2025-07-12, 19:58
Avslutad
Varför inte? Det finns trådar som dyker upp varenda dag i detta forumet, med 10000 svar, trådar som jag inte är intresserad av.. Varför kan jag inte bara bocka i någonstans ungefär som på Youtube, inte intresserad av denna tråden?

I stället fyll på med andra trådar som annars skulle ha passerat första sidan för mig då i Nya inlägg, men ta bort de jag inte vill ha där.

Trådar om Olof palme, Crippa (eller vad fan han heter) massa andra som bara är i vägen för mig, för jag kommer aldrig klicka på dem, men de tar upp plats för annat som kan vara intressant.

Och jag vet att jag kommer att få skit för detta av minst 3 - 4 första som postar.

Men varför finns inte denna funktionen?

Edit: Såg just en ny tråd i "Nya ämnen" som jag fullständigt skiter i kallad "Lesbisk porr! Lesbiska kvinnor är bättre än heterosexuella kvinnor!" t.ex
Senast redigerad av Kalk-Allan 2025-07-12 kl. 20:01.
Citera
2025-07-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Varför inte? Det finns trådar som dyker upp varenda dag i detta forumet, med 10000 svar, trådar som jag inte är intresserad av.. Varför kan jag inte bara bocka i någonstans ungefär som på Youtube, inte intresserad av denna tråden?

I stället fyll på med andra trådar som annars skulle ha passerat första sidan för mig då i Nya inlägg, men ta bort de jag inte vill ha där.

Trådar om Olof palme, Crippa (eller vad fan han heter) massa andra som bara är i vägen för mig, för jag kommer aldrig klicka på dem, men de tar upp plats för annat som kan vara intressant.

Och jag vet att jag kommer att få skit för detta av minst 3 - 4 första som postar.

Men varför finns inte denna funktionen?

Rätta mig gärna om jag har fel, men är det inte så att "Aktuella ämnen" är mänskligt modererad (dvs innehåll styrs av en människa) medan "Populära ämnen" enbart går på flest inlägg under angivet tidsintervall?

"Nya ämnen" i sin tur är alla nya ämnen som fått över en viss mängd visningar. Något sånt.
Citera
2025-07-12, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av guldduscharn
Rätta mig gärna om jag har fel, men är det inte så att "Aktuella ämnen" är mänskligt modererad (dvs innehåll styrs av en människa) medan "Populära ämnen" enbart går på flest inlägg under angivet tidsintervall?

"Nya ämnen" i sin tur är alla nya ämnen som fått över en viss mängd visningar. Något sånt.
Jag har ingen aning, men jag klickar vanligtvis på "Nya inlägg"
Citera
2025-07-12, 20:05
Medlem
kalkryggars avatar
kanske kunde vara något faktiskt. Om du inte är ett dugg intresserad av lesbiska tjejer så borde du kunna klicka en ruta som döljer tråden för dig.

Sen borde det finnas en länk i ens profil där man kan gå in och redigera sin inställning för varje dold tråd.

Kan rent spontant inte se någon nackdel med det. Att man inte kan dölja/blockera användare är självklart. Men den här funktionen kanske vore något.

En nackdel för FB är att de får lite mindre exponering för jag tror att de får massvis med klick av personer som skulle dolt trådar annars. Så för FBs skull kan jag gå med på att de får de extra klicken och att jag måste se på alla trådar.

Citat:
Ursprungligen postat av guldduscharn

Nya ämnen är alla nya trådar som skapas, där den längst upp är den senaste skapade tråden.
Senast redigerad av kalkryggar 2025-07-12 kl. 20:09.
Citera
2025-07-12, 20:09
Avslutad
Om jag går in på Nya inlägg i detta nu, så finns det ett stort antal som jag vill bara klicka bort, för de intresserar mig inte för 5 öre, vore det inte bättre att jag som användare kan lite i alla fall skräddarsy vad jag vill se på forumet?
Citera
2025-07-12, 20:12
Medlem
Citat:
Om jag går in på Nya inlägg i detta nu, så finns det ett stort antal som jag vill bara klicka bort, för de intresserar mig inte för 5 öre, vore det inte bättre att jag som användare kan lite i alla fall skräddarsy vad jag vill se på forumet?
Använd nya ÄMNEN inte inlägg
Sedan lägg prenumeration/favorit på intressanta.
Citera
2025-07-12, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Sedan lägg prenumeration/favorit på intressanta.
Där var det något jag inte har koll på, även fast jag varit här länge, men misstänker att det inte finns något filtrerings funktion i det du menar?
Citera
2025-07-12, 20:22
Avslutad
Och gärna också en filtrerings funktion, Jag orkar inte läsa om t.ex Palestina, låt mig då ange det ämnet i ett formulär för nystartade trådar, sedan att det ämnet kan dyka upp i massa andra trådar ok, men låt mig slippa tråd starter som har den titeln.
Citera
2025-07-12, 20:30
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Där var det något jag inte har koll på, även fast jag varit här länge, men misstänker att det inte finns något filtrerings funktion i det du menar?

Filtreringen är ju att du under favoriter bara ser de trådar du prenumererar på. Inga andra trådar syns.
Citera
2025-07-12, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Filtreringen är ju att du under favoriter bara ser de trådar du prenumererar på. Inga andra trådar syns.
Jo men jag prenumererar inte på några trådar och jag vill se andra trådar som handlar om saker som jag inte filtrerat bort.
Citera
2025-07-12, 20:42
Medlem
Citat:
Jo men jag prenumererar inte på några trådar och jag vill se andra trådar som handlar om saker som jag inte filtrerat bort.
Du tänker bakvänt, i stället för att välja vill du välja BORT, vilket skapar mer jobb för dig.
Citera
2025-07-12, 20:45
Bannlyst
Skulle vilja ha en tvärtom-funktion.

Favorit-trådar.

Fan vad gött det hade varit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto