Citat:
Ursprungligen postat av
Knull-Hatten
Lever för närvarande i ett samboförhållande. Jag och min sambo har varit ett par i 3 år nu och det är inga större bråk eller tjafs. Vi fungerar bra ihop helt enkelt. Vårat sexliv fungerar bra och hon tar mer initiativ till sex än vad jag gör. Men min sambo har tydligen ett stort behov av att bli knullad i röven. Tydligen så hade hon ganska mycket analsex innan hon träffade mig. Detta är något hon saknar. Hon har tjatat länge om att jag ”måste” försöka. Har försökt att göra det för hennes skull men det går inte. Jag slaknar innan den ens är inne.
Jag är själv inte ett dugg intresserad av att knulla analt. Har bara haft det vid ett endaste tillfälle i mitt liv. Den gled in av misstag och i mitt berusade tillstånd upptäckte jag inte att jag hade knullat röv förens jag hade sprutat. Blev ganska äcklad och tog en lång dusch. Jag gillar inte lukten av bajs och inget jag tänder på alls.
Min sambo tycker dock att det är mycket märkligt! Jag jobbar nämligen som ”skitgubbe” och då ska man tydligen inte ha problem med analsex. Med ”skitgubbe” menar jag att jag kör slambil. Tydligen hade jag inte större ambitioner i livet än att tömma brunnar. Så jag är van vid skitlukt andra mindre trevliga dofter. Men jag klarar inte av att knulla en kvinna i rumpan.
Har aldrig haft detta problem innan. Dom flesta tjejer gillar ju inte ens analsex. Så hur kunde detta ens bli ett problem? Någon som har tips?
Vill hon ha analt så är hon nog duktig på att rengöra sig innan.
Är de rent så luktar det ej , du inbillar dig.
Låt tjejen njuta , eller så köper du en plugg som hon kan fylla sig själv när ni har sex