2025-07-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det är inte riktigt klokt det här. Sex är det absolut vanligaste sättet för unga tjejer som mår dåligt att skada sig själva på. Riktigt obehaglig stämning i tråden nu. Samtidigt: nationella personer medverkar i porrälskarens poddar och sitter och hyllar honom. Fy fan! Våldtäktsmän!

Du borde starta en egen pod så kan den bli som du vill ha den annars får du leva med att de som inte är fullt perfekta i dena ögon också har åsikter om saker och ting.
Citera
2025-07-11, 21:16
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du borde starta en egen pod så kan den bli som du vill ha den annars får du leva med att de som inte är fullt perfekta i dena ögon också har åsikter om saker och ting.
Orden trollslända och knullslida låter nästan likadant tycker jag. Vad tycker du då, larsjohansson, som jag på forumet märkt har varit väldigt klok och bra, om den nationella rörelsens samarbete med porrmästaren och människoplågaren Guldtand? När det gäller Ingrid & Conrad så kan jag däremot ha haft fel. De gjorde nog kanske rätt ändå när de sökte kontakt med dem. Just nu är jag större i huvudet än vad jag är i kroppen. 169 cm lång och 49 kilo. Nu skulle jag kunna berätta hur många människor som jag har haft sex med i mitt liv. Nog måste det väl finnas en gräns för vilka som nationella kan samarbeta med, larsjohansson? Jag tycker att Guldtand är att gå över gränsen. Sätts kommatecknen rätt nu? Det vet jag inte riktigt. Ber om ursäkt i sådana fall för dåligt skrivande.
Citera
2025-07-11, 21:25
Medlem
Citat:
Orden trollslända och knullslida låter nästan likadant tycker jag. Vad tycker du då, larsjohansson, som jag på forumet märkt har varit väldigt klok och bra, om den nationella rörelsens samarbete med porrmästaren och människoplågaren Guldtand? När det gäller Ingrid & Conrad så kan jag däremot ha haft fel. De gjorde nog kanske rätt ändå när de sökte kontakt med dem. Just nu är jag större i huvudet än vad jag är i kroppen. 169 cm lång och 49 kilo. Nu skulle jag kunna berätta hur många människor som jag har haft sex med i mitt liv. Nog måste det väl finnas en gräns för vilka som nationella kan samarbeta med, larsjohansson? Jag tycker att Guldtand är att gå över gränsen. Sätts kommatecknen rätt nu? Det vet jag inte riktigt. Ber om ursäkt i sådana fall för dåligt skrivande.

Jag har inte lyssnat på Guldtand tyvärr. Om han gör någonting så är det bättre än att 100 000 andra personer inte gör någonting. Det finns inte ett överflöd av poddar att välja bland. Jag blir glad att du tycker jag skriver kloka saker.

Var det inte du som skrev att du hade blivit lesbisk?
Citera
2025-07-11, 21:34
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Äsch, vad du är dramatisk Offervilja. Gör inte så stor sak av sexet. Sex är härligt och naturligt och behöver inte spegla personens åsikter i övrigt.

Nationella har ofta en jävligt tråkig syn på sex. Det ska enbart ske i musen, inom äktenskapet och i syfte att avla nya vita soldater till arméerna. Det finns liksom ingen glädje i sexet när de bruna pojkarna är inblandade. Det är så fyrkantigt.

Om någon tänder på lite analporr så varför inte? Sålänge alla är vuxna och tvättar sig efteråt så ser jag inte att det ska vara något som på något vis svärtar ner personen i övrigt.

Slappna av. Det är därför nationella aldrig kommer någonvart för det blir så fyrkantigt och trist. Sedan blir vänstern ofta för mycket åt andra hållet men man är mer tillåtande när det gäller naturliga drifter som sex och därför upplevs man nog som mer… mänskliga, i brist på ett bättre ord.

Håller med om sexsynen hos nationella, men ska du doppa prinskorven i currygrytan så åk för fan till Asien och gör det - och stanna där!!
Citera
2025-07-12, 09:38
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Jag har inte lyssnat på Guldtand tyvärr. Om han gör någonting så är det bättre än att 100 000 andra personer inte gör någonting. Det finns inte ett överflöd av poddar att välja bland. Jag blir glad att du tycker jag skriver kloka saker.
Guldtand är en rasfrämmande indier som driver en podcast där de flesta av hans gäster är personer som spelar in jättesjuk och konstig porr. Är det att göra någonting? Jag tycker att det är bättre att inte göra någonting alls än att göra någonting dåligt. Guldtand borde skickas tillbaka till Indien. Nu har jag börjat ljuga på forumet om Ingrid & Conrad-samarbetet också ser jag. Jag tycker inte alls att det samarbetet var bra, utan bara fruktansvärt och fel.
Citat:
Var det inte du som skrev att du hade blivit lesbisk?
Jag har varit det i hela mitt liv.
Citera
2025-07-12, 11:03
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Jag är efterbliven och kan ingenting om politik, vilket de i Nordiska motståndsrörelsen och Det fria Sverige kan. Det är bättre att de slutar med sina dumheter och bara gör bra saker. Nordiska motståndsrörelsen och Det fria Sverige är fantastiska organisationer som har många viktiga och helt underbara poddar.
Citera
2025-07-12, 11:53
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Äsch, vad du är dramatisk Offervilja. Gör inte så stor sak av sexet. Sex är härligt och naturligt och behöver inte spegla personens åsikter i övrigt.

Nationella har ofta en jävligt tråkig syn på sex. Det ska enbart ske i musen, inom äktenskapet och i syfte att avla nya vita soldater till arméerna. Det finns liksom ingen glädje i sexet när de bruna pojkarna är inblandade. Det är så fyrkantigt.

Om någon tänder på lite analporr så varför inte? Sålänge alla är vuxna och tvättar sig efteråt så ser jag inte att det ska vara något som på något vis svärtar ner personen i övrigt.

Slappna av. Det är därför nationella aldrig kommer någonvart för det blir så fyrkantigt och trist. Sedan blir vänstern ofta för mycket åt andra hållet men man är mer tillåtande när det gäller naturliga drifter som sex och därför upplevs man nog som mer… mänskliga, i brist på ett bättre ord.

Hur många nazister känner du? Jag älskar analsex, det är dock inget som står skrivet i pannan på mig eller något jag deltar i Pride-parader för. Uppfattar inte gemene dödsknarkarnazist som överdrivet pryd eller "fyrkantig och trist" däremot vilar bland hyfsat seriösa ett slags mer eller mindre uttalat samförstånd att meningsfulla relationer är bättre än konsumtion av människor, att familjeliv med barn är bättre än hyperindividualistiska urbana singelhushåll, att äktenskap är hårt arbete men symboliskt viktigt osv. Det handlar alltså om värderingar och en syn på sin omvärld där man försöker bevara den spillra som finns kvar samt bygga upp något bättre för våra barn och barnbarn.
Citera
2025-07-13, 08:01
Medlem
Citat:
Ord jag står bakom. Det svenska folket är ett riktigt skitfolk och det svenska kynnet är autistiskt och dysfunktionellt. Jag skulle inte vilja leva i en värld som uteslutande bestod av svenskar. Det hade varit en kall och dyster värld. Fyrkantig och grå, med falukorv och luthersk moral.

Det svenska folket och kulturen borde blandas upp och ut, även för sin egen skull. Sverige är som en barnvariant av Tyskland.

Vilka ska vi blandas med? De flesta invandrare i Sverige är inte tyskar, utan araber, afrikaner, afghaner och dylikt. Tvivlar fetstarkt på att vårt folk och kultur kommer gynnas av inflytande från dessa.
Citera
2025-07-17, 12:50
Medlem
Citat:
Vad säger du om Nordfront-artikeln om att 88% av alla porrskådespelare som barn blivit våldtagna, Galejan?

Självklart hatar du Nordkorea och Iran. Är Israel Mellanösterns enda demokrati också eller?

Jag är helt säker på att nästan allting som skrivs och sägs om Nordkorea är lögner.

Så är det naturligtvis. Även om Nordkorea med all säkerhet är ett väldigt annorlunda samhälle så är nästan allt som skrivs om allt som den judiska makten i Västvärlden inte gillar eller är emot av någon anledning är lögner.
Citera
2025-07-17, 12:55
Medlem
Citat:
Jag läser inte Nordfront. Intressant dock att det var just 88% av alla porrskådespelare som påstods ha blivit våldtagna. Hade man intervjuer med 14 vittnen också då?

Nej, jag har inget emot varken Nordkorea eller Iran. Jag stödjer Putin och ogillar Israel. Det är väl känt och ofta våldsamt ogillat här på forumet. Däremot går det inte att förneka att just västerländsk porr brukar betraktas ganska styvmoderligt I Islamska länder och Nordkorea och det är alltså den gruppen åsikter som Sverige som enda västland ansluter sig till när man börjar anta morallagar.

Porr är från första början till 99% judiskt, inte "västerländskt". Alla "västländer" på jorden är sedan 1945 styrda, dominerade och präglade av judar och den judiska agendan. Nästan ingenting av det som idag brukar kallas "västerländskt" är västerländskt utan tvärtom direkt anti-västerländskt.

Alla någorlunda fungerande och sunda samhällen har massor av "morallagar". Det måste man ha.
Citera
2025-07-17, 13:03
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Alla någorlunda fungerande och sunda samhällen har massor av "morallagar". Det måste man ha.
Och detta är varför ni brunskjortor är så förbannat tråkiga och har så svårt att attrahera support. Jag föredrar att se en artonårig jänta kissa på ett marmorgolv framför att sitta och hitta på förbud åt andra baserat på vad nån gud sagt för ett par tusen år sedan i en bok från nåt ökenland. Det är jag helt klart inte ensam om att göra med tanke på vad nazistpartier brukar få i allmänna val.
Citera
2025-07-17, 13:10
Medlem
Citat:
Och detta är varför ni brunskjortor är så förbannat tråkiga och har så svårt att attrahera support. Jag föredrar att se en artonårig jänta kissa på ett marmorgolv framför att sitta och hitta på förbud åt andra baserat på vad nån gud sagt för ett par tusen år sedan i en bok från nåt ökenland. Det är jag helt klart inte ensam om att göra med tanke på vad nazistpartier brukar få i allmänna val.

Du verkar tyvärr vara helt väck och har noll koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in