• 1
  • 2
2025-07-11, 08:56
Medlem
Jag ska till thailand om 2 veckor.
Tanken med resan är att fokusera på träning enbart. Ingen nöjesresa och knull.

Målet är att träna thaiboxning och gym. Vill träna 2-3 pass om dagen.
Idag tränar jag 1 pass varje dag. Har en 8-17 jobb.

Jag tränar för att bli mer uthållig, och stark. Inte för att bli bodybuilder eller stor.
kommer alltså träna mycket kondition och styrka. Sälvklart få lite mer muskler men jag vill inte bli stor.

Vill hitta preparat som gör att jag orkar träna så många pass om dagen varje dag i 6 veckor.

Vad för preparat rekommenderar ni att jag tar i thailand?

Tips om träning behöver jag inte utan vad för kurer jag ska ta.

Ber om ursäkt för att jag är en nybörjare. Men jag tycker att det är en djungel, har hört mkt om anavar men kanske någon har en bra kombo man kan mixa med?
Citera
2025-07-11, 09:20
Medlem
Fråga på det muy thai du tänker besöka. Efter legaliseringen av cannabis så skärptes straffen för alla andra substanser - tänk på det.
Citera
2025-07-11, 09:23
Medlem
Ali-Ahmed-Ghanems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost01x

Jag tränar för att bli mer uthållig, och stark. Inte för att bli bodybuilder eller stor.
kommer alltså träna mycket kondition och styrka. Sälvklart få lite mer muskler men jag vill inte bli stor.

Vill hitta preparat som gör att jag orkar träna så många pass om dagen varje dag i 6 veckor.

Ber om ursäkt för att jag är en nybörjare. Men jag tycker att det är en djungel, har hört mkt om anavar men kanske någon har en bra kombo man kan mixa med?
Allt går att få tag där borta men något du inte nämner är om du har någon tidigare erfarenhet av AAS? Om du har det och inte är rädd för nålar så kan jag rekommendera Testo som bas + orala.

Bayer Testoviron 250mg E4D
Proviron 50mg ED
Cardarine 20mg ED för uthållighet
S-23 20mg ED för styrka och aggressivitet
SLU-PP-332 250 - 500mcg ED för uthållighet och energi

Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Fråga på det muy thai du tänker besöka. Efter legaliseringen av cannabis så skärptes straffen för alla andra substanser - tänk på det.

AAS är fortfarande helt lagligt. Det går t.om. att beställa via deras motsvarighet till Amazon där man kan köpa allt med kort.
Citera
2025-07-11, 09:31
Medlem
Tack för snabbt svar.
Jag har 0 erfarenhet med AAS eller något annat. Pga allting är olagligt i sverige. Därav lite att jag vill åka ner till Thailand. Känns inte som risken att åka dit är så stort. Jag är inte rädd för nålar, mer rädd för att jag ska kontaminera sprutan eller dosera fel.

En dum fråga, när jag kommer hem, hur lång tid är det spårbart. Jag tänker ifall jag ska börja tävla. Nej jag är inget proffs men vill alltid vara säker så man inte åker dit på dopingtester.

Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem
Allt går att få tag där borta men något du inte nämner är om du har någon tidigare erfarenhet av AAS? Om du har det och inte är rädd för nålar så kan jag rekommendera Testo som bas + orala.

Proviron 50mg ED

AAS är fortfarande helt lagligt. Det går t.om. att beställa via deras motsvarighet till Amazon där man kan köpa allt med kort.
Citera
2025-07-11, 09:37
Medlem
Citat:

Thaiboxning är kampsport inte bodybuilding. Preparat för att orka träna ? kanske Krating Daeng vilket är original red-bull , annars är nog det bästa att äta som thaiboxarna på gymmet där du eventuellt kommer träna.
Citera
2025-07-11, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Thaiboxning är kampsport inte bodybuilding. Preparat för att orka träna ? kanske Krating Daeng vilket är original red-bull , annars är nog det bästa att äta som thaiboxarna på gymmet där du eventuellt kommer träna.

Jag vill hitta något som jag kan bättra kondition och styrka samt att jag orkar träna 2-3 pass om dagen
Citera
2025-07-11, 10:14
Medlem
Citat:
Jag vill hitta något som jag kan bättra kondition och styrka samt att jag orkar träna 2-3 pass om dagen
2-3 pass/dag thaiboxning i Thailand ger dig mental styrka och uthållighet som inga preparat kan ge, gå gärna nån match också .
Citera
2025-07-11, 10:17
Medlem
Okej, så ditt tips är att inte ta?
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
2-3 pass/dag thaiboxning i Thailand ger dig mental styrka och uthållighet som inga preparat kan ge, gå gärna nån match också .
Citera
2025-07-11, 10:21
Medlem
Om du ej kurat förut och är van vid 1 pass om dagen i Sverige så vettefan om det är så smart att åka till svinvarma Thailand, trycka bola och träna 3 gånger om dagen.
Citera
2025-07-11, 10:26
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Tack för snabbt svar.
Jag har 0 erfarenhet med AAS eller något annat. Pga allting är olagligt i sverige. Därav lite att jag vill åka ner till Thailand. Känns inte som risken att åka dit är så stort. Jag är inte rädd för nålar, mer rädd för att jag ska kontaminera sprutan eller dosera fel.

En dum fråga, när jag kommer hem, hur lång tid är det spårbart. Jag tänker ifall jag ska börja tävla. Nej jag är inget proffs men vill alltid vara säker så man inte åker dit på dopingtester.

Du måste använda snabbverkande AAS för att klara av eventuella dopingtester. Vad jag kan se verkar testosteron propionate ha en spårtid på 2-3 veckor i urin och för testosteron suspension är spårtiden 1-2 dagar. När det kommer till orala har Stanozolol (Winstrol) och Oxandrolon (Anavar) kortast spårtid, på 10 dagar respektive 3 veckor. Är nog bäst att undvika Stanozolol eftersom den kan påverka lederna negativt och öka skaderisken.

Så du skulle t.ex. kunna köra så här:

Vecka 1-3: Testosteron Propionat och Oxandrolone
Vecka 4: Testosteron Propionat
Vecka 5-6: Testosteron Suspension

Då borde du kunna vara ren samma dag du är tillbaka i Sverige.

Huruvida det är värt att dopa sig låter jag vara osagt. Din naturliga testosteronproduktion lär inte vara särskilt bra på flera veckor/månader när du kommer tillbaka till Sverige och det kan påverka din prestanda negativt.
Senast redigerad av Roidbert 2025-07-11 kl. 10:31.
Citera
2025-07-11, 10:52
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem

Proviron 50mg ED

Gör inte testo att han bygger muskler? För det var det han inte ville.
Citera
2025-07-11, 14:10
Medlem
EPO gör att du orkar. Ingen aning om de säljs där borta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in