• 1
  • 2
2025-07-07, 21:25
Medlem
Knull-Hattens avatar
Lever för närvarande i ett samboförhållande. Jag och min sambo har varit ett par i 3 år nu och det är inga större bråk eller tjafs. Vi fungerar bra ihop helt enkelt. Vårat sexliv fungerar bra och hon tar mer initiativ till sex än vad jag gör. Men min sambo har tydligen ett stort behov av att bli knullad i röven. Tydligen så hade hon ganska mycket analsex innan hon träffade mig. Detta är något hon saknar. Hon har tjatat länge om att jag ”måste” försöka. Har försökt att göra det för hennes skull men det går inte. Jag slaknar innan den ens är inne.

Jag är själv inte ett dugg intresserad av att knulla analt. Har bara haft det vid ett endaste tillfälle i mitt liv. Den gled in av misstag och i mitt berusade tillstånd upptäckte jag inte att jag hade knullat röv förens jag hade sprutat. Blev ganska äcklad och tog en lång dusch. Jag gillar inte lukten av bajs och inget jag tänder på alls.

Min sambo tycker dock att det är mycket märkligt! Jag jobbar nämligen som ”skitgubbe” och då ska man tydligen inte ha problem med analsex. Med ”skitgubbe” menar jag att jag kör slambil. Tydligen hade jag inte större ambitioner i livet än att tömma brunnar. Så jag är van vid skitlukt andra mindre trevliga dofter. Men jag klarar inte av att knulla en kvinna i rumpan.

Har aldrig haft detta problem innan. Dom flesta tjejer gillar ju inte ens analsex. Så hur kunde detta ens bli ett problem? Någon som har tips?
Senast redigerad av Knull-Hatten 2025-07-07 kl. 21:29.
Citera
2025-07-07, 21:39
Medlem
Sasha08s avatar
Vill hon ha analt får hon ju förbereda sig, det är väl common sense
Citera
2025-07-07, 21:46
Medlem
OnkelUnkass avatar
Knulla i bajan är gött

Ser hett ut med kuken i hålet när man inte behöver titta på ett skrynkligt anus i doggy.
Citera
2025-07-07, 21:48
Medlem
Knull-Hattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Vill hon ha analt får hon ju förbereda sig, det är väl common sense
Hur ska hon förbereda sig?

Grejen är ju den att jag inte vill ha analsex. Men hon har ett behov av det och jag har därför ändå gjort några försök för hennes skull. Men jag fixar det inte.
Citera
2025-07-07, 21:48
Avstängd
ReklamApaNegers avatar
Använd kondom och glidmedel, ha papperskorg redo bredvid sängen, soffan eller var fan ni nu knullar. Du vänjer dig, lycka till!
Citera
2025-07-07, 21:50
Medlem
Knull-Hattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Använd kondom och glidmedel, ha papperskorg redo bredvid sängen, soffan eller var fan ni nu knullar. Du vänjer dig, lycka till!
Du menar att kondomen gör så att man slipper bajs på snoppen? Eller underlättar det på något annat sätt?
Citera
2025-07-07, 21:52
Avstängd
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knull-Hatten
Du menar att kondomen i så fall skyddar så man slipper bajs på snoppen?
Exakt, jag tycker också att det är äckligt med avföring under förhuden.
Citera
2025-07-07, 21:55
Medlem
Stenballes avatar
Klart att hennes frustration är rimlig eftersom det är något hon vill ha men inte får.
Samtidigt är det högst rimligt att du inte vill stoppa in din mandom i ett hål som för de flesta av oss människor är att betrakta som "exit only".

Lyckligtvis finns det gott om vuxenleksaker som kan ge henne vad hon eftertraktar, utan att du för den sakens skull behöver besöka en plats som du inte uppskattar.
Citera
2025-07-07, 21:59
Medlem
Citat:
Lever för närvarande i ett samboförhållande. Jag och min sambo har varit ett par i 3 år nu och det är inga större bråk eller tjafs. Vi fungerar bra ihop helt enkelt. Vårat sexliv fungerar bra och hon tar mer initiativ till sex än vad jag gör. Men min sambo har tydligen ett stort behov av att bli knullad i röven. Tydligen så hade hon ganska mycket analsex innan hon träffade mig. Detta är något hon saknar. Hon har tjatat länge om att jag ”måste” försöka. Har försökt att göra det för hennes skull men det går inte. Jag slaknar innan den ens är inne.

Jag är själv inte ett dugg intresserad av att knulla analt. Har bara haft det vid ett endaste tillfälle i mitt liv. Den gled in av misstag och i mitt berusade tillstånd upptäckte jag inte att jag hade knullat röv förens jag hade sprutat. Blev ganska äcklad och tog en lång dusch. Jag gillar inte lukten av bajs och inget jag tänder på alls.

Min sambo tycker dock att det är mycket märkligt! Jag jobbar nämligen som ”skitgubbe” och då ska man tydligen inte ha problem med analsex. Med ”skitgubbe” menar jag att jag kör slambil. Tydligen hade jag inte större ambitioner i livet än att tömma brunnar. Så jag är van vid skitlukt andra mindre trevliga dofter. Men jag klarar inte av att knulla en kvinna i rumpan.

Har aldrig haft detta problem innan. Dom flesta tjejer gillar ju inte ens analsex. Så hur kunde detta ens bli ett problem? Någon som har tips?

Älskar kopplingen att som skitgubbe är man mer bevandrad när det kommer skit och därför ska det inte vara några problem med analsex och eventuellt skit på kuken.
Citera
2025-07-07, 22:04
Avstängd
Det finns utmärkta rengöringkit. Kopplas till duschen. Lite får hon ju förbereda sig, och det vet hon väl, om hon haft analsex tidigare, som du skrev.
Citera
2025-07-07, 22:05
Medlem
Skum retorik. Du jobbar som skitgubbe och därför kan du äta bajs eller rutten mat?
Du behöver inte pengar eftersom du jobbar med bajs. Du kan få betalt med bajs.
Du behöver heller inte duscha då eftersom du är van med saker som luktar illa.
Ja man kan ju dra det där hur långt som helst.

Så det man gör på jobbet måste alltså avspegla ens privatliv?

Gillar du inte analt så är det väl så. Varför skall du tvinga dig själv att göra något du inte vill?
Gäller det henne också? Hon skall behöva stå ut med saker hon inte gillar?
Hon får väl köpa en sådan där mekanisk snopp. För det är väl inte hållbart att du skall supa dig aspackad så du kan tillfredsställa hennes behov på den fronten?
Citera
2025-07-07, 22:09
Medlem
Citat:

Du får väl använda en dildo eller strap-on, det kan bli kul!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in