2025-07-07, 22:37
Avstängd
67arigGubbes avatar
Knulla henne i röven bara? Skämtar du? Be henne tvätta sig så luktar det inte bajs.
Citera
2025-07-07, 22:54
Medlem
auruns avatar
Luktar bajs? Bajs på snoppen?
Aldrig varit med om.
Citera
2025-07-07, 23:02
Medlem
kalkryggars avatar
Går det inte bra att köra en dildo i prutten på henne samtidigt som du knullar henne i svampen med kuken? Det brukar de flesta tjejer gilla grymt mycket.
Citera
2025-07-07, 23:16
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Luktar bajs? Bajs på snoppen?
Aldrig varit med om.

Hur skulle det kunna finnas avföring i analen...?

Citera
2025-07-07, 23:34
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Det låter som att din tjej behöver lära sig lite om hygien! Hon får väl för fan förbereda sig. Så äckligt...
Citera
2025-07-07, 23:46
Medlem
Det finns väl stunder som det inte är så angenäma dofter från andra kroppsöppningar också, ledsnar den lille då med?

Man up, för fan! Eller ta åtminstone en för laget. Världen är full av kvinnor som blir smått hysteriska bara man är där med fingret och lirkar lite. Känn dig lyckligt lottad istället.
På med ett gummi och se till att hon skitit i någorlunda närtid. Klart!
Citera
2025-07-08, 03:20
Medlem
Be hon slicka dig i arslet först och sen går du och lägger dig.
Citera
2025-07-08, 05:07
Medlem
Merwinnas avatar
Analsex är en avart, det är inget som en som person vill ha det kan kräva av en person som inte vill ha det. Det hade förstås varit ÄNNU värre om det varit en man som försökt tilltvinga sig detta av en kvinna (det kan till och med bli fysiska skador, det är inte undra på att en kvinna - eller för att vara PK "den mottagande personen" - inte vill), men även att en kvinna vill tvinga en man till detta är otrevligt och inte OK.

Det kan inte vara vanligt att kvinnor önskar detta, så det var ju olyckligt att just ni två skulle träffa varandra... Om det är så väldigt viktigt för henne, så kanske det är bättre att ni går skilda vägar? Du skev inget om att ni har barn, och har ni inte det så drabbar ju en separation ingen annan i alla fall.
Citera
2025-07-08, 05:58
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrKing2
Be hon slicka dig i arslet först och sen går du och lägger dig.

Hur skulle detta hjälpa TS?
Citera
2025-07-08, 06:18
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det kan inte vara vanligt att kvinnor önskar detta, så det var ju olyckligt att just ni två skulle träffa varandra... Om det är så väldigt viktigt för henne, så kanske det är bättre att ni går skilda vägar?

Indeed. Det är inte så många kvinnor som så uttryckligen vill ha analsex som TS sambo så verkligen slöseri med hennes talang att hon hamnat med en dude som inte alls är intresserad av det.

TS: mitt råd är att du släpper henne och låter henne träffa en riktig ass man som njuter fullt ut av att knulla henne i stjärten, så kan du hitta någon som merwinna som verkar dela din aversion mot analsex.
Citera
2025-07-08, 06:36
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Så det är alltså därför tjejer kollar lite snett på skitgubbar? De vet att där finns det ass-fuckers att hämta… intressant…
Citera
2025-07-08, 06:41
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knull-Hatten
Lever för närvarande i ett samboförhållande. Jag och min sambo har varit ett par i 3 år nu och det är inga större bråk eller tjafs. Vi fungerar bra ihop helt enkelt. Vårat sexliv fungerar bra och hon tar mer initiativ till sex än vad jag gör. Men min sambo har tydligen ett stort behov av att bli knullad i röven. Tydligen så hade hon ganska mycket analsex innan hon träffade mig. Detta är något hon saknar. Hon har tjatat länge om att jag ”måste” försöka. Har försökt att göra det för hennes skull men det går inte. Jag slaknar innan den ens är inne.

Jag är själv inte ett dugg intresserad av att knulla analt. Har bara haft det vid ett endaste tillfälle i mitt liv. Den gled in av misstag och i mitt berusade tillstånd upptäckte jag inte att jag hade knullat röv förens jag hade sprutat. Blev ganska äcklad och tog en lång dusch. Jag gillar inte lukten av bajs och inget jag tänder på alls.

Min sambo tycker dock att det är mycket märkligt! Jag jobbar nämligen som ”skitgubbe” och då ska man tydligen inte ha problem med analsex. Med ”skitgubbe” menar jag att jag kör slambil. Tydligen hade jag inte större ambitioner i livet än att tömma brunnar. Så jag är van vid skitlukt andra mindre trevliga dofter. Men jag klarar inte av att knulla en kvinna i rumpan.

Har aldrig haft detta problem innan. Dom flesta tjejer gillar ju inte ens analsex. Så hur kunde detta ens bli ett problem? Någon som har tips?

Vill hon ha analt så är hon nog duktig på att rengöra sig innan.
Är de rent så luktar det ej , du inbillar dig.

Låt tjejen njuta , eller så köper du en plugg som hon kan fylla sig själv när ni har sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in