Citat:
Jag ska till thailand om 2 veckor.
Tanken med resan är att fokusera på träning enbart. Ingen nöjesresa och knull.
Målet är att träna thaiboxning och gym. Vill träna 2-3 pass om dagen.
Idag tränar jag 1 pass varje dag. Har en 8-17 jobb.
Jag tränar för att bli mer uthållig, och stark. Inte för att bli bodybuilder eller stor.
kommer alltså träna mycket kondition och styrka. Sälvklart få lite mer muskler men jag vill inte bli stor.
Vill hitta preparat som gör att jag orkar träna så många pass om dagen varje dag i 6 veckor.
Vad för preparat rekommenderar ni att jag tar i thailand?
Tips om träning behöver jag inte utan vad för kurer jag ska ta.
Ber om ursäkt för att jag är en nybörjare. Men jag tycker att det är en djungel, har hört mkt om anavar men kanske någon har en bra kombo man kan mixa med?
Tanken med resan är att fokusera på träning enbart. Ingen nöjesresa och knull.
Målet är att träna thaiboxning och gym. Vill träna 2-3 pass om dagen.
Idag tränar jag 1 pass varje dag. Har en 8-17 jobb.
Jag tränar för att bli mer uthållig, och stark. Inte för att bli bodybuilder eller stor.
kommer alltså träna mycket kondition och styrka. Sälvklart få lite mer muskler men jag vill inte bli stor.
Vill hitta preparat som gör att jag orkar träna så många pass om dagen varje dag i 6 veckor.
Vad för preparat rekommenderar ni att jag tar i thailand?
Tips om träning behöver jag inte utan vad för kurer jag ska ta.
Ber om ursäkt för att jag är en nybörjare. Men jag tycker att det är en djungel, har hört mkt om anavar men kanske någon har en bra kombo man kan mixa med?
Kört två läger på tiger, däremot mma. Asså prepp för kondition kan du fullt skita i om inte du hoppar på epo och har full koll på vad du gör. Det finns inget för kondition (utom epo) som hjälper, tro mig jag har testat.
Jag mixtrade fram och tillbaka och vill säga att jag hittade vad jag behövde. Du däremot, behöver något snabbverkande eftersom du e där så kort tid och inte är PÅ något nu.
Anavar var en oral som jag höjer till skyarna och då menar jag det. Men endast anavar är inte särskilt optimalt, du behöver en testo bas. Sen fann jag deca som helt jävla otroligt mot skador och läkning, även Bpc-157. Ditt fall testo p, anavar, npp och ev bpc.
De preparaten kommer du långt med. Däremot npp kan ta tid för att kicka igång.