Citat:
Ursprungligen postat av
kalleboool
Lotterna kostar 9000 kr. 50% går tillbaka i vinst. I snitt bör man alltså få tillbaka ca 4500. Däremot är 300 lotter i sammanhanget inte så mycket så det lär kunna avvika en del från detta snitt eftersom det finns några enorma vinster och många småvinster.
Han kan förvänta sig mindre än 4500 kr.
Obs! TS polare är dum i huvudet.
Det är ju faktiskt en ganska okej utbetalning. Det skulle ju helt klart ha funkat på typ 80-talet innan allt var digitaliserat
Och dum vet jag inte. Igår köpte jag tre paket cigg från honom för en hundring. Kanske lotterna är värdelösa, men det är inte allt han fick tag på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Firewaia
Och du har verkligen mage att be om empati för en parasit till horunge som stjäl? Seriöst?
Är du medveten om att det finns riktiga tjuvar och kriminella som aldrig åker dit? Rika judar som snor miljarder. Bara kolla på hur matpriserna rusat. Det finns riktiga jävla fifflare som badar i pengar.
Så ja. När en liten småkriminell förlorar sina trisslotter som Jönssonligan så blir jag fan lite tårögd. Det är en förlust för oss vanliga människor. Men jag förväntar mig inte att du förstår.