2026-07-21, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateWindow
Den typ av kvinnor som dras till de värsta av de där typerna du beskriver ska du vara jävligt glad om du slipper.

Ja. Vem vill ha ett söndertatuerad wt bimbo?
Citera
2026-07-21, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Hur fan kan man hata kvinnor egentligen? Verkar sjukt. Incels är ett hot mot samhället.

Den frågan kan du ta med någon radikalfeminist.
Citera
2026-07-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om män som trycker ner kvinnor, behandlar dom illa.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Ändå väljer så många kvinnor dessa män före en genuint och snäll man.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Du motsäger dig själv. Handlar det om psykopati eller utseende?

Tänk också på att gnällighet är föga attraktivt och sällan bottnar i genuin snällhet; det är snarare vad Nietzsche kallade "en defekt i viljan".

Men visst, många tjejer ogillar män som är allmänt schyssta eftersom dessa tenderar att vara tråkiga och mesiga. Det är instinkten som talar.
Citera
2026-07-27, 19:45
Medlem
Citat:
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

De flesta kvinnor vill ha en högutbildad man. Det där med att alla kvinnor skulle dras till kriminella och våldsamma män är en incel-lögn som ni sitter och sprider mellan er på era urspårade forum.

Citat:
Det är betydligt mer sannolikt att en man med låg utbildning och låg inkomst är ofrivilligt barnlös än en man med hög utbildning och hög inkomst.

https://fof.se/artikel/farre-man-blir-pappor/
Citera
2026-07-27, 19:48
Avstängd
pickalulus avatar
Citat:

Jaha men sluta vara så snäll,genuin, ödmjuk och godhjärtad då. Hur svårt kan det vara? Jävla mupp.
Citera
2026-08-15, 03:27
Avstängd
Jag stör mig på kvinnor över hur fkn efterblivna dom är och hur de manipulerar olika mans hobby till något fjoligt

Jag vill inte ha med dom att göra

Och ni som aldrig fått röra fitta det är inte så speciellt som ni eller andra får en att tro
Citera
2026-08-15, 05:41
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Jag stör mig på kvinnor över hur fkn efterblivna dom är och hur de manipulerar olika mans hobby till något fjoligt

Jag vill inte ha med dom att göra

Och ni som aldrig fått röra fitta det är inte så speciellt som ni eller andra får en att tro

din hobby (olika mans..) är att runka?
alla som inte fått röra sin mammas fitta är "fjoliga"
Citera
2026-08-15, 11:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
din hobby (olika mans..) är att runka?
alla som inte fått röra sin mammas fitta är "fjoliga"
Dra åt helvete du med, idiot.
Citera
2026-08-19, 10:41
Medlem
Det är fel att ha kvinnor men det blir naturligt med att vissa män hatar kvinnor med tanke på hur dåligt kvinnor och samhället behandlar ensamma män
Citera
2026-08-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Hur fan kan man hata kvinnor egentligen? Verkar sjukt. Incels är ett hot mot samhället.
Risken ökar att någon hatar kvinnor när de blir utsatt för socialt accepterat mobbning.
Just nu finns det tyvärr en anledning för vissa män att ha kvinnor.
Det handlar inte om "vanlig" kvinnohat
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2026-08-19 kl. 11:54. Anledning: .
Citera
2026-08-19, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
Du är ju dock inte en bra/snäll man dock. Så om du inte blir vald kan du inte använda argumentet att kvinnor bara väljer dåliga män.

Sen tror jag du bara är en del av the natural selection. Dina gener ska helt enkelt inte delas vidare eftersom det är nått med dig som gör att kvinnor inte tänder på dig. Det är en del av naturen. Om du bryr dig om samhällets utveckling så får du nöja dig med det.

Sen tror jag du får hålla dig ifrån radikaliseringen om du vill bli en del av samhället. Du kan inte förvänta dig att kvinnor kommer gilla dig om du hatar dom. Det säger sig självt
Snitsnack.
I så fall är det naturligt med män som hatar kvinnor, det skulle ju handla om natural selection
Citera
2026-08-19, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Alla kommer inte få sprida sina gener vidare, sådan är naturen. Men livet kan väl innehålla positiva saker ändå?

Ju mer du tänker att du inte får kvinnor desto färre kommer du få!

Hitta dig själv först och sök sedan en kvinna utomlands, om du nu nödvändigtvis måste ha en !

Jag ser ”min” kvinna först och främst som min bästa vän och inte utifrån att få ligga (så jävla fantastisk är det inte när man legat på hålet x antal gånger)!
Sådan är då också naturen när kvinnor med förlossningsskada har problem med ett sexliv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in