Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Undersökningen är ju inte gjord av Nordfront. Tror du verkligen på riktigt att de flesta som är med i porrfilmer mår bra? Porr = judisk ondska!
Ja, att ogilla Israel är på det här forumet där en majoritet av skribenterna är boomergubbar som älskar Sverigedemokraterna väldigt hatat.
Jag tror helt klart att det finns många mentalt stabila personer inom porrindustrin, folk som ser detta som enkla pengar under en tid i livet och som sedan återgår till en normal tillvaro där man sluppit studielån och att slava som barista under studieåren. Hade jag varit en tjugoårig tjej hade jag redan varit aktiv på typ Chaturbate. Bra pengar och ett enkelt jobb, att gnida bönan på egen hand framför en kameralins. Man ser ju aldrig männen som runkar så vad spelar det för roll?
Sedan är det klart att den här branschen också drar till sig trasiga människor men vad gör det? Alla människor är inte perfekta och menade att leva lyckliga liv. Det finns mycket tragik i världen och porren gör varken från eller till.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Ord jag står bakom. Det svenska folket är ett riktigt skitfolk och det svenska kynnet är autistiskt och dysfunktionellt. Jag skulle inte vilja leva i en värld som uteslutande bestod av svenskar. Det hade varit en kall och dyster värld. Fyrkantig och grå, med falukorv och luthersk moral.
Det svenska folket och kulturen borde blandas upp och ut, även för sin egen skull. Sverige är som en barnvariant av Tyskland.