Citat:
Ursprungligen postat av
Ghost01x
Tack för snabbt svar.
Jag har 0 erfarenhet med AAS eller något annat. Pga allting är olagligt i sverige. Därav lite att jag vill åka ner till Thailand. Känns inte som risken att åka dit är så stort. Jag är inte rädd för nålar, mer rädd för att jag ska kontaminera sprutan eller dosera fel.
En dum fråga, när jag kommer hem, hur lång tid är det spårbart. Jag tänker ifall jag ska börja tävla. Nej jag är inget proffs men vill alltid vara säker så man inte åker dit på dopingtester.
Du måste använda snabbverkande AAS för att klara av eventuella dopingtester. Vad jag kan se verkar testosteron propionate ha en spårtid på 2-3 veckor i urin och för testosteron suspension är spårtiden 1-2 dagar. När det kommer till orala har Stanozolol (Winstrol) och Oxandrolon (Anavar) kortast spårtid, på 10 dagar respektive 3 veckor. Är nog bäst att undvika Stanozolol eftersom den kan påverka lederna negativt och öka skaderisken.
Så du skulle t.ex. kunna köra så här:
Vecka 1-3: Testosteron Propionat och Oxandrolone
Vecka 4: Testosteron Propionat
Vecka 5-6: Testosteron Suspension
Då borde du kunna vara ren samma dag du är tillbaka i Sverige.
Huruvida det är värt att dopa sig låter jag vara osagt. Din naturliga testosteronproduktion lär inte vara särskilt bra på flera veckor/månader när du kommer tillbaka till Sverige och det kan påverka din prestanda negativt.