Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-07-14, 11:38
Medlem
Jag har ett gäng polacker som bygger altan mm i min trädgård sedan några veckor. Var bajsar dem? Gissar att de pissar i skogen, men har inte sett dem gå iväg för det heller…

Det är klart att man inte vill ha en random balt som skiter ner toaletten, men om jag hade varit i deras ställe hade jag oftast inte kunna hålla mig från att skita minst en gång per arbetsdag.

De äter nästan alltid lunch i trädgården så förklaringen ligger inte i att de bajsar McDonalds på lunchen. Möjligen är de iväg och hämtar virke och grejer någon gång…bajsar de då?
Citera
2025-07-14, 11:49
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Varför frågar du inte dom i stället för att göra en tråd på flashback där andra ska gissa?
Citera
2025-07-14, 11:49
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag har ett gäng polacker som bygger altan mm i min trädgård sedan några veckor. Var bajsar dem? Gissar att de pissar i skogen, men har inte sett dem gå iväg för det heller…

Det är klart att man inte vill ha en random balt som skiter ner toaletten, men om jag hade varit i deras ställe hade jag oftast inte kunna hålla mig från att skita minst en gång per arbetsdag.

De äter nästan alltid lunch i trädgården så förklaringen ligger inte i att de bajsar McDonalds på lunchen. Möjligen är de iväg och hämtar virke och grejer någon gång…bajsar de då?

Om du inte är hemma, vart brukar du då gå på dass?
Det ligger lätt till hand att just använda mcdonalds eller bensinstation eller fråga kunden om man får använda deras toalett
Citera
2025-07-14, 11:50
Medlem
De spanar in var din grannes katt gömmer sina produkter och ...

Om de har större hantverksbil och fått bra betalt så är nog lösningen en Sunwind gasoltoalett från Bauhaus.

https://www.bauhaus.se/forbranningst...b6811dfbd988d5
Citera
2025-07-14, 11:51
Medlem
Vad fan du är 50+ och fattar inte hur och när människor skiter, det kan ju vara innan eller efter jobbet!
Citera
2025-07-14, 11:55
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Jag hade samma frågeställning en gång.

Jag hade ett par murare från Kroatien, och trots att jag sagt att dom fick använda vår toalett i huset, så insisterade dom att inte störa oss med sådant.

Jag såg dom aldrig göra något konstigt.
Gissar att en portapotty i bilen var vad dom hade.
Det är ju en smidig liten sak, som fungerar.
Citera
2025-07-14, 12:22
Medlem
GormDenGamles avatar
Många gånger har de en toalett med. Alltså en typ av släp.
Annars drar de till affärer med toalett. Eller bensinstation eller café.
Citera
2025-07-14, 12:41
Medlem
Jag antar att TS har lite mer fart i magen än genomsnittet. Hur ofta känner man att man behöver akutskita som blixt från klar himmel?

Det är rätt vanligt att man gör sin grej hemma, på morgonen eller kvällen.

Rutiner kanske du har hört talas om...
Senast redigerad av Korduner 2025-07-14 kl. 12:43.
Citera
2025-07-14, 12:57
Medlem
Cindells avatar
Jag hade en större renovering av mitt hus i vintras som tog många veckor. (Stor vattenläcka under köket)

Självklart fick de använda min toalett och mikrovågsugn. Lite humanitet kan man bjuda på.

Visst, det var inte jättekul att de gick på min toalett, men jag avslutade dagen med att städa toaletten med "klorin wipes" så kändes det bättre igen.

Spis och kran i köket gick inte att använda p.g.a. renoveringen. (Stor vattenläcka under köket)
Senast redigerad av Cindell 2025-07-14 kl. 13:01.
Citera
2025-07-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vad fan du är 50+ och fattar inte hur och när människor skiter, det kan ju vara innan eller efter jobbet!

Nej, jag fattar inte vart byggare skiter. De lärde mig inte det i skolan.
Citera
2025-07-14, 13:04
Moderator
Schlesiens avatar
Stabilt folk gör det i samma hus som de sover, en gång om dagen, första timmen de är vakna på morgonen.
Citera
2025-07-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans.Redux
De spanar in var din grannes katt gömmer sina produkter och ...

Om de har större hantverksbil och fått bra betalt så är nog lösningen en Sunwind gasoltoalett från Bauhaus.

https://www.bauhaus.se/forbranningst...b6811dfbd988d5

Ah, där har vi det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här