• 1
  • 2
2025-07-11, 13:37
Medlem
TrueDevils avatar
Är det vanligt att tjejer söker ögonkontakt med er medans hon suger kuk eller pung ?
Citera
2025-07-11, 13:41
Medlem
Det tillhör god sed!
Citera
2025-07-11, 13:41
Medlem
Ja. Och det är bra för då vet jag att jag är näst på tur. Det viktigt med en bra kundkontakt.
Citera
2025-07-11, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Ja. Och det är bra för då vet jag att jag är näst på tur. Det viktigt med en bra kundkontakt.
En av dom bästa kommentarer jag nånsin läst på Flashback!
Citera
2025-07-11, 14:03
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten

+1
Kunde inte sagt det bättre själv!

De kvinnor som vill titta en i ögonen är antingen väldigt säkra på sin sak och kollar porr och vill se dig njuta.

Kvinnor som tittar på kuken eller blundar tycker förmodligen du är ful och tänker på någon annan, eller är bara extremt osäkra!

Så grabbar nu vet ni:
Kollar hon dig inte i ögonen så tänker hon på sitt X som troligen hade bättre och snyggare kuk
Senast redigerad av David_S 2025-07-11 kl. 14:08.
Citera
2025-07-11, 14:28
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Är det vanligt att tjejer söker ögonkontakt med er medans hon suger kuk eller pung ?

Ja, i normala fall ej viktigt om hon gör det eller ej men en del tjejer gör det på ett obehagligt sätt för att dom har sett det i porrfilmer och tror det är vad killar tänder på. Själv vill jag inte ha ögonkontakt då jag vill se henne så undergiven som möjligt och det ska inte kännas som att hon är en skamlös slyna jag knullar utan en pryd som gör det mesta lite motvilligt.
Citera
2025-07-11, 14:33
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:

Nästan alla gör det
De erfarena gör det på en balanserad nivå
Citera
2025-07-11, 14:43
Medlem
kalkryggars avatar
Väldigt olika. Men det känns som att antingen så är det mycket ögonkontakt eller så är det i princip ingen alls.

När de slickar rövhållet så är det normalt mindre ögonkontakt. Även om det är fler tjejer som gärna verkar vilja ha det då de sticker in tungan i rumpan.
Citera
2025-07-11, 15:22
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Väldigt olika. Men det känns som att antingen så är det mycket ögonkontakt eller så är det i princip ingen alls.

När de slickar rövhållet så är det normalt mindre ögonkontakt. Även om det är fler tjejer som gärna verkar vilja ha det då de sticker in tungan i rumpan.
Du får väl hålla i en spegel då om du vill ha ögonkontakt.
Citera
2025-07-11, 15:59
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Det borde man starta en tråd på, men det kanske redan finns, typ:
Brukar tjejer frivilligt börja slicka er i röven eller måste ni be om det
Citera
2025-07-11, 16:51
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ja det gör dom helt naturligt men har även ögonkontakt med varandra när de delar saliv, utlösning eller kysser varandra. Givetvis med den där sugande blicken och ett pilimariskt leende.
Citera
2025-07-11, 17:45
Medlem
Alltid ögonkontakt första gångerna är min erfarenhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in