Flashback bygger pepparkakshus!
2006-09-01, 20:20
Medlem
MOSKVAs avatar
mkt bra köp :shoot2:
Citera
2006-09-01, 21:03
Bannlyst
Faktiskt ett bra köp. Ett par SNYGGA (inget jävla dräggeri) kängor samt ett par passande jeans till kan vara snyggt. Men man får se upp så man inte ser ut som random white trash.
Citera
2006-09-02, 01:41
Medlem
Har även märkt att dessa är riktiga jävlar att gå in, någon som har lite tips?
Citera
2006-09-02, 01:45
Medlem
Engelbreckts avatar
Ska köpa ett par själv så snart jag får tummen ur. Hur höga är de du köpt?

Håller med typedef dock, man ska vårda sina kängor ömt och definitivt INTE gå runt med osnörda kängor. Det är ett bra sätt att se dum ut samtidigt som man trampa sönder sina kängsnören och riskerar att snubbla.

Sen, att det retar en del är ju bara en bonus.

Angående att gå in kängor. Det tar ju ett bra tag innan man gått in dem, särskilt om man inte går så långt till vardags. Pröva att gå några längre promenader de dagar det inte gör så mycket om du har ont i fötterna dagen därpå.
Citera
2006-09-02, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbreckt
Ska köpa ett par själv så snart jag får tummen ur. Hur höga är de du köpt?

Håller med typedef dock, man ska vårda sina kängor ömt och definitivt INTE gå runt med osnörda kängor. Det är ett bra sätt att se dum ut samtidigt som man trampa sönder sina kängsnören och riskerar att snubbla.

Sen, att det retar en del är ju bara en bonus.

Angående att gå in kängor. Det tar ju ett bra tag innan man gått in dem, särskilt om man inte går så långt till vardags. Pröva att gå några längre promenader de dagar det inte gör så mycket om du har ont i fötterna dagen därpå.
Jag skaffade ett par 10-hålare då jag inte pallar med alltför höga skor. Rekommenderar den här modellen varmt, riktigt grova kängor .
Citera
2006-09-02, 02:11
Medlem
Engelbreckts avatar
Jag har funderat på märket Undercover, mest för att det är smidigare för mig att få tag på, men det känns dumt att kompromissa för mycket med kvaliteten.

Den modellen du har köpt har stålhätta också va? Det kan bli lite kallt om vintern...
Citera
2006-09-02, 11:28
Medlem
Citat:
Jag har funderat på märket Undercover, mest för att det är smidigare för mig att få tag på, men det känns dumt att kompromissa för mycket med kvaliteten.

Den modellen du har köpt har stålhätta också va? Det kan bli lite kallt om vintern...
Det är stålhätta på dom ja... men vill man vara fin får man lida pin, inte sant?

EDIT: Ett par rejäla sockor lär ju göra susen med, + att jag har ett par andra, mer "ut-och-gå-i-20-minus-i-snöstorm" skor.
Citera
2006-09-02, 15:00
Medlem
Engelbreckts avatar
Så klart, en uppdelning i vardagskängor och vinterkängor. Att jag inte tänkte på det.
Citera
2006-09-02, 19:20
Medlem
Citat:
Så klart, en uppdelning i vardagskängor och vinterkängor. Att jag inte tänkte på det.
Om du har vägarna förbi Stockholm (eller rentav bor här), rekommenderar jag dig att besöka Dr. Martens affären på Gamla Brogatan vid Hötorget. Säljer endast Martens i affären (det var där jag köpte mina).
Citera
2006-09-02, 20:31
Medlem
Engelbreckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyn1c
Om du har vägarna förbi Stockholm (eller rentav bor här), rekommenderar jag dig att besöka Dr. Martens affären på Gamla Brogatan vid Hötorget. Säljer endast Martens i affären (det var där jag köpte mina).

*Antecknar* Jag bor i Linköping men kanske tar en väg förbi nästa gång jag är i hufudstaden.
Citera
2006-09-03, 21:38
Medlem
hEikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typedef
Faktiskt ett bra köp. Ett par SNYGGA (inget jävla dräggeri) kängor samt ett par passande jeans till kan vara snyggt. Men man får se upp så man inte ser ut som random white trash.
Haha! jag vet inte riktigt vad du har för uppfattning om White trash men seriöst.. Dr.Martens och W.T hör väl för fan inte ihop för fem öre!?
Citera
2006-09-03, 21:42
Medlem
Citat:
*Antecknar* Jag bor i Linköping men kanske tar en väg förbi nästa gång jag är i hufudstaden.
Plocka upp ett par åt mig också när du är där, är du schysst.

Mina blev stulna på Augustibuller i somras.
Men mamma har lovat att betala för ett par nya.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in