita på sig av skräck vid blotta tanken att svenskarna skulle sätta dom på plats dvs sätta P för korruptionen och daltet av kriminella.
Det är de sista de vill, att folket beväpnar sig och tar makten ifrån dessa pengakåta avskum.
2025-07-21, 20:16
Avstängd
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Vaddå vanligt folk? Psykosper och alkisjanne kan också köpa pistolas. Du verkar inte begripa faran och vidden av att släppa in vapen i samhället.

Det finns redan ett överflöd av vapen, ditt miffo.
Vill jag skaffa en gun i t ex Gottsunda, så kan jag det.

Ok jag kan hålla med om att knarkare och andra dårar inte skulle få köpa lagliga guns.
Men nu är ju majoriteten inte såna, fattar du väl.
2025-07-21, 20:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Men vadfan det är ju MIN metod!!!

(Edit) annars finns Inget får SD folk eller konservativa så paniska som att fylleheila och citera Bismarck!

Min bästa är dock att byta ämne till nåt skoj.

Jävla Sosse-Karkiainen som fylleheilar!
2025-07-21, 21:00
Frihet för de flesta handlar om att skjuta ner härskare, lösa upp rigida grupper och fascistiska tendenser.

Högermänniskan vill ha kvar sin gud, monark, führer eller riddare och påföra plikt, lydnad, stringent arbeit macht frei, hierarki, authoritarian style, manosphere, traditionalism, socioekonomisk rang och majoritet.

Fascisten ska inte kunna bilda grupp och härska.
2025-07-21, 21:06
Avstängd
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeceda89
Frihet för de flesta handlar om att skjuta ner härskare, lösa upp rigida grupper och fascistiska tendenser.

Högermänniskan vill ha kvar sin gud, monark, führer eller riddare och påföra plikt, lydnad, stringent arbeit macht frei, hierarki, authoritarian style, manosphere, traditionalism, socioekonomisk rang och majoritet.

Fascisten ska inte kunna bilda grupp och härska.

Bäst vore ju om alla var självförsörjande som våra förfäder var nån gång i tiden.
2025-08-10, 07:19
Moderator
Maviels avatar
Oehört spretig tråd med politisk vinkling. Högst oklart vad ämnet i sig har med Psykologi att göra.

Tråd låses.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in