2025-07-13, 04:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrZF
Skulle vilja ha en tvärtom-funktion.

Favorit-trådar.

Fan vad gött det hade varit.

Det finns ju redan.
Citera
2025-07-13, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
TS verkar inte veta hur ett gammaldags forum ser ut eller fungerar.

Om du t.ex. bara vill se trådar om exempelvis husdjur och inget annat så får du gå till startsidan, leta upp de olika underforumen och bläddra ner till
Hem, bostad & familj och sedan klickar du på Husdjur.

Där har du trådar i din smak. Det dyker inte upp trådar om Crippa eller Palme där.

Så bara för att det är gammaldags så kan man inte göra QoL-ändringar?
Det hade tagit forumets utvecklare max 10 minuter att implementera, 15 kanske om han samtidigt sippar på en kaffe och slösurfar i skärmen brevid

Håller helt med TS, finns en del trådar jag inte är intresserad av, samtidigt som jag läser mycket inom nog alla ämnen.
Citera
2025-07-13, 08:20
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Jag fattar vad du menar, men det känns som denna funktion vore väldigt enkel att implementera, så fort jag ser en av dessa mega trådar som är där varenda jävla dag, så kan jag bara klicka "Inte intresserad" på den så dyker den inte upp något mer, skulle jag ändra mig i framtiden så kan jag gå in i en kontrollpanel och öppna tråden igen.

Känns inte som raketforskning.

Ja, nog borde det vara enkelt att implementera men ignore av användare togs ju bort och då lär ju inte ignore av trådar införas. Det är ju lite samma sak.
Citera
2025-07-13, 10:30
Moderator
Maviels avatar
Andra har varit inne på det här innan, länkar till en annan tråd i ämnet.

(FB) ”Nya ämnen” - välja själv
Citera
2025-08-03, 23:39
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Andra har varit inne på det här innan, länkar till en annan tråd i ämnet.

(FB) ”Nya ämnen” - välja själv
Jo men tänk att ha en möjlighet att bara slippa se vissa trådar.. Jag skulle använda den dagligen. Och istället kanske få se trådar som intresserar mig?

Edit: bara just nu i - Nya inlägg, så finns det ca 10 trådar som jag inte vill se mer.. Och det är innan jag ens scrollat ner..
Senast redigerad av Kalk-Allan 2025-08-03 kl. 23:42.
Citera
2025-08-04, 17:32
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Jag har ingen aning, men jag klickar vanligtvis på "Nya inlägg"
Varför? Själv klickar jag på kategorier som är intressanta, sedan ser jag vad som hänt där senaste tiden.

Jag begriper faktiskt inte meningen med "nya inlägg".
Citera
2025-08-04, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Varför? Själv klickar jag på kategorier som är intressanta, sedan ser jag vad som hänt där senaste tiden.

Jag begriper faktiskt inte meningen med "nya inlägg".
Ja det är väl olika hur man använder det hela, jag kanske är lat men använder i princip bara "Nya ämnen" som jag uppdaterar säkert 100 ggr per dag. Och ja jag vet var du menar, men det är så jag använder FB och en sådan funktion hade varit användbar för mig. Men det kanske bara är jag.
Citera
2025-08-10, 16:48
Avstängd
Citat:
Varför inte? Det finns trådar som dyker upp varenda dag i detta forumet, med 10000 svar, trådar som jag inte är intresserad av.. Varför kan jag inte bara bocka i någonstans ungefär som på Youtube, inte intresserad av denna tråden?

I stället fyll på med andra trådar som annars skulle ha passerat första sidan för mig då i Nya inlägg, men ta bort de jag inte vill ha där.

Trådar om Olof palme, Crippa (eller vad fan han heter) massa andra som bara är i vägen för mig, för jag kommer aldrig klicka på dem, men de tar upp plats för annat som kan vara intressant.

Och jag vet att jag kommer att få skit för detta av minst 3 - 4 första som postar.

Men varför finns inte denna funktionen?

Edit: Såg just en ny tråd i "Nya ämnen" som jag fullständigt skiter i kallad "Lesbisk porr! Lesbiska kvinnor är bättre än heterosexuella kvinnor!" t.ex

Varsågod

(FB) Tillägg som gör Flashback "bättre"
Citera
2025-08-10, 16:53
Citat:
Ursprungligen postat av pOXE
Varsågod

Jo jag såg din tråd, men den blockar bara inlägg i trådarna som jag fattade det? Inte själva tråden i sig?
Citera
2025-08-10, 16:54
Avstängd
Citat:
Jo jag såg din tråd, men den blockar bara inlägg i trådarna som jag fattade det? Inte själva tråden i sig?

Kolla senaste inlägget där döljs hela tråden.

Såg att du vill ha nått för "nya ämnen" ska lösa det inom kort också.
Senast redigerad av pOXE 2025-08-10 kl. 17:22.
Citera
2025-08-10, 17:02
Citat:
Ursprungligen postat av pOXE
Kolla senaste inlägget där döljs hela tråden.

Såg att du vill ha nån för "nya ämnen" ska lösa det inom kort också.
Lysande, håll mig uppdaterad
Citera
2025-08-10, 17:17
Avstängd
Citat:
Varför inte? Det finns trådar som dyker upp varenda dag i detta forumet, med 10000 svar, trådar som jag inte är intresserad av.. Varför kan jag inte bara bocka i någonstans ungefär som på Youtube, inte intresserad av denna tråden?

I stället fyll på med andra trådar som annars skulle ha passerat första sidan för mig då i Nya inlägg, men ta bort de jag inte vill ha där.

Trådar om Olof palme, Crippa (eller vad fan han heter) massa andra som bara är i vägen för mig, för jag kommer aldrig klicka på dem, men de tar upp plats för annat som kan vara intressant.

Och jag vet att jag kommer att få skit för detta av minst 3 - 4 första som postar.

Men varför finns inte denna funktionen?

Edit: Såg just en ny tråd i "Nya ämnen" som jag fullständigt skiter i kallad "Lesbisk porr! Lesbiska kvinnor är bättre än heterosexuella kvinnor!" t.ex

Här är två tillägg som kan vara nytta för dig

Dölj trådar i olika forumdelar

Dölj trådar i nya ämnen

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in