• 1
  • 2
2025-07-11, 17:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Ja det har jag varit med om!
Citera
2025-07-11, 19:20
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Väldigt olika. Men det känns som att antingen så är det mycket ögonkontakt eller så är det i princip ingen alls.

När de slickar rövhållet så är det normalt mindre ögonkontakt. Även om det är fler tjejer som gärna verkar vilja ha det då de sticker in tungan i rumpan.
Vaddå? Det är ju bara att rikta blicken neråt för dem och stirra in i brunögat.
Citera
2025-07-11, 21:04
Medlem
David_Ss avatar
Det är ju riktigt trevligt när man ser henne djupt i ögonen och ser hur hon njuter och mjölkar kuken med munnen. Pungen ska dom ge fan i
Citera
2025-07-11, 21:54
Moderator
tobess avatar
Jag bryr mig ärligt talat inte i vilket och om man lägger vikt vid det känns det onekligen som någon form av porrskada.
Citera
2025-07-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Är det vanligt att tjejer söker ögonkontakt med er medans hon suger kuk eller pung ?
Bara bimbos gör sånt
Citera
2025-07-12, 12:48
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Jag bryr mig ärligt talat inte i vilket och om man lägger vikt vid det känns det onekligen som någon form av porrskada.

Knappast en porrskada om man gillar att se hur tjejen njuter och blir kåt av att suga kuk och att hon tittar en djupt in i ögonen retsamt??? Känns som vänsterextremister & feminister tycker allt är porrskada bara för man tycker om att njuta!

Finns väl en anledning till att många människor både kvinnor & män tittar på porr.
Citera
2025-07-18, 12:15
Medlem
CuriousMind69s avatar
Jag tittar upp om han lyfter upp min haka eller vinklar upp mitt huvud. I övrigt har jag fullt sjå med en kuk nerkörd i halsen och hålla emot kväljningarna.

Om det är mer lekfullt mellanspel och jag slickar mer än suger så är det lättare att kolla upp om min partner vill.
Citera
2025-07-19, 14:54
Medlem
De flesta som har sugit på lill-Viking genom åren har varit duktiga på att ha ögonkontakt med mig om jag har suttit eller stått i alla fall. Har jag legat på rygg i säng eller soffa brukar de ofta attackera den lille soldaten från sidan så då är det svårare med ögonkontakten.
Fru Viking brukar bara suga vid speciella tillfällen - och med ögonkontakt - för oftast så vill hon att jag kör in den i fittan på henne direkt då hon blir våt på nolltid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in