Citat:
Ursprungligen postat av
taekwavondo
Förr kändes det roligt med uteliv, dressa upp, dricka, festa, dansa, synas, sjunga, skåla, hurra, vara en i gänget, dra kokain, ragga, chatta och dejta.
Fantastiskt var att resa, turista, one-night-standa, ha vänner, meningsfulla konversationer och accelerera bilar vid Drottningholm.
En ny look med solbränna, parfym och modeväska på Gröna Lund var wow! och allt gick av bara farten. Att träna taekwondo och brasiliansk jujutsu var nått man ville.
Numera vill jag endast ha det vill ha. Eskorter och kypare med lucka på dörren.
I don't speak or kiss anyone anymore for nothing. I have been there, done that, and seen it all. Tankarna har till och med varit i andra universum.
Tycker ni fortfarande att dejting och relationer är roligt? Varför i så fall?
Jag tror det är roligt för jag har inte exakt gjort det. Mitt hjärta får hoppa runt nu framöver från botten till toppen.
Jag är nog relationsskadad.
Det som händer när man växer upp är att din hjärna redan har varit med om saker och inte tycker det är lika kul samtidigt som ditt risktagande minskar och du bedömer mer för och nackdelar innan du gör något utifrån din livserfarenhet.
Om du inte redan varit det kan du testa att vara genuin och ärlig och se vem du träffar eller möter. Jag tror det är vägen om man gått på lite minor och inte vill göra det igen. Då är chansen stor, tror jag, att man hittar någon mer som passar dig än att kroppen ska leda dig till din "vanliga typ" som du faller för.