• 1
  • 2
2025-07-14, 11:38
Medlem
Jag har ett gng polacker som bygger altan mm i min trdgrd sedan ngra veckor. Var bajsar dem? Gissar att de pissar i skogen, men har inte sett dem g ivg fr det heller

Det r klart att man inte vill ha en random balt som skiter ner toaletten, men om jag hade varit i deras stlle hade jag oftast inte kunna hlla mig frn att skita minst en gng per arbetsdag.

De ter nstan alltid lunch i trdgrden s frklaringen ligger inte i att de bajsar McDonalds p lunchen. Mjligen r de ivg och hmtar virke och grejer ngon gngbajsar de d?
Citera
2025-07-14, 11:49
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Varfr frgar du inte dom i stllet fr att gra en trd p flashback dr andra ska gissa?
Citera
2025-07-14, 11:49
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag har ett gng polacker som bygger altan mm i min trdgrd sedan ngra veckor. Var bajsar dem? Gissar att de pissar i skogen, men har inte sett dem g ivg fr det heller

Det r klart att man inte vill ha en random balt som skiter ner toaletten, men om jag hade varit i deras stlle hade jag oftast inte kunna hlla mig frn att skita minst en gng per arbetsdag.

De ter nstan alltid lunch i trdgrden s frklaringen ligger inte i att de bajsar McDonalds p lunchen. Mjligen r de ivg och hmtar virke och grejer ngon gngbajsar de d?

Om du inte r hemma, vart brukar du d g p dass?
Det ligger ltt till hand att just anvnda mcdonalds eller bensinstation eller frga kunden om man fr anvnda deras toalett
Citera
2025-07-14, 11:50
Medlem
De spanar in var din grannes katt gmmer sina produkter och ...

Om de har strre hantverksbil och ftt bra betalt s r nog lsningen en Sunwind gasoltoalett frn Bauhaus.

https://www.bauhaus.se/forbranningst...b6811dfbd988d5
Citera
2025-07-14, 11:51
Medlem
Vad fan du r 50+ och fattar inte hur och nr mnniskor skiter, det kan ju vara innan eller efter jobbet!
Citera
2025-07-14, 11:55
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Jag hade samma frgestllning en gng.

Jag hade ett par murare frn Kroatien, och trots att jag sagt att dom fick anvnda vr toalett i huset, s insisterade dom att inte stra oss med sdant.

Jag sg dom aldrig gra ngot konstigt.
Gissar att en portapotty i bilen var vad dom hade.
Det r ju en smidig liten sak, som fungerar.
Citera
2025-07-14, 12:22
Medlem
GormDenGamles avatar
Mnga gnger har de en toalett med. Allts en typ av slp.
Annars drar de till affrer med toalett. Eller bensinstation eller caf.
Citera
2025-07-14, 12:41
Medlem
Jag antar att TS har lite mer fart i magen n genomsnittet. Hur ofta knner man att man behver akutskita som blixt frn klar himmel?

Det r rtt vanligt att man gr sin grej hemma, p morgonen eller kvllen.

Rutiner kanske du har hrt talas om...
Senast redigerad av Korduner 2025-07-14 kl. 12:43.
Citera
2025-07-14, 12:57
Medlem
Cindells avatar
Jag hade en strre renovering av mitt hus i vintras som tog mnga veckor. (Stor vattenlcka under kket)

Sjlvklart fick de anvnda min toalett och mikrovgsugn. Lite humanitet kan man bjuda p.

Visst, det var inte jttekul att de gick p min toalett, men jag avslutade dagen med att stda toaletten med "klorin wipes" s kndes det bttre igen.

Spis och kran i kket gick inte att anvnda p.g.a. renoveringen. (Stor vattenlcka under kket)
Senast redigerad av Cindell 2025-07-14 kl. 13:01.
Citera
2025-07-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vad fan du r 50+ och fattar inte hur och nr mnniskor skiter, det kan ju vara innan eller efter jobbet!

Nej, jag fattar inte vart byggare skiter. De lrde mig inte det i skolan.
Citera
2025-07-14, 13:04
Moderator
Schlesiens avatar
Stabilt folk gr det i samma hus som de sover, en gng om dagen, frsta timmen de r vakna p morgonen.
Citera
2025-07-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans.Redux
De spanar in var din grannes katt gmmer sina produkter och ...

Om de har strre hantverksbil och ftt bra betalt s r nog lsningen en Sunwind gasoltoalett frn Bauhaus.

https://www.bauhaus.se/forbranningst...b6811dfbd988d5

Ah, dr har vi det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här