Citat:
Ursprungligen postat av
Whatelseshouldi
Kolla på hur personen skrev svaret. Det lät som att h?n menade att det är en rejäl dos.
Jag vet hur det är jag har själv slutat några gånger med Stesolid. Om TS är nere på 6 nu från att ha haft 30 så är det inte långt kvar. Jag skrev att TS ska fadea ut på tvåorna. Men du kanske inte läser allt innan du skriver till folk?
Du blev visst kränkt när jag skrev att tiden är avgörande om man har använt Stesolid i många år. Du klagar på att jag inte har läst innan jag skrev. Men läste du ditt eget inlägg? "Fadea ut på tvåorna". Vad är det för svammel?
Jag har själv gjort flera nedtrappningar, och även en CT efter 20 år med Stesolid och Xanor. Jag följde Ashtons manual vid nedtrappningen, och därför så rekommenderade jag Ts denna sida.
Vi är alla olika, och ditt sätt att sänka dosen kanske inte känns bra för andra. Vissa vill gå riktigt lågt innan de slutar. Och att då rekommendera en högre dos kan göra mer skada än nytta. Då måste de återinsätta, och utsätts för "kindling" som gör det så mycket värre. Så din rekommendation kan vara helt urusel.