2025-07-20, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trekantshatt
Det finns ingen heder i mord. Det är så långt från heder man kan komma. Vem fan uppfostrade dig.

Om jag dödade en oskyldig skulle jag inte kunna leva med mig själv, men vi talar om att döda kriminella as.
2025-07-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antinat
Om jag dödade en oskyldig skulle jag inte kunna leva med mig själv, men vi talar om att döda kriminella as.
Jag tror inte tillräckligt många av dina äldre släktingar dött än. Du får mer respekt för livet efter det. Om du redan har döda släktingar har jag inget mer att säga, du verkar låst in dig i nåt riktigt obehagligt hörn
2025-07-20, 17:33
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivoljetorsk
Är inte daltandet med kriminella ÄNNU tjatigare då ?
Mer tjat! Otroligt vilken brist på självinsikt.
2025-07-20, 17:38
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blipdeductstereo
Är du sån där som ska snacka skit om invandring hela tiden?

Han tror att inga är brottsoffer från svenskar...

Tror också att bara för att rättssystemet inte funkar beror det på vänstermänniskor, de som faktiskt VILL lägga pengar på yrkesgrupper som hjälper människor.
2025-07-20, 17:45
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Det är fritt fram att bli kriminell, men påstå inte att du är hederlig om du tänker mörda första person som rånar dig.

Vad är det som är kriminellt med självförsvar då, din efterblivna idiotjävel?
2025-07-20, 17:46
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Mer tjat! Otroligt vilken brist på självinsikt.

Förklara dig bättre, annars förstår man inte dig.
2025-07-20, 17:47
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Han tror att inga är brottsoffer från svenskar...

Tror också att bara för att rättssystemet inte funkar beror det på vänstermänniskor, de som faktiskt VILL lägga pengar på yrkesgrupper som hjälper människor.

Har aldrig påstått att det inte finns inhemska kriminella.
Vill vänsterblivna hjälpa muslimer så kan det ske i deras egna länder, inte här.
2025-07-20, 17:49
Medlem
Citat:
Vad är det som är kriminellt med självförsvar då, din efterblivna idiotjävel?
Till och med de som skrev bibeln visste att mord var dåligt. Förstår om folk slutar prata med dig. Hoppas du aldrig får tag på ett vapen, då blir det väl massaker på nolltid.
2025-07-20, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Vänstern hör naturligt hemma i fängelset.

där fick vi ditt credo: du tror på "frihet" för dem som tycker som du, och resten skall interneras!

Adolf och Josef ler i sin himmel..!
2025-07-20, 17:55
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Till och med de som skrev bibeln visste att mord var dåligt. Förstår om folk slutar prata med dig. Hoppas du aldrig får tag på ett vapen, då blir det väl massaker på nolltid.

Du är ju fan efterbliven på riktigt.
För det första så pissar jag på bibeln.
För det andra: ibland är rätt fel och ibland är fel rätt. Vafan troru egentligen???
Tror du man har tid att tänka på vad som är rätt och fel i en nödsituation???
Det enda man vill är överleva och krävs det att man dödar angriparen, ja då är det så, tyvärr.
Han får ju skylla sig själv som attackerar mig.
Livet är inte lika lätt som i det glada, snälla oskyldiga Ankeborg i Kalle Anka-tidningarna.
Livet är mer komplext än så, förstår du.

Vi kan inte ha det så här att vänsterpuckon vars hjärnor är helt knullade stiftar lagar och sen ska vi alla leva efter dessa lagar.

Du är ett levande exempel på det !!!
2025-07-20, 17:58
Medlem
Citat:
Du är ju fan efterbliven på riktigt.
För det första så pissar jag på bibeln.
För det andra: ibland är rätt fel och ibland är fel rätt. Vafan troru egentligen???
Tror du man har tid att tänka på vad som är rätt och fel i en nödsituation???
Det enda man vill är överleva och krävs det att man dödar angriparen, ja då är det så, tyvärr.
Han får ju skylla sig själv som attackerar mig.
Livet är inte lika lätt som i det glada, snälla oskyldiga Ankeborg i Kalle Anka-tidningarna.
Livet är mer komplext än så, förstår du.

Vi kan inte ha det så här att vänsterpuckon vars hjärnor är helt knullade stiftar lagar och sen ska vi alla leva efter dessa lagar.

Du är ett levande exempel på det !!!
Självklart. Medans jag blev misshandlad övervägde jag om det var rätt att slå tillbaka. Allt annat vore impulsivt.
2025-07-20, 18:01
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Har aldrig påstått att det inte finns inhemska kriminella.
Vill vänsterblivna hjälpa muslimer så kan det ske i deras egna länder, inte här.

Nu talar jag om sådana som hjälper befolkningen i stort, som sjukvård, äldrevård och polis.

Det är direkt inte någon vänstermänniska som hoppar in och säger att tyvärr kan inte brottet mot dig utredas för att vi har för lite personal, det handlar ju faktiskt om att de på riktigt inte har tid att utreda alla brott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in