2025-07-07, 10:38
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Är hon muslim? Hon heter ju nästan "Moské" i förnamn.

Mosca är ju fluga på spanska men det verkar ju inte stämma så bra i det här fallet.
Citera
2025-07-07, 10:40
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Jag röstar aldrig på partier som går emot vad jag tycker och står för på ett sånt sätt, speciellt om de vallöftat om motsatsen.

Dessa partier får själva ta ansvar för de vägar de väljer att gå - gör inte det till mitt fel!
Så vilket parti ska man rösta på då om SD inte duger? De andra partierna är ju ännu värre.
Citera
2025-07-07, 11:02
Medlem
ThePaleHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Invandrare med föräldrar från Afganistan.

Jag tror att detta är en signal på att socialdemokraterna framöver satsar mer och mer på att bli ett invandrarparti och säkra makten genom att satsa på en allt större massinvandring.
Bra sammanfattat!

Nu när som forna fienderna Ryssland och Afghanistan närmar sig alltmer så blinkar larmlampan "illrött"...
Vänsterpartiet och Miljöpartiet(Sveriges kommunister)
jublar nog högljutt. Kanske hon blir Sveriges nye Stalin(a)???
Senast redigerad av ThePaleHorse 2025-07-07 kl. 11:25.
Citera
2025-07-07, 11:05
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najah-al-shammari
Vilka frågor brinner Moska Hassas för?

Får man gissa på att hon vill avskaffa momsen på mat?
(Inklusive bakverk, chips, godis, osv.)
Citera
2025-07-07, 11:24
Medlem
Läste först "Moskva " och tänkte att det har ett underligt namn.
Men i alla fall så lockar det ju knappast svenska ungdomar så S blir mer ett invandrar parti
Citera
2025-07-07, 11:53
Medlem
Mopsans avatar
Afghanen ser jävligt proppmätt ut.
Citera
2025-07-07, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Läste först "Moskva " och tänkte att det har ett underligt namn.
Men i alla fall så lockar det ju knappast svenska ungdomar så S blir mer ett invandrar parti

Det är dom redan.
Bland svenska ungdomar, är "sosse" ett skällsord.

Ekluderar man blattar och dom som jobbar i bidragsindustrin, så klarar inte socialbidragspartiet araberna 4% spärren
Citera
2025-07-07, 12:11
Medlem
Månsans avatar
Haha, sossarna alltså
Hon är troligen döpt efter storskurken i Agaton Sax-böckerna, Julius Mosca. Passar ju bra, kriminellare pack än sossarna går ju knappt att hitta nuförtiden. SSU har en lång tradition av grov kriminalitet. En ordförande, Anna Sjödin, klådde upp en stackars spenslig pakistansk dörrvakt på fyllan. Förre statsrådet Shekarabi och hans kumpaner tömde genom bedrägerier SSU:s kassa för privata utsvävningar. Till detta kan adderas SSU i Malmös grova förföljelse och trakasserier av stadens judar.

Ska bli kul att följa Moska Hassas kriminella karriär inom SSU. Jag ger henne max ett år innan hon döms för något brott.
Citera
2025-07-07, 12:37
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Låter ju fantastiskt. Vår nästa statsminister??
HKahaha...
Citera
2025-07-07, 12:51
Medlem
Varför skriver många bara om att hon är invandrare och ingenting om sak politik. Jag vill gärna läsa något konkret vad hon vill uppnå
Citera
2025-07-07, 12:54
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Invandrare med föräldrar från Afganistan.

Jag tror att detta är en signal på att socialdemokraterna framöver satsar mer och mer på att bli ett invandrarparti och säkra makten genom att satsa på en allt större massinvandring.
Du har förmodligen fel. Att satsa på massinvandring, vad det nu är, kommer inte att räcka till mer än en mandatperiod.

Intressant att hon kommer från Afghanistan. Då kan ju hon berätta lite mer om läget där för folk från SD och så....

Förmodligen tillhör hon nån högintelligent familj som flydde landet under den första talibanperioden.
Citera
2025-07-07, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Det går fort nu, känns som att Hamas attack var en signal att få igång alla "celler" som invandrat till väst att nu är det dags nu är vi tillräckligt många som kan påverka.
Får mig att tänka på den där kommentaren som brukar dyka upp på YT rätt ofta...
Radical Islam is a snake hiding in the grass. Moderate Islam is the grass that hides the snake.

Detta är dock bara början. När ketchupeffekten kommer igång kommer det att bli åka av. De svennejävlar som sitter där nu och härskar kommer att bytas ut mot annat folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in