Har du strlk 41 kan jag skänka dig min Dr.Marten. 2002 års modell om jag inte minns fel. Är varken skin eller kängpunkare, hittade dom för 80;- på myrornas och har stått i garderoben sen dess
Har du strlk 41 kan jag skänka dig min Dr.Marten. 2002 års modell om jag inte minns fel. Är varken skin eller kängpunkare, hittade dom för 80;- på myrornas och har stått i garderoben sen dess
Hehe, har tyvärr 46 i storlek så får ta och avstå .
jag tycker faktiskt att det funkar om man inte kompar det med tillbehor sa att det ser ut som att man har kopt ett helt kit: t ex hangslen, uppvikta brallor och rakad skalle. blandar man det med lite mer finess tycker jag allt att det kan vara riktigt trevligt.
Så bra det bara kan bli. Snyggare kängor finns inte att man får helt klart valuta för pengarna. Tar man väl hand om sina Martens håller de i en mindre evighet. Mitt senaste par höll i åtta år innan jag var tvungen att skrota dem (på en rockfestival i Belgien).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!